Innos Napisano 31 Lipiec 2008 Napisano 31 Lipiec 2008 (edytowane) Będę tu wrzucał moje modeliki z ZBrusha. To idzie na początek. Edytowane 4 Sierpień 2008 przez Innos
Temporal Napisano 1 Sierpień 2008 Napisano 1 Sierpień 2008 nawet fajny ale nie podoba mi sie pomysl na stopy ok dwa paluchy niech bedzie ale co za szybko sie zaczynaja i wyglada to nieciekawie .... a i jeszcze jeden kciuk ma jakis strasznie chudy
Bielo^ Napisano 1 Sierpień 2008 Napisano 1 Sierpień 2008 Ja nie wiem, czy podchodzenie do softu jak do przeciwnika to dobry sposób myślenia. Lepiej by było jakbyś uważał go za najlepszego przyjaciela :P . Co do modelu... Anatomicznie nie mam zastrzeżeń, mięśnie brzucha wyglądają bardzo dobrze, może troche te mięśnie - kości nad piersiami dziwnie wyglądają, ale może tak miało być? Niby to alien. Chyba wszystko w porządku, czekam na dalsze prace :) . BTW. jak tam nasghar?
Tomala Napisano 1 Sierpień 2008 Napisano 1 Sierpień 2008 Głowa nieciekawa, stopy hmm ten element wypadł najgorzej. Mało tu sculptu widać bo baza była już dosyć ukształtowana. Dawaj następne modele i nie przejmuj sie bazą bo robiąc dokładną bazę prawie na pewno postać będzie trzymała jej formę. Lepiej pobawić się w zbrushu move brushem i transpose i skupić sie na formie. Naprawdę o wiele szybciej i wygodniej się to robi niż w sofcie do tradycyjnego modelowania. Pozdro.
Levus Napisano 1 Sierpień 2008 Napisano 1 Sierpień 2008 Fajny fajny, ale chyba za tłusty nieco w okolicach talii. Nogi w okolicy piszczeli, tuż pod łydkami chyba za grube, sprawiają wrażenie topornych. Nieładne przedramie między nadgarstkiem a łokciem, coś te mieśnie nie takie, to samo obojczyki, wyglądają jak wałki. Brak stopy, same palce? Ogólnie idzie w bardzo dobrą stronę:)
Innos Napisano 4 Sierpień 2008 Autor Napisano 4 Sierpień 2008 2 nowe modele. Baza 1 robiona z ZSpheres a 2 to już modelowana :D Ten model robiony jakieś 3 dni temu. Dzisiaj go skończyłem :D
Master Kiełbaster Napisano 4 Sierpień 2008 Napisano 4 Sierpień 2008 te alternatywne proporcje to specjalnie?
prrrszalony Napisano 5 Sierpień 2008 Napisano 5 Sierpień 2008 Zrób pierw coś co ma wyglądać 100% jak człowiek, bo teraz nie ma się nawet do czego przyczepić :P
Axis Mundi Napisano 5 Sierpień 2008 Napisano 5 Sierpień 2008 a co to ten pan ma pod wargą? :) się nie ogolił? a tak poważnie Prrrszalony ma rację a poza tym szczególiki zostaw na póżniej w stylu rzęsy zmarszczki itp. Ogarnij mięśnie i proporcje by wyglądało tak jak chcesz :)
Gość Morte Napisano 12 Sierpień 2008 Napisano 12 Sierpień 2008 strasznie płaska ta twarz.. No i oczy- za szeroko rozstawione, górne powiek jakoś tak zabazgrałeś, ze ciężko cokolwiek powiedzieć. keep working!
ciastuch Napisano 16 Sierpień 2008 Napisano 16 Sierpień 2008 Policzków to on nie ma wogóle. Kości policzkowe wogóle nie są widoczne. ogólnie wszystko zaznaczane jakby tylko kreskami na płaszczyźnie. Rysowane po owalu głowy. Polecam przejaskrawianie głównych rysów twarzy. To fajne ćwiczenie na szukanie "krzywizn" w twarzy:) pozdrawiam, Ciastuch.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się