heaven Napisano 27 Czerwiec 2008 Napisano 27 Czerwiec 2008 (edytowane) witam. znow mnie natchnelo i zaczolem sobie wczoraj klepac pokoj. narazie niema zabardzo co oceniac ale wrzuce... zdarzylem zrobic wczoraj meble. zajelo mi to 1:20h. nie wiem czy duzo czy malo. Edytowane 20 Lipiec 2008 przez heaven
mkeruj Napisano 27 Czerwiec 2008 Napisano 27 Czerwiec 2008 Moim zdaniem powinieneś robić mniej scen, ale przeznaczyć na nie więcej czasu i bardziej się do nich przyłożyć. Tym razem nie będziesz miał wytłumaczenia zwalonych proporcji tak więc miarka do ręki. Pokazuj co dalej PZDR mkeruj
siwy Napisano 27 Czerwiec 2008 Napisano 27 Czerwiec 2008 zwykle ciężko zrobić efektowną wizkę robiąć swój pokój. jakbyś zrobił coś z klasyki, z jakiegoś fajnego folderu, albumu itp. i posiedział nad tym do końca to i do portfolio nie było by obciachowo wkładać
Krystian Napisano 27 Czerwiec 2008 Napisano 27 Czerwiec 2008 No tak, sporo racji w tym jest co napisał "siwy"....pokazałeś parę pudełek i co można powiedzieć.. w zasadzie nic! wiem że ubierzesz to, ale bardziej przekonują własne wizje, coś nowego, coś co wzbudza emocje... tak mi się wydaje... ale mogę się mylić... Pozdr.
..:: WIKTOR ::.. Napisano 27 Czerwiec 2008 Napisano 27 Czerwiec 2008 Poczekajcie jak zacznie modelowac te figurki co sa poukladna na meblach ;P Ale modelowanie swojego pokoju to swietny pomysl... sam sie nad tym zastanawiam tylko raczej najpierw zrobie generalne porzadki zeby bylo mniej obiektow do modelowania ;P Pracu pracuj!
heaven Napisano 5 Lipiec 2008 Autor Napisano 5 Lipiec 2008 witam. troche dlugo minelo od poprzedniego apdejtu ale to przez brak czasu itp rzeczy. pomodelowalem sobie troszke. ponizej wrzucam skriny bez ms'a .
mkeruj Napisano 6 Lipiec 2008 Napisano 6 Lipiec 2008 Zacny model. Oteksturuj ładnie, żarówka te sprawy, będzie ślycznie. PZDR mkeruj
heaven Napisano 6 Lipiec 2008 Autor Napisano 6 Lipiec 2008 mkeruj, dzieki. musze sie nauczyc kiedys tego modelowania :) ponizej grzejniczek ktory sobie renderowalem przed kilkoma dniami. pzdr
songoku Napisano 6 Lipiec 2008 Napisano 6 Lipiec 2008 Bardzo ladne modele :) Jestem ciekaw jak z renderem bedzie. Mnie sie bardzo podoba daj exturki i renderuj. Napisz czym bedziesz renderowal?? Powodzenia w dalszej pracy.
jajcek Napisano 8 Lipiec 2008 Napisano 8 Lipiec 2008 ładnie, ale moim zdaniem miejsce na pupę powinno być trochę bardziej wypukłe (tzn. bardziej miękkie :)) - ja osobiście nie chciałbym na nim siedzieć :P Pozdrawiam.
heaven Napisano 8 Lipiec 2008 Autor Napisano 8 Lipiec 2008 jajcek, moje krzeslo jest po przejsciach i ma bodajze z 10 lat wiec jest juz wklesle xD niechcialem przesadzac z wypukloscia xD poprawie pozniej xD PZDR
patry Napisano 9 Lipiec 2008 Napisano 9 Lipiec 2008 Nom, modele bomba, ale czy siedzisko krzesełka nie jest za szerokie? Tak jakoś mi się wydaje... :) Tylko potem nie zepsuj tych zacnych modeli słabym renderem :P
heaven Napisano 9 Lipiec 2008 Autor Napisano 9 Lipiec 2008 dzieki za komentarze... patry, wszystko mierzone jest linijka i 20-to metrowa miarka wiec wszystko sie zgadza. no mam nadzieje ze niezepsuje. jeszcze mam troche rzeczy do modelowania. niepokazuje wszystkich bo sa to pierdoly rozne. pozdrawiam.
Temporal Napisano 9 Lipiec 2008 Napisano 9 Lipiec 2008 no wrescie widze ze ostro wziales sie za modele bo w twoich vizkach zawsze byly dosc slabe ale teraz jest lepiej niz dobrze... viz z takimi modelami to chetnie obejrze
AdN Napisano 10 Lipiec 2008 Napisano 10 Lipiec 2008 Heaven, ile poly ma ta lampka i krzesło? Sam ostatnio robię wizkę swojego pokoju i obawiam się, że zdecydowanie za bardzo wchodzę w detal. Twoje modele wyglądają naprawdę świetnie! Pozdr. L.
mkeruj Napisano 10 Lipiec 2008 Napisano 10 Lipiec 2008 Ilość poly ostatnio nie ma już takiego znaczenia. Im większy detal tym lepiej i nie trzeba tak oszukiwać. PZDR mkeruj
heaven Napisano 10 Lipiec 2008 Autor Napisano 10 Lipiec 2008 zgadzam sie z mkeruj, ilosc poly niema juz tak duzego znaczenia teraz, choc przy moim ramie to jest raczej wazne troche xD ja wylaczam w viewporcie Mesh Smootha wiec mam mniej poly i nie muli mi scena a w renderze sie renderuje normalnie. krzeslo bez MeshSmootha ma 23.760, a model lampki: 29,702 pozdrawiam i dzieki za komentarze jak narazie pozytywne :)
Lis Napisano 10 Lipiec 2008 Napisano 10 Lipiec 2008 O kurcze. miałem identyczną meblościankę :D ale to było jakieś 10 lat temu :D Ej w moich texturkach jest okleina z niej :D pierwsza: http://img141.imageshack.us/img141/6494/vol2mini0et.jpg
heaven Napisano 10 Lipiec 2008 Autor Napisano 10 Lipiec 2008 heh :) te meble sa juz stare :) dzieki. przyda sie :)
mkeruj Napisano 10 Lipiec 2008 Napisano 10 Lipiec 2008 W porównaniu do lampki i kaloryfera krzesło do poprawki. Poducha na pewno, proporcji dokładnie nie widać, więc nie wiem. mkeruj
heaven Napisano 11 Lipiec 2008 Autor Napisano 11 Lipiec 2008 mkeruj, poprawilem troche siedzenie i oparcie. co do proporcji to mierzylem jeszcze raz i wszystko pasuje.
trosiek Napisano 12 Lipiec 2008 Napisano 12 Lipiec 2008 rączka na górze chyba przy końcu krzywa. EDIT: i jeszcze te dzurki z boku jakoś troszkę chaotycznie rozrzucone - jakbyś to gwoździem dziurawił bez zamysłu ;)
KamillM Napisano 12 Lipiec 2008 Napisano 12 Lipiec 2008 No po prostu gites malines :D Tylko czy rączka obudowy nie jest trochę krzywa tam z tyłu? Czekam na render z materiałami :) trosiek, ubiegłeś mnie z tą rączką ;)
heaven Napisano 13 Lipiec 2008 Autor Napisano 13 Lipiec 2008 wszystko jest okej :) raczka jest prosta, tyle ze jest zwezana do srodka :) trosiek, co do dziurek to masz racje. przyjrzalem sie i musze poprawic. wtedy wycinalem booleanem ale to co sie z siatka dzialo to szok xD teraz tne cutem wiec to troche potrwa, no ale siatka jest ladniejsza przynajmniej :P narazie mam tyle xD
Kr3tz Napisano 13 Lipiec 2008 Napisano 13 Lipiec 2008 Zeby bylo latwiej i szybciej, mozesz zrobic obiekt wygladajacy tak: ____ |\_/| |-O-| |/_\| i po prostu kopiowac go w prawo, laczac sciankami. [a zeby bylo jeszcze prosciej, zapoznaj sie z klawiszem "S" ;)] Troche zagmatwalem wiec jak cos moge rozrysowac
Temporal Napisano 13 Lipiec 2008 Napisano 13 Lipiec 2008 Hehe troche smieszne ze watek zwie sie moj pokoj a narazie sa same graty bez pokoju :P. Mogles byc bardziej konsekwentny i dac na start 4 sciany a pozniej pokazywac modele xD. A tak na powaznie niezle ci to idzie.
heaven Napisano 13 Lipiec 2008 Autor Napisano 13 Lipiec 2008 witam. Kr3tz, znam klawisz S i go uzywam :) niestety na poczatku przy tworzeniu modelu myslalem o booleanie, ale wiem juz ze jest do kitu i musialem recznie cutem juz isc bo mialem cala scianke wymodelowana. wiem o co ci chodzi z tym co "narysowales". pociolem gorne dziurki, pozniej skopiowalem i zweldowalem na dole :) Temporal, nieboj zaby :P niebawem bedzie i caly pokoj. tymczasem upek skrzynki.
heaven Napisano 13 Lipiec 2008 Autor Napisano 13 Lipiec 2008 chcialem wyrenderowac scene i niestety niemoge bo ciagle wywala mi to :/
uncle Napisano 14 Lipiec 2008 Napisano 14 Lipiec 2008 za duzo siatki i koniec, jedyne rozwiazanie to vraymesh ;)
TheCapo Napisano 15 Lipiec 2008 Napisano 15 Lipiec 2008 Heaven- skrzyneczka elegancak:) musisz mi pokazać jak zrobić elegancko tak te dziurki przy bocznej ścianie obudowy:)
heaven Napisano 15 Lipiec 2008 Autor Napisano 15 Lipiec 2008 jakiego przedmiotu ? wiem ze to przez poly bo mam malo ramu a poly jest zbyt duzo, ale zamieniam sobie w vrayproxy te "duze" rzeczy
heaven Napisano 16 Lipiec 2008 Autor Napisano 16 Lipiec 2008 maly upek. jakos udalo mi sie to wszystko upchac.
patry Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 Taka mała rada - jeśli już bawisz się w oświetlenie to daj obiektom jedynie kolor (bez żadnych tekstur, reflectow itd.) docelowy i potem kombinuj ze światłem. Jeśli teraz ustawisz oświetlenie, to po nadaniu materiałów wszystko Ci się skaszani ;)
heaven Napisano 16 Lipiec 2008 Autor Napisano 16 Lipiec 2008 obiekty maja material mtl tylko bez refleksow. to szary kolor.
patry Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 Nie zrozumiałeś :) Chyba, że masz szare meble, to spoko ;)
Temporal Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 Najs :) ciekawie to wyglada czekam na materialy ... a co gadki patrego (nasluachal sie reszty userow z max3d.pl) to nie ma co panikowac wiadomo ze z materialami/kolorami moze wyjsc za jasno/ciemno jakis mocny bleed wyskoczyc itp ale to bedzie i tak latwe do skorygowania tak czy siak masz ogolnie rozlozone oswietlenie i renderowanie na szarakach itp ma sens tylko moda sie zrobila na takie ciagle narzekanie. I tak nikt finalnie nie renderuje za pierwszym razem zawsze robi sie wiele renderow testowych.
patry Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 Temporal - przykro mi, ale nie nasłuchałem się tego, lecz doświadczyłem na własnej skórze jeśli można to tak określić. Bleedu wcale łatwo nie skorygujesz, chyba, że magicznym "gi saturation", ale tym sposobem nie będziesz miał dużej kontroli nad światłem (jedyne co Ci pozostanie to przesuwanie suwaczka od wartości 0 do 1 :P). Jeśli to Ci odpowiada to spoko, ale ja wolę mieć całkowitą kontrolę ;)
Neiraa Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 Podziwiam zacięcia przy modelowaniu tych wszystkich pierdół! No ciakwam efektu z materialami, bo wygląda to nieźle. A co do zabawy z bleedem to nikomu nie życzę, fuj!
heaven Napisano 16 Lipiec 2008 Autor Napisano 16 Lipiec 2008 dzieki za komentarze. z bleedem jest chyba dobrze :) UP:
heaven Napisano 16 Lipiec 2008 Autor Napisano 16 Lipiec 2008 niestety komp odmowil mi posluszenstwa. projekt zajezdza mu caly ram ktorego i tak jest bardzo malo przez co niemozliwe jest renderowanie sceny. niepozostaje mi nic innego jak zatrzymac projekt az pozycze od kogos troche ramu. :/ tylko to udalo mi sie wyrenderowac. po dodaniu materialu na blaty mebli i boczne scianki max zaczyna sie pluc o ram wiec niemoge nic mu na to poradzic :/ pzdr
Black Pantera Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 Ile masz RAM?Ja mam 512 i zaczyna mnie to wkurzać :/ W tym miechu mam jednak na szczęście zmianę płyty całościowo na AMD Althon 2.5 X2 4GB nVidia 7900GT , więc może wreście coś będę mógł swobodniej porobić.Co do sceny bardzo ładna i przyjemna. Pozdrawiam.
heaven Napisano 16 Lipiec 2008 Autor Napisano 16 Lipiec 2008 ja tez mam 512, tyle ze nowego kompa bede mial za rok dopiero a tego juz nierozbudowuje. mnie to bardzo denerwuje ze tylko tyle ram. szkoda ze nieuda mi sie tego skonczyc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się