Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam

w mojej głowie urodził sie niedawno pomysł na krótki film -myślę że ok 5min ale okaże się w praniu.

 

to może kilka słów o \"scenariuszu\":

akcja dzieje sie na pustyni po katastrofie nuklearnej -tylko piasek i pozostałości po cywilizacji ludzkiej... piasek piekielnie gorący,nad nim \"falujące\" powietrze -uch... (tylko nie wiem jak to zrobię od strony technicznej).

po pustyni idzie koleś na szczudłach :) dlaczego szczudła??? -a dlatego że dzieki nim może chodzić znacznie szybciej a poza tym chronią go przed upałem rozgrzanego piasku (teoria troche naciągnięta ale nie śmiejcie się :)

kiedy tak sobie idzie jedno ze szczudłów zapada mu się gwałtownie, on ledwie utrzymuje równowagę. próbuje je wydostać opierając się na tym drugim ale te drugie też się zapada. biedak musi zejść na ziemie. gorąco jak cho......a ale co tam -koles napręża się jak może... i zamiast wyciągnąć szczudła sam wpada w piach tak że mu tylko głowa na powierzchni zostaje :( po niedługim czasie ginie. the end

 

narazie pracuje nad postacią. oto kilka renderków:

nie zależy mi na maksymalnym realiźmie... fajnie by było ale ja dopiero zaczynam zabawę z maxem. narazie skupić sie chcę na animacji postaci.

to chyba narazie tyle... updaty pewnie za tydzień bo na tyg. nie mam dostępu do netu.

czekam na Wasze posty. pozdrawiam

 

01a.jpg

02a.jpg

03a.jpg

04a.jpg

 

 

  • Odpowiedzi 32
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Originally posted by Noic

po pustyni idzie koleś na szczudłach :) dlaczego szczudła??? -a dlatego że dzieki nim może chodzić znacznie szybciej a poza tym chronią go przed upałem rozgrzanego piasku (teoria troche naciągnięta ale nie śmiejcie się :)

 

Raczej mocno naciągana - znaczy ze koleś się nie zapada na tych szczudłach w sypkim, pustynnym piasku? Hmm?

Napisano

nie chciałem się wdawać w takie szczegóły... szczudła będą miały odpowiednie (nie wiem jak to nazwać) -\"stopy\" take wypasione szczudła :)

Napisano

dzieki za uwagi Master.

tak jak napisałem nie zależy mi aż tak bardzo na realiźmie ale jak będę miał czas to poprawię \"małe conieco\"

Napisano

do Son__Goku: co do głowy to faktycznie model nie mój (ale to nie f.Modeler) - chociaż nie wykluczam że jeszcze podejmę się zrobienia jej samodzielnie. po prostu nie umiem jeszcze tak sprawnie modelować by wyszedł mi poprawny model...

a czy ten FaceGen Modeler to plugin do max\'a?

 

dobra a teraz co nowego...

w trakcie pracy nad szczudlami zaszło kilka zmian -właściwie to szczudła zmieniły się na kroczącego mecha :) zresztą sami zobaczcie...

jeszcze nie jest skończony więc chętnie widzę uwagi co zmienić... a co Wam sie podoba (jeśli wogóle coś jest takiego)

oto renderki:

 

m1.jpg

 

jak widać wiele jeszcze do zrobienia...

 

scenariusz też się zmienił, ale o tym więcej jak już będę miał w glowie finalną wersję... powiem tylko że chciałbym aby pożarł go stworek rodem z Diun\'y :)

czekam na posty

 

 

kto chciał to sobie obejrzał, pośmiał się z tego pięknego pisuaru [lol2]... ale już wystarczy... zdejmuje renderek a jak ktoś chce jeszcze pooglądać to powinno coś być na www.kolo.com.pl

 

Napisano
Originally posted by sanki

z wygladu przypomina troche chodzacy pisuar :D

 

buhahahahahah [lol2] dokładnie :D zrób może animkę jak facet próbuje się odlać a ten pisuar mu ucieka :D

 

[piwo]

Napisano

buahahaha chodzacy pisuar - niezle niezle :D

 

uciekajacy pisuar rotfl

 

to jest niezly pomysl na animke - moze zrob konwencje komediowa a\'la monty python\'s? (czy prawa do pomyslu sa zastrzezone - bo moze sam sie skusze )

Napisano

zamieszczam kolejne fazy produkcji mojej animacji. wiele jeszcze do zrobienia ale czekam na opinię i krytykę

Mam nadzieję że teraz wygląda trochę lepiej :) Postaram się niedługo dorobić więcej szczegółów i może teksturki... narazie tylko drabinka i uchwyt ułatwiający wsiadanie do mecha (będzie także drabinka na nodze ale narazie zająłem się kabiną)

r4.jpg

r5.jpg

r6.jpg

Napisano

siakas mala ta drabinka....

 

tak w ogole to daruj sobie te nogi i zrob jakies kola albo gasianice... zrob jakis pojazd zamiast mecha...

Napisano

kabinka spoko, teraz fajnie wyglada. Radze ci teraz sie skupic nad stawami, całym mechanizmem aby potem przy podpieciu do kosci trzymalo sie kupy. No i same nogi jak napisales fajnie uszczegolnij, nie wspominajac o stopie-platfusie,zmien ją bo jakos tak nie pasi jakoś..:]

I taka mała rada odemnie, to to zebys przy modelowaniu robil wszystko z mysla o animacji, narazie bez kosci mozesz polaczyc to co cie interesuje w hierarchie, potem pivota poprzestawiac po to zeby przetestowac zgiecia , czy poszczegolne części nie beda nachodzic na siebie i czy wogole beda sie zginac tak jak trzeba, potem moze zaoszczedzic to duzo czasu...powodzenia

Napisano

noic, z tym pożeraniem przez piaskala (czerwia wg starego tłumaczenia) to mówiłeś serio? bo mi to by się bardzo spodobało :D

ciekaw jestem jaka byłaby twoja wizja tego stwora z Diuny-Arrakis

Napisano

Pomysł ze szczudłami był lepszy, zawsze jakos orginalny, ale mimo to pomysł nie jest zamknięty, to pomysł na ujęcie, a nie na film, wiec spokojnie z tym \"scenariuszem\" itp :) to pomysł a nie wykonanie powinno być wyzwaniem, (a wykonanie powinno byc oczywiscie na korzysc pomysłu :) ) dam Ci taką rade więc, pomysl najpierw co chcesz zrobic a pozniej zacznij robic :)

Napisano

zamieszczam kolejne updaciki.

są wstępne teksturki - wiem że się rozjeżdzają ale uczę się dopiero teksturowania :) ... i tak to wyszło

 

tex.jpg

 

postaram się niedługo zrobić teksturki kabiny

Napisano
Originally posted by Master Kiełbaster

Chyba górna część pisuaru powinna być żóltawa :D Chyba że ktoś nie trafił :)

 

heheheh , nie peszyć artysty:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności