Skocz do zawartości

Naprawdę fotorealistyczna animacja


makbol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Wyprowadzcie mnie z bledu jesli sie myle... Trzeba wziac aktora i nakrecic jak mowi kwestie, z tego "sczytuje" sie dane a potem robi model 3d i wkleja, tak? Tzn naklada na oryginalny material wersje 3d. To po co? Probuje sobie wyobrazic ujecia w ktorych to sie moze przydac i nic mi nie przychodzi do glowy. Bo w tych w ktorych nie moga wystapic prawdziwi aktorzy od jakiegos czasu wystepuja 3d dublerzy, ale akcja zwykle wtedy wyglada tak, ze i nie widac zdradzajacych ich komputerowe pochodzenie szczegolow. Ale moze sie nie znam i chcialbym hamowac rozwoj technik ktore sa z pewnoscia niezwykle uzyteczne.

No i nieuwazam zeby to bylo tak doskonale, pomijajac nawet wielkosc i kompresje filmiku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczy sztuczne, wszystko zdradzają, od razu widać, że to "automat" :P, pewnie jest to zrobione na podobnej zasadzie jak działa FaceRobot Softimage'a.

 

Luki Luki - hehe, też się zastanawiałem jaki to ma sens, ale przypuszczam, że np. przy nagrywaniu trailerów lub wstawek in-game może być to bardzo pomocne, z tym, że trzeba nagrać takie samo ustawienie live jak i w komputerze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Probuje sobie wyobrazic ujecia w ktorych to sie moze przydac i nic mi nie przychodzi do glowy. Bo w tych w ktorych nie moga wystapic prawdziwi aktorzy od jakiegos czasu wystepuja 3d dublerzy, ale akcja zwykle wtedy wyglada tak, ze i nie widac zdradzajacych ich komputerowe pochodzenie szczegolow...

 

jednym z wielu przykladow niech bedzie odtworzenie ruchow ust postaci marlona brando do filmu superman return.

tam wlasnie urzyto taka technike.

wybrano odpowiedni dialog marlona, dobrano ujecie ruchu glowy ktore bylo nakręcone przy okazji kręcenia wczesniejszych czesci supermana (te z cristoferem rivem(nie wiem jak to sie pisze)tak zeby pasowal do calosci i na to nalozono tylko animacje 3d ust.

 

powod stosowania jest bardzo prosty.

zaoszczzedzienie czasu i pieniedzy bo nie trzeba animowac ani renderowac calej postaci. wystarczy nakrecic kogos i podlozyc twarz wymmodelowana i zanimowana w 3d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności