Skocz do zawartości

Postac3d : Charakter typu sci fi


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Przedstawiam mój najnowszy projekt

Prosiłbym o rady, czy zauważyliście jakieś rażące błędy w siatce bo już kończę mapować i chce go rzeźbić w zbrushu ;] tyle ze nie chce mieć potem niepotrzebnych komplikacji wiec prosze o pomoc.

jafckx.jpg

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Cześć!

 

Bardzo gęsta jak na taką ilość detalu, budowa jest prosta, więc można przyciąć o połowę i będzie wyglądać tak samo.

 

Powiększyłbym mu dłonie, ale to taka moja perwersja:p

Napisano

Ale mu wielkiego dicka zrobiles :O

Siatka masakra ni to zb ni to do realtimu. Albo masz trojkaty (odpada zb) albo masz strasznie nierownomierna siatke i mase zbednych poly.

Jezeli to szybki blokout to spoko, jak nie to lepiej niech bedzie szybkim blockoutem.

So do samej topografii modelu, imo uda ma za watle jak na taka dosc masywna dobrze zbudowana postac. Popracowalbym takze nad dloni, bo teraz sa pomiedzy watloscia a brakiem charakteru. Jak patrze na sama siatke twarzy to mi to bardziej przypomina zuzlowca z dziura w kasku niz aliena, ale co tam. Klatka piersiowa dosc plaska, mimo ze wyglada na masywna, Ramiona takze imo troche masywniejsze by nie zaszkodzily.

Po za tym osobiscie bym zmienil nazwe tej postaci charakteru typu scifi na pomylke genetyczna w wyniku ktorej mamy zuzlowca,czlowieka i nogi od abe.

Przemyslalbym jeszcze raz na twoim miejscu design. jestem pewny ze znajdzie sie duzo wiecej ciekawych conceptow a i sam jestes w stanie wymyslic cos bardziej atrakcyjnego niz taki design. W koncu game art to nie tylko szastanie poli na lewo i prawo, photo texta i ctrl+v concept. Design i oryginalnosc sa bardzo istatne jezeli masz zamiar zwrocic czyjac uwage na swoje prace.

Imo lepszy bylby umpa lumpas w sukience francuzkiej pokojowki z rozowa miotelka do kurzu z nagim tylkiem.

Ale co ja tam wiem.

Napisano

Mi tam się postać podoba może bym tylko stopy wymienił i dłonie powiększył.

Siatka do zbrusha rzeczywiście nie bardzo sie nadaje. Ja bym Ci proponował usunąć z tej siatki trójkąty, wrzucić ją do zb tam wysculptować a potem wrzucić jakiś nie za wysoki lv do programu w którym modelujesz i na tym high poly zbudować low poly. Najlepiej się do takich akcji polyboost i jego poly draw nadaje :D Jako bazy pod nowe low poly możesz oczywiście użyć tego modelu. Pozdro.

Napisano

Witam ponownie

 

Wyslałem model do fryzjera na porządne golenie (siatki) jak by co ;p

Schódł przeszło 700 poly. Zająłem się likwidowaniem polygonów szczególne

na plecach i nogach, ma teraz 2300 poly. Wziąłem sobie też do serca rade na temat trójkącików które mogą popsuć model w zbrushu i starałem się ich jak najwięcej wywalić ale miejscami było konieczne by troche pozostawiać. Jak ktoś tu słusznie zauważy łmodel miał gęstą siatke przed exterminacja zbędnych polygonów i nadal ma więc postanowiłem to wykorzystać i jak ktoś mi powiedział, że ma malo detalu jak na taką gęstą siatkę to odwzorowałem troche mięśni itp.

Ktoś jeszcze nabąknął ze jest mało oryginalny i ten ktoś ma racje tylko to dopiero początek moich zamyslów, juz myśle co tu jeszcze dorobić a może znowu ewentualnie zmienic ;p

Wracając do nazwy modelu to nie będzie sie nazywal 'Charakter typu Sci fi'

bo to troche lamerskie ;p napisałem tak bo nie mialem jeszcze pomysłu co to wogóle ma być :D ale teraz juz wiem, hybryda człowieka z jakimś połamańcem z innej galaktyki ;p. Nad jego oryginalną nazwą wciąż pracuje

ifyfdu.jpg

Napisano

Ja bym się nad low poly tak nie rozczulał przed sculptem w zb. A może w zbrushu sobie zaszalejesz i dodasz jakieś szczegóły o których teraz nie pomyślałeś albo znacząco zmienisz proporcje i wtedy low poly będzie do wymiany.

Moja rada tak jak Ci wyżej pisałem- daruj sobie tą optymalizacje jak to ma iść do zbrusha.

Jak będziesz miał gotowe hp to sobie na nim lp zbudujesz

Napisano

Podawaj w trisach pliz bo nie wiadomo o co chodzi. Nikogo tu nie interesują polygony tylko trójkąty. Skąd mamy wiedzieć czy polygony o których piszesz mają po jednym trójkącie, po dwa, po trzy czy po cztery? Jak już chesz podawać koniecznie w dwóch jednostkach to lepiej zamiast poly podawaj liczbę vertexów bo to o nie się rozchodzi przy renderowaniu modelu przez procesor.

 

uh..!

Napisano

Mała aktualizacja

Wyrzeźbiłem i wypaliłem normalkę. Na razie skupiłem się na rękach i brzuchu, potem przyłożę się do nóg pleców itp.

20fu7hw.jpg

Napisano

Nie... ja rzucam tą postać, jest kompletnie do bani a w dodatku nie potrafi dobrze rzeźbić ani robić świetnych tekstur, nie daje rady....

Napisano

Mistrzem anatomi nie jestem ale rece i brzuch podobaja mi sie.Popracoj troche nad plaskoscia (i to na poziomie LP). Nie rzucaj! Dokoncz ta postac, obojetnie jak, ale dokoncz. Wtedy napewno podszkolisz skila bardziej.

Napisano

Tom, nie poddawaj się tak łatwo. Jest OK, tylko głowę przydało by się poprawić (jakieś szczegóły, bo na razie wygląda strasznie matowo na "twarzy"). Oprócz tego wszytko jest w jak najlepszym porządku. Popracuj trochę, im ciężej tym więcej wynosisz ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności