Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

UPDATE:

 

rendernew3af0.jpg

 

------------------

 

 

 

rendercomp2ny1.e4eb0b4b52.jpg

 

 

zbrushcompcm4.jpg

zbrushcompcm4.b0deced7e9.jpg

normalmapwireoo6.jpg

 

 

 

 

Postać zrobiona do portfolio, 12300 trojkątow, 1 mapa 1024x1024 ( normal, specular, specularlevel, diffuse ) na cialo i jedna 1024x1024 na głowę.

Wymodelowana w 3Dmaxie i zBrush, wyrenderowana przy użyciu final render.

 

Model wykonałem zainspirowany video tutorialem gnomonu "character modelling for production" (polecam), model glowy to mocno zdeformowany darmowy basemesh stworzony przez Alexa Alvareza (ogólnodostępny na thegnomonworkshop.com)

Edited by PiotrAdamczyk
  • Replies 11
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Ogólnie fajne ale chyba koleś ma coś z proporcjami, jakby miał bardzo małą klatę taką zapadniętą.

Z głową się wydaje coś być nie tak ale nie mogę powiedzieć co.

I kolorystykę mogłeś troszkę urozmaicić bo tak hm.... niebiesko :)

Lo-poly niezbyt oszczędne.

Ale się czepiam :)

Posted

co do proprocji to odleglosc od bioder do szyji jest zbyt dluga przez co nogi wydają sie za krotkie, jesli chodzi o sculpt to technicznie bez zarzutu, fajny detalik;)

tex to co wyzej, za bardzo monotnna, dalbym np jakies zółte elementy i dał wiecej oddcieni niebieskiego

ale jakby nie patrzec bardzo fajnie;)

Posted

Bardzo fajny model, jedynie klatkę mógłbyś trochę wyciągnąć do przodu na low poly i zróżnicować trochę kolor zbroi.

Posted

Ex3- dzięki, co do koloru to masz racje, taki właśnie miałem koncept w głowie ale mogłem dodać więcej odcieni tego niebieskiego jak napisał krzys!3k. następną postać planuje zrobić bardziej kolorową:)

 

krzys!3k- dzięki, wysyłam screen od frontu i boku, jak dla mnie proporcje są ok. Moze to przez kamerę i poze

 

Kuba- dzięki, klatka jest ok, po prostu w takiej zbroi bezklatowej sie nosi:)

 

proporcjeia2.jpg

Posted

Mi tez proporcje nie leza, ale nie dlatego ze korpus jest zbyt dlugi, tylko dlatego ze tam gdzie powinna byc jeszcze miednica i biodra tam model sie strasznie zweza. Zlozylem sobie to w ps z tym obrazkiem: http://img209.imageshack.us/img209/456/loomislw6.jpg

konkretnie z ta wersja "idealna" i od razu to wyszlo. Porownaj sobie i tez to zobaczysz.

Sam model jest bardzo fajny, tylko szyja jakas dziwnie pomarszczona, jakby otluszczona strasznie, chociaz sam facet jest szczuply. Twarz srednio widac, w modelu calkiem, calkiem, z tekstura chyba gorzej.

I nawet tekstura taka mi sie calkiem podoba, tylko moze gdybys bardziej shaderami popracowal i zroznicowal elementy matowe i blyszczace. W koncu przeciw kolorom w diablo 3 petycje pisano, wiec taki monochromatyczny koles powinien sie podobac;).

Posted

modelik naprawde bardzo fajny dodaj jakas specular mapke, jedynie troche mi nie podchodzą textury uniformu z byt jednolite, a co do proporcji powieksz troszkę głowe i powinno być dobrze

Posted

Bardzo mi sie podoba ten ludzik, jedyne co troche kuje w oczy to te zmarszki na policzku na twarzy, chyba ze to mialy byc jakies blizny bo jesli tak to nie bardzo wyszly, a jesli to zmarszki to nie powinno ich tam byc

Posted

o ile w zbrushowym modelu wydaje się fajnie, to kiedy wkraczają kolory na model robi się z faceta taka ciapa... nie wiem jakoś tak mimika się na texturce dziwnie ułożyła czy co?!...

Posted

Pawelkos- dzięki, zmarszczkę wywaliłem clone toolem i dodałem mu zarost

 

Mortom- mozliwe, wygląda troche budyniowato ale nie planowałem twardego amerykanskiego komandosa. posiedze jeszcze nad nim troche.




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy