Jump to content

Wiz 3d: moj pokoj


heaven

Recommended Posts

witam. znow mnie natchnelo i zaczolem sobie wczoraj klepac pokoj. narazie niema zabardzo co oceniac ale wrzuce...

 

zdarzylem zrobic wczoraj meble. zajelo mi to 1:20h. nie wiem czy duzo czy malo.

 

meble1gs0.th.jpg

Edited by heaven
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Moim zdaniem powinieneś robić mniej scen, ale przeznaczyć na nie więcej czasu i bardziej się do nich przyłożyć.

 

Tym razem nie będziesz miał wytłumaczenia zwalonych proporcji tak więc miarka do ręki.

 

Pokazuj co dalej

 

PZDR

mkeruj

Link to comment
Share on other sites

zwykle ciężko zrobić efektowną wizkę robiąć swój pokój. jakbyś zrobił coś z klasyki, z jakiegoś fajnego folderu, albumu itp. i posiedział nad tym do końca to i do portfolio nie było by obciachowo wkładać

Link to comment
Share on other sites

No tak, sporo racji w tym jest co napisał "siwy"....pokazałeś parę pudełek i co można powiedzieć.. w zasadzie nic! wiem że ubierzesz to, ale bardziej przekonują własne wizje, coś nowego, coś co wzbudza emocje... tak mi się wydaje... ale mogę się mylić...

Pozdr.

Link to comment
Share on other sites

dzieki za komentarze...

 

patry, wszystko mierzone jest linijka i 20-to metrowa miarka wiec wszystko sie zgadza.

 

no mam nadzieje ze niezepsuje. jeszcze mam troche rzeczy do modelowania. niepokazuje wszystkich bo sa to pierdoly rozne. pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Heaven, ile poly ma ta lampka i krzesło? Sam ostatnio robię wizkę swojego pokoju i obawiam się, że zdecydowanie za bardzo wchodzę w detal. Twoje modele wyglądają naprawdę świetnie!

 

Pozdr.

L.

Link to comment
Share on other sites

zgadzam sie z mkeruj, ilosc poly niema juz tak duzego znaczenia teraz, choc przy moim ramie to jest raczej wazne troche xD

 

ja wylaczam w viewporcie Mesh Smootha wiec mam mniej poly i nie muli mi scena a w renderze sie renderuje normalnie.

 

krzeslo bez MeshSmootha ma 23.760, a model lampki: 29,702

 

pozdrawiam i dzieki za komentarze jak narazie pozytywne :)

Link to comment
Share on other sites

wszystko jest okej :) raczka jest prosta, tyle ze jest zwezana do srodka :)

a5b64c237b4bf123m.jpg

 

trosiek, co do dziurek to masz racje. przyjrzalem sie i musze poprawic. wtedy wycinalem booleanem ale to co sie z siatka dzialo to szok xD teraz tne cutem wiec to troche potrwa, no ale siatka jest ladniejsza przynajmniej :P narazie mam tyle xD

 

7c19acf4f0d4aa04m.jpg

Link to comment
Share on other sites

Zeby bylo latwiej i szybciej, mozesz zrobic obiekt wygladajacy tak:

____

|\_/|

|-O-|

|/_\|

 

i po prostu kopiowac go w prawo, laczac sciankami. [a zeby bylo jeszcze prosciej, zapoznaj sie z klawiszem "S" ;)] Troche zagmatwalem wiec jak cos moge rozrysowac

Link to comment
Share on other sites

witam.

 

Kr3tz, znam klawisz S i go uzywam :) niestety na poczatku przy tworzeniu modelu myslalem o booleanie, ale wiem juz ze jest do kitu i musialem recznie cutem juz isc bo mialem cala scianke wymodelowana. wiem o co ci chodzi z tym co "narysowales".

 

pociolem gorne dziurki, pozniej skopiowalem i zweldowalem na dole :)

 

 

Temporal, nieboj zaby :P niebawem bedzie i caly pokoj.

 

tymczasem upek skrzynki.

 

 

 

0efe51983b8b81ab.jpg

Link to comment
Share on other sites

Taka mała rada - jeśli już bawisz się w oświetlenie to daj obiektom jedynie kolor (bez żadnych tekstur, reflectow itd.) docelowy i potem kombinuj ze światłem. Jeśli teraz ustawisz oświetlenie, to po nadaniu materiałów wszystko Ci się skaszani ;)

Link to comment
Share on other sites

Najs :) ciekawie to wyglada czekam na materialy ... a co gadki patrego (nasluachal sie reszty userow z max3d.pl) to nie ma co panikowac wiadomo ze z materialami/kolorami moze wyjsc za jasno/ciemno jakis mocny bleed wyskoczyc itp ale to bedzie i tak latwe do skorygowania tak czy siak masz ogolnie rozlozone oswietlenie i renderowanie na szarakach itp ma sens tylko moda sie zrobila na takie ciagle narzekanie. I tak nikt finalnie nie renderuje za pierwszym razem zawsze robi sie wiele renderow testowych.

Link to comment
Share on other sites

Temporal - przykro mi, ale nie nasłuchałem się tego, lecz doświadczyłem na własnej skórze jeśli można to tak określić.

Bleedu wcale łatwo nie skorygujesz, chyba, że magicznym "gi saturation", ale tym sposobem nie będziesz miał dużej kontroli nad światłem (jedyne co Ci pozostanie to przesuwanie suwaczka od wartości 0 do 1 :P).

Jeśli to Ci odpowiada to spoko, ale ja wolę mieć całkowitą kontrolę ;)

Link to comment
Share on other sites

niestety komp odmowil mi posluszenstwa. projekt zajezdza mu caly ram ktorego i tak jest bardzo malo przez co niemozliwe jest renderowanie sceny. niepozostaje mi nic innego jak zatrzymac projekt az pozycze od kogos troche ramu. :/

 

tylko to udalo mi sie wyrenderowac.

 

40dd93dbff842360.jpg

 

po dodaniu materialu na blaty mebli i boczne scianki max zaczyna sie pluc o ram wiec niemoge nic mu na to poradzic :/

 

pzdr

Link to comment
Share on other sites

Ile masz RAM?Ja mam 512 i zaczyna mnie to wkurzać :/ W tym miechu mam jednak na szczęście zmianę płyty całościowo na AMD Althon 2.5 X2 4GB nVidia 7900GT , więc może wreście coś będę mógł swobodniej porobić.Co do sceny bardzo ładna i przyjemna.

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy