Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

 

Zawsze chcialem zrobic sobie wlasnego trola z Lotra, takze postanowlem go stworzyc w 3d. Jestem wlasnie w fazie robienia koloru dla zwierza. Base mesh stworzony w Blenderze, potem rzewbiony w Zbrushu i nastepnie z displacement map i kolor map renderowany spowrotem w Blenderze. Tak jak mowilem wlasnie pracuje na kolore takze to tylko taki test, bedzie pare dodadkowych kolorkow i szczegolow. Jak skoncze to to jeszce mu dodam "majtki" i obroze.

Wszelkie c&c mile widziane.

 

troll3zj6.jpg

troll4xp1.jpg

Edytowane przez Dr0cK
  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dzieki za komentarze, ale u mnie na monitorze nie jest za ciemno, nawet kontrastu dodalem w Gimpie, no coz nie wszyscy maja taki dobry monitro co ja ;P

Napisano

No teraz coś widać.Te szramy pod cyckiem w kierunku pachy mi sie nie podobają,cała reszta fajna.Kolorki też fajne -oprócz oczu i zebów -chyba takie białe nie zostaną?Lekki specular by mu się przydał coby taki matowy nie był:)

ps.oczy cię nie bolą jak masz tak jasno monitor?;)

Napisano (edytowane)

Bedzie oczywiscie specular ale mapowany dlaego narazie jest matowo. Oczywiscie jeszce troche mu prochnicy przybedzie no i oczka koloru dostana. Co do monitora to nie chodzi o jasnosc ale o kolory, bo teraz na kompie mojej zony widze taka samo jak wczesniej widzialem na swoim monitorze.

 

Btw, bez obrazy co do mojego komentarza w sprawie monitora, zart byl :)

 

EDIT: Zapomnialem dodac, ze poza jest rigowana w Blenderze a nie stworzona w Zbrushu. Bo moim pierwotnym pomyslem byla animacja, chociaz teraz nie wiem jakto bedzie bo mi sie dlugo renderuje, bo jest na lvl 4 w Subsurf aby detali nie pogubic.

Edytowane przez Dr0cK
Napisano

Zęby i oczy za białe. Brakuje drugiego światła z drugiej strony. Przydałoby mu się jakieś owłosienie, jakieś plamy na skórze, nie tylko pęknięcia. Pomyśl o jakichś czerwieniach czy czymś takim. Poza tym jest bardzo fajnie! :)

Napisano

Raczej glowy nie bede zmienial bo chodzilo mi o odwzorowanie Trola z Lotra. On mial wlasnie taka glowe. Oczywiscie nie identyczna ale jak dla mnie wystarczajaco podobna.

Jako ze troche zajety jestem ostanio nie zrobilem zadny postepow co do modelu ale za to zabawilem sie troszeczke i zrobilem taki toporny "walk cycle". Oczywiscie nie ma on nic wspolnego z ostateczna animacja. Tak tylko dla zabawy.

 

Pozdrowienia.

 

http://vimeo.com/1859900?pg=transcoded_embed&sec=1859900

Napisano

Tez tak mysle i chyba przez to bede musial stworzyc nowy UV Layout i zaaplikowac teskture torsu oddzielnie. Bo mapa jest na 4096px i jak widac nadal w niektrorych miejscach jest rozmyta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności