heaven Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 (edited) witam. znow mnie natchnelo i zaczolem sobie wczoraj klepac pokoj. narazie niema zabardzo co oceniac ale wrzuce... zdarzylem zrobic wczoraj meble. zajelo mi to 1:20h. nie wiem czy duzo czy malo. Edited July 20, 2008 by heaven Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkeruj Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 Moim zdaniem powinieneś robić mniej scen, ale przeznaczyć na nie więcej czasu i bardziej się do nich przyłożyć. Tym razem nie będziesz miał wytłumaczenia zwalonych proporcji tak więc miarka do ręki. Pokazuj co dalej PZDR mkeruj Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwy Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 zwykle ciężko zrobić efektowną wizkę robiąć swój pokój. jakbyś zrobił coś z klasyki, z jakiegoś fajnego folderu, albumu itp. i posiedział nad tym do końca to i do portfolio nie było by obciachowo wkładać Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krystian Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 No tak, sporo racji w tym jest co napisał "siwy"....pokazałeś parę pudełek i co można powiedzieć.. w zasadzie nic! wiem że ubierzesz to, ale bardziej przekonują własne wizje, coś nowego, coś co wzbudza emocje... tak mi się wydaje... ale mogę się mylić... Pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
..:: WIKTOR ::.. Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 Poczekajcie jak zacznie modelowac te figurki co sa poukladna na meblach ;P Ale modelowanie swojego pokoju to swietny pomysl... sam sie nad tym zastanawiam tylko raczej najpierw zrobie generalne porzadki zeby bylo mniej obiektow do modelowania ;P Pracu pracuj! Link to comment Share on other sites More sharing options...
heaven Posted July 5, 2008 Author Share Posted July 5, 2008 witam. troche dlugo minelo od poprzedniego apdejtu ale to przez brak czasu itp rzeczy. pomodelowalem sobie troszke. ponizej wrzucam skriny bez ms'a . Link to comment Share on other sites More sharing options...
heaven Posted July 6, 2008 Author Share Posted July 6, 2008 lampka :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkeruj Posted July 6, 2008 Share Posted July 6, 2008 Zacny model. Oteksturuj ładnie, żarówka te sprawy, będzie ślycznie. PZDR mkeruj Link to comment Share on other sites More sharing options...
heaven Posted July 6, 2008 Author Share Posted July 6, 2008 mkeruj, dzieki. musze sie nauczyc kiedys tego modelowania :) ponizej grzejniczek ktory sobie renderowalem przed kilkoma dniami. pzdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
songoku Posted July 6, 2008 Share Posted July 6, 2008 Bardzo ladne modele :) Jestem ciekaw jak z renderem bedzie. Mnie sie bardzo podoba daj exturki i renderuj. Napisz czym bedziesz renderowal?? Powodzenia w dalszej pracy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
heaven Posted July 8, 2008 Author Share Posted July 8, 2008 witam. kolejny skromny upek. krzeselko: Link to comment Share on other sites More sharing options...
jajcek Posted July 8, 2008 Share Posted July 8, 2008 ładnie, ale moim zdaniem miejsce na pupę powinno być trochę bardziej wypukłe (tzn. bardziej miękkie :)) - ja osobiście nie chciałbym na nim siedzieć :P Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
heaven Posted July 8, 2008 Author Share Posted July 8, 2008 jajcek, moje krzeslo jest po przejsciach i ma bodajze z 10 lat wiec jest juz wklesle xD niechcialem przesadzac z wypukloscia xD poprawie pozniej xD PZDR Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheCapo Posted July 9, 2008 Share Posted July 9, 2008 Krzesło wygląda wporządku.:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgas Posted July 9, 2008 Share Posted July 9, 2008 modele ida super Link to comment Share on other sites More sharing options...
patry Posted July 9, 2008 Share Posted July 9, 2008 Nom, modele bomba, ale czy siedzisko krzesełka nie jest za szerokie? Tak jakoś mi się wydaje... :) Tylko potem nie zepsuj tych zacnych modeli słabym renderem :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
heaven Posted July 9, 2008 Author Share Posted July 9, 2008 dzieki za komentarze... patry, wszystko mierzone jest linijka i 20-to metrowa miarka wiec wszystko sie zgadza. no mam nadzieje ze niezepsuje. jeszcze mam troche rzeczy do modelowania. niepokazuje wszystkich bo sa to pierdoly rozne. pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Temporal Posted July 9, 2008 Share Posted July 9, 2008 no wrescie widze ze ostro wziales sie za modele bo w twoich vizkach zawsze byly dosc slabe ale teraz jest lepiej niz dobrze... viz z takimi modelami to chetnie obejrze Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdN Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 Heaven, ile poly ma ta lampka i krzesło? Sam ostatnio robię wizkę swojego pokoju i obawiam się, że zdecydowanie za bardzo wchodzę w detal. Twoje modele wyglądają naprawdę świetnie! Pozdr. L. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkeruj Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 Ilość poly ostatnio nie ma już takiego znaczenia. Im większy detal tym lepiej i nie trzeba tak oszukiwać. PZDR mkeruj Link to comment Share on other sites More sharing options...
heaven Posted July 10, 2008 Author Share Posted July 10, 2008 zgadzam sie z mkeruj, ilosc poly niema juz tak duzego znaczenia teraz, choc przy moim ramie to jest raczej wazne troche xD ja wylaczam w viewporcie Mesh Smootha wiec mam mniej poly i nie muli mi scena a w renderze sie renderuje normalnie. krzeslo bez MeshSmootha ma 23.760, a model lampki: 29,702 pozdrawiam i dzieki za komentarze jak narazie pozytywne :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lis Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 O kurcze. miałem identyczną meblościankę :D ale to było jakieś 10 lat temu :D Ej w moich texturkach jest okleina z niej :D pierwsza: http://img141.imageshack.us/img141/6494/vol2mini0et.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
heaven Posted July 10, 2008 Author Share Posted July 10, 2008 heh :) te meble sa juz stare :) dzieki. przyda sie :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkeruj Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 W porównaniu do lampki i kaloryfera krzesło do poprawki. Poducha na pewno, proporcji dokładnie nie widać, więc nie wiem. mkeruj Link to comment Share on other sites More sharing options...
heaven Posted July 11, 2008 Author Share Posted July 11, 2008 mkeruj, poprawilem troche siedzenie i oparcie. co do proporcji to mierzylem jeszcze raz i wszystko pasuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkeruj Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 No! Jadziesz dalej Link to comment Share on other sites More sharing options...
tutomash Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 bardzo fajne modele czekam na reszte Link to comment Share on other sites More sharing options...
heaven Posted July 12, 2008 Author Share Posted July 12, 2008 dzieki za komentarze. kolejny upek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
trosiek Posted July 12, 2008 Share Posted July 12, 2008 rączka na górze chyba przy końcu krzywa. EDIT: i jeszcze te dzurki z boku jakoś troszkę chaotycznie rozrzucone - jakbyś to gwoździem dziurawił bez zamysłu ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KamillM Posted July 12, 2008 Share Posted July 12, 2008 No po prostu gites malines :D Tylko czy rączka obudowy nie jest trochę krzywa tam z tyłu? Czekam na render z materiałami :) trosiek, ubiegłeś mnie z tą rączką ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
heaven Posted July 13, 2008 Author Share Posted July 13, 2008 wszystko jest okej :) raczka jest prosta, tyle ze jest zwezana do srodka :) trosiek, co do dziurek to masz racje. przyjrzalem sie i musze poprawic. wtedy wycinalem booleanem ale to co sie z siatka dzialo to szok xD teraz tne cutem wiec to troche potrwa, no ale siatka jest ladniejsza przynajmniej :P narazie mam tyle xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kr3tz Posted July 13, 2008 Share Posted July 13, 2008 Zeby bylo latwiej i szybciej, mozesz zrobic obiekt wygladajacy tak: ____ |\_/| |-O-| |/_\| i po prostu kopiowac go w prawo, laczac sciankami. [a zeby bylo jeszcze prosciej, zapoznaj sie z klawiszem "S" ;)] Troche zagmatwalem wiec jak cos moge rozrysowac Link to comment Share on other sites More sharing options...
Temporal Posted July 13, 2008 Share Posted July 13, 2008 Hehe troche smieszne ze watek zwie sie moj pokoj a narazie sa same graty bez pokoju :P. Mogles byc bardziej konsekwentny i dac na start 4 sciany a pozniej pokazywac modele xD. A tak na powaznie niezle ci to idzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
heaven Posted July 13, 2008 Author Share Posted July 13, 2008 witam. Kr3tz, znam klawisz S i go uzywam :) niestety na poczatku przy tworzeniu modelu myslalem o booleanie, ale wiem juz ze jest do kitu i musialem recznie cutem juz isc bo mialem cala scianke wymodelowana. wiem o co ci chodzi z tym co "narysowales". pociolem gorne dziurki, pozniej skopiowalem i zweldowalem na dole :) Temporal, nieboj zaby :P niebawem bedzie i caly pokoj. tymczasem upek skrzynki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
heaven Posted July 13, 2008 Author Share Posted July 13, 2008 chcialem wyrenderowac scene i niestety niemoge bo ciagle wywala mi to :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
uncle Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 za duzo siatki i koniec, jedyne rozwiazanie to vraymesh ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheCapo Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 Heaven- skrzyneczka elegancak:) musisz mi pokazać jak zrobić elegancko tak te dziurki przy bocznej ścianie obudowy:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Temporal Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 a pokaz siate Link to comment Share on other sites More sharing options...
heaven Posted July 15, 2008 Author Share Posted July 15, 2008 jakiego przedmiotu ? wiem ze to przez poly bo mam malo ramu a poly jest zbyt duzo, ale zamieniam sobie w vrayproxy te "duze" rzeczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
heaven Posted July 16, 2008 Author Share Posted July 16, 2008 maly upek. jakos udalo mi sie to wszystko upchac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
patry Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 Taka mała rada - jeśli już bawisz się w oświetlenie to daj obiektom jedynie kolor (bez żadnych tekstur, reflectow itd.) docelowy i potem kombinuj ze światłem. Jeśli teraz ustawisz oświetlenie, to po nadaniu materiałów wszystko Ci się skaszani ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
heaven Posted July 16, 2008 Author Share Posted July 16, 2008 obiekty maja material mtl tylko bez refleksow. to szary kolor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
patry Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 Nie zrozumiałeś :) Chyba, że masz szare meble, to spoko ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Temporal Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 Najs :) ciekawie to wyglada czekam na materialy ... a co gadki patrego (nasluachal sie reszty userow z max3d.pl) to nie ma co panikowac wiadomo ze z materialami/kolorami moze wyjsc za jasno/ciemno jakis mocny bleed wyskoczyc itp ale to bedzie i tak latwe do skorygowania tak czy siak masz ogolnie rozlozone oswietlenie i renderowanie na szarakach itp ma sens tylko moda sie zrobila na takie ciagle narzekanie. I tak nikt finalnie nie renderuje za pierwszym razem zawsze robi sie wiele renderow testowych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
patry Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 Temporal - przykro mi, ale nie nasłuchałem się tego, lecz doświadczyłem na własnej skórze jeśli można to tak określić. Bleedu wcale łatwo nie skorygujesz, chyba, że magicznym "gi saturation", ale tym sposobem nie będziesz miał dużej kontroli nad światłem (jedyne co Ci pozostanie to przesuwanie suwaczka od wartości 0 do 1 :P). Jeśli to Ci odpowiada to spoko, ale ja wolę mieć całkowitą kontrolę ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neiraa Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 Podziwiam zacięcia przy modelowaniu tych wszystkich pierdół! No ciakwam efektu z materialami, bo wygląda to nieźle. A co do zabawy z bleedem to nikomu nie życzę, fuj! Link to comment Share on other sites More sharing options...
heaven Posted July 16, 2008 Author Share Posted July 16, 2008 dzieki za komentarze. z bleedem jest chyba dobrze :) UP: Link to comment Share on other sites More sharing options...
heaven Posted July 16, 2008 Author Share Posted July 16, 2008 niestety komp odmowil mi posluszenstwa. projekt zajezdza mu caly ram ktorego i tak jest bardzo malo przez co niemozliwe jest renderowanie sceny. niepozostaje mi nic innego jak zatrzymac projekt az pozycze od kogos troche ramu. :/ tylko to udalo mi sie wyrenderowac. po dodaniu materialu na blaty mebli i boczne scianki max zaczyna sie pluc o ram wiec niemoge nic mu na to poradzic :/ pzdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Pantera Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 Ile masz RAM?Ja mam 512 i zaczyna mnie to wkurzać :/ W tym miechu mam jednak na szczęście zmianę płyty całościowo na AMD Althon 2.5 X2 4GB nVidia 7900GT , więc może wreście coś będę mógł swobodniej porobić.Co do sceny bardzo ładna i przyjemna. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
heaven Posted July 16, 2008 Author Share Posted July 16, 2008 ja tez mam 512, tyle ze nowego kompa bede mial za rok dopiero a tego juz nierozbudowuje. mnie to bardzo denerwuje ze tylko tyle ram. szkoda ze nieuda mi sie tego skonczyc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now