Napisano 29 Wrzesień 200816 l Witam, Zawsze chcialem zrobic sobie wlasnego trola z Lotra, takze postanowlem go stworzyc w 3d. Jestem wlasnie w fazie robienia koloru dla zwierza. Base mesh stworzony w Blenderze, potem rzewbiony w Zbrushu i nastepnie z displacement map i kolor map renderowany spowrotem w Blenderze. Tak jak mowilem wlasnie pracuje na kolore takze to tylko taki test, bedzie pare dodadkowych kolorkow i szczegolow. Jak skoncze to to jeszce mu dodam "majtki" i obroze. Wszelkie c&c mile widziane. Edytowane 29 Wrzesień 200816 l przez Dr0cK
Napisano 29 Wrzesień 200816 l Ta częsć wystająca z mroku bardzo fajna ale albo jest za ciemno albo mi sie monitor wypala;p
Napisano 29 Wrzesień 200816 l nom, nieźle:D Mi sie bardzo podoba:) fajna wizja;) teraz odpowiedni renderek i bedzie cool!
Napisano 29 Wrzesień 200816 l a czy na Daz3d nie mają już takiego? ups, faktycznie troche inny: http://www.daz3d.com/i/3d-models/-/troll?item=3129&_m=d może rozjaśnij go w Szopie?
Napisano 29 Wrzesień 200816 l Autor dzieki za komentarze, ale u mnie na monitorze nie jest za ciemno, nawet kontrastu dodalem w Gimpie, no coz nie wszyscy maja taki dobry monitro co ja ;P
Napisano 29 Wrzesień 200816 l To chyba jako jedyny tutaj masz taki "dobry" monitor, bo i u mnie ledwo co widać, że tam coś jest...
Napisano 29 Wrzesień 200816 l No teraz coś widać.Te szramy pod cyckiem w kierunku pachy mi sie nie podobają,cała reszta fajna.Kolorki też fajne -oprócz oczu i zebów -chyba takie białe nie zostaną?Lekki specular by mu się przydał coby taki matowy nie był:) ps.oczy cię nie bolą jak masz tak jasno monitor?;)
Napisano 29 Wrzesień 200816 l Autor Bedzie oczywiscie specular ale mapowany dlaego narazie jest matowo. Oczywiscie jeszce troche mu prochnicy przybedzie no i oczka koloru dostana. Co do monitora to nie chodzi o jasnosc ale o kolory, bo teraz na kompie mojej zony widze taka samo jak wczesniej widzialem na swoim monitorze. Btw, bez obrazy co do mojego komentarza w sprawie monitora, zart byl :) EDIT: Zapomnialem dodac, ze poza jest rigowana w Blenderze a nie stworzona w Zbrushu. Bo moim pierwotnym pomyslem byla animacja, chociaz teraz nie wiem jakto bedzie bo mi sie dlugo renderuje, bo jest na lvl 4 w Subsurf aby detali nie pogubic. Edytowane 29 Wrzesień 200816 l przez Dr0cK
Napisano 29 Wrzesień 200816 l Zęby i oczy za białe. Brakuje drugiego światła z drugiej strony. Przydałoby mu się jakieś owłosienie, jakieś plamy na skórze, nie tylko pęknięcia. Pomyśl o jakichś czerwieniach czy czymś takim. Poza tym jest bardzo fajnie! :)
Napisano 1 Październik 200816 l Całkiem fanie to wygląda :) Ja bym chyba tylko zmienił głowe...bo ta wyglada jak u jakiegos potwora który mieszka pod wodą :)
Napisano 2 Październik 200816 l Autor Raczej glowy nie bede zmienial bo chodzilo mi o odwzorowanie Trola z Lotra. On mial wlasnie taka glowe. Oczywiscie nie identyczna ale jak dla mnie wystarczajaco podobna. Jako ze troche zajety jestem ostanio nie zrobilem zadny postepow co do modelu ale za to zabawilem sie troszeczke i zrobilem taki toporny "walk cycle". Oczywiscie nie ma on nic wspolnego z ostateczna animacja. Tak tylko dla zabawy. Pozdrowienia. http://vimeo.com/1859900?pg=transcoded_embed&sec=1859900
Napisano 7 Październik 200816 l Autor Taki update, kolor prawie skonczony. Zauwazylem tylko ze paznokcie ma nie w kolorze. Teraz zabieram sie za zeby i oczy.
Napisano 7 Październik 200816 l no no ładnie ładnie.... ale tekstura na plecach jest za bardzo rozmyta :| co psuje efekt!
Napisano 7 Październik 200816 l Autor Tez tak mysle i chyba przez to bede musial stworzyc nowy UV Layout i zaaplikowac teskture torsu oddzielnie. Bo mapa jest na 4096px i jak widac nadal w niektrorych miejscach jest rozmyta.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto