Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

50199e25f353bf22.png

 

Kilka dni temu Disney (tak ten sam o którym myślicie :D) wydał za darmo plugin do programu Autodesk Maya o nazwie Dynamica integrujący open sourcowy silnik służący o symulacji dynamiki ciał sztywnych i miękkich o nazwie Bullet Physics :) 19-tego doszła kompilacja dla OSX a dziś (i to jest dopiero news :)) dla win x64!

 

Disney użył tego właśnie systemu w swoim najnowszym filnie "Bolt" między innymi przy niezwykle wymagającej symulacji orzeszków :D

 

14b274336bff7837med.jpg

f628353ec4b1acb8med.jpg

 

robi wrażenie hyh? :)

 

i jescze cytat:

 

Hi everyone, I'm the software manager at Walt Disney Animation Studios who kicked off this project and cleared the open source release, and the developer was the excellent Nicola Candussi in my group. This is a somewhat duplicate post to a post I made on the bullet physics forums.

 

Our release of this project is purely based on open source philosophies. Our interest in releasing this open source is that we don't have enough resources at our studio to take it through all the roadmap items that there is potential for within the bullet engine. Internal development will only be driven by our artist needs/requests, but we intend to keep an eye on forum posts like this to extract any ideas that may be beneficial. We'll certainly roll any enhancements back into the community. But, we hope that other independent developers and studios who are excited by the potential will also contribute code back so that it's a truly collaborative development project (and we'll definitely take advantage :thumbsup.

 

Please continue to contribute ideas for a desired roadmap on these forums, as well as cool results like those above.

 

Thanks!

Arthur

 

 

Bullet Physics

news na Bullet Physics

wątek na CGTalku

wątek z x64 skompilowanym przez bazukę :)

 

 

have fun everybody! :)

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Teraz Dynamica wspiera tylko Bullet Physics ale to tylko pierwszy krok i w przyszłości będą dodane takie silniki jak np. NVidia PhysX i będzie można przełączać się między silnikami "on the fly" jeden nie daje rady bam! jedziesz na drugim :D

good shit się szykuje :D

 

potestowałem troszkę i działa bardzo szybko jest to trochę ograniczone ale to tylko początek i mam nadzieję szybko się to zmieni bo majka potrzebuje czegoś porządniejszego do dynamiki bo stary solver jest już trochę za stary :D

Myślałem, że w 2009 będzie jakiś porzadny nRigid ale niestety nie będzie :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności