makbol Napisano 19 Sierpień 2008 Napisano 19 Sierpień 2008 Cóż nie pozostaje nic innego jak pozbierać do kupy szczękę. http://technology.timesonline.co.uk/tol/news/tech_and_web/article4557935.ece
Luki Luki Napisano 19 Sierpień 2008 Napisano 19 Sierpień 2008 Wyprowadzcie mnie z bledu jesli sie myle... Trzeba wziac aktora i nakrecic jak mowi kwestie, z tego "sczytuje" sie dane a potem robi model 3d i wkleja, tak? Tzn naklada na oryginalny material wersje 3d. To po co? Probuje sobie wyobrazic ujecia w ktorych to sie moze przydac i nic mi nie przychodzi do glowy. Bo w tych w ktorych nie moga wystapic prawdziwi aktorzy od jakiegos czasu wystepuja 3d dublerzy, ale akcja zwykle wtedy wyglada tak, ze i nie widac zdradzajacych ich komputerowe pochodzenie szczegolow. Ale moze sie nie znam i chcialbym hamowac rozwoj technik ktore sa z pewnoscia niezwykle uzyteczne. No i nieuwazam zeby to bylo tak doskonale, pomijajac nawet wielkosc i kompresje filmiku.
patry Napisano 19 Sierpień 2008 Napisano 19 Sierpień 2008 Hehehe specular wymiata :D No i jakaś siatka mało gęsta... podejrzanie mało gęsta :P
serratus Napisano 19 Sierpień 2008 Napisano 19 Sierpień 2008 Oczy sztuczne, wszystko zdradzają, od razu widać, że to "automat" :P, pewnie jest to zrobione na podobnej zasadzie jak działa FaceRobot Softimage'a. Luki Luki - hehe, też się zastanawiałem jaki to ma sens, ale przypuszczam, że np. przy nagrywaniu trailerów lub wstawek in-game może być to bardzo pomocne, z tym, że trzeba nagrać takie samo ustawienie live jak i w komputerze.
Tomasz_87 Napisano 19 Sierpień 2008 Napisano 19 Sierpień 2008 ...Probuje sobie wyobrazic ujecia w ktorych to sie moze przydac i nic mi nie przychodzi do glowy. Bo w tych w ktorych nie moga wystapic prawdziwi aktorzy od jakiegos czasu wystepuja 3d dublerzy, ale akcja zwykle wtedy wyglada tak, ze i nie widac zdradzajacych ich komputerowe pochodzenie szczegolow... jednym z wielu przykladow niech bedzie odtworzenie ruchow ust postaci marlona brando do filmu superman return. tam wlasnie urzyto taka technike. wybrano odpowiedni dialog marlona, dobrano ujecie ruchu glowy ktore bylo nakręcone przy okazji kręcenia wczesniejszych czesci supermana (te z cristoferem rivem(nie wiem jak to sie pisze)tak zeby pasowal do calosci i na to nalozono tylko animacje 3d ust. powod stosowania jest bardzo prosty. zaoszczzedzienie czasu i pieniedzy bo nie trzeba animowac ani renderowac calej postaci. wystarczy nakrecic kogos i podlozyc twarz wymmodelowana i zanimowana w 3d
the_fgdf Napisano 19 Sierpień 2008 Napisano 19 Sierpień 2008 Ktoś chyba nie oglądał hollywoodzkich filmów z ostatnich 5 lat. Duble na dużo wyższym poziomie to już standart
Lis Napisano 19 Sierpień 2008 Napisano 19 Sierpień 2008 W okienku wielkości znaczka pocztowego to możesz się fotorealizować. Zachowanie oczu jest strasznie sztuczne. Jak ten artykuł zobaczy ktoś z ILM to padnie ze śmiechu :D
Nezumi Napisano 19 Sierpień 2008 Napisano 19 Sierpień 2008 Podobne do tego newsa AMD_Showcases_Cinema_2.0 Rewolucji nie przewiduje, ale kazda nowinka dobra... Nvidia tez cos tam pokazywala na Siggraph w zwiazku z real time ray-tracingiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się