Napisano 1 Październik 200816 l Cześć;) Mam juz nowy concept, ale zanim go zrealizuje to chcialem sie troche podszkolic i zlapac klimatu retro. Padlo na ukochanego Camaro a jak Camaro to tylko 69;P Model robie od ok 5 dni nie spieszac sie. Jako ze rendery w clayu niebardzo mi wychodzą (mało widac i detal znika) wiec renderki w ubogim studio ze sky'em. Zapraszam do komentowania i wytykania bugów i nieścislosci. Coś mi sie stało z kompem bo rend ktory normalnie trwa 1h teraz zajął 7h 10min:| Edytowane 29 Lipiec 200915 l przez GrześDuro update
Napisano 1 Październik 200816 l ja ze swoim camaro praktycznie do tej pory tocze zarzarte boje:) nie jest dzle, bo jest prosto, ale pare niescislosci by sie znalazło...M.In. bok...jest na nim przetłoczenie od przedniego koła po połowe trzwi...brak wlotu na tylnm nadkolu i pod drzwiami brak listwy
Napisano 2 Październik 200816 l Autor Bruneq - wlasnie widzialem to Twoje camaro jak szukalem czy juz nie bylo tego modelu na forum. Kto wie moze wrescie coś sie ruszy skoro konkurencja nie spi;P Jesli chodzi o trzymanie sie oryginału to wiesz.. zalezy na jaką refekrke patrze. Ja mialem przed oczami kilka i wybralem najbardziej pasujace moim zdaniem elementy. Nadkola i zresztą Lusterka tez sa inne niz w serii, ale wciaz istnieja w realu. Widocznie amerykanie lubia sobie w nich podłubać. Bedziesz musial mi uwierzyc na slowo;) Stachu - Rzeczywiscie o cal za duze. thxD juz blisko...
Napisano 3 Październik 200816 l masz coś nie tak z dachem na wysokości słupka dzielącege szybe na drzwiach i tą małą i wydeje mi sie że nie jest najrówniej w okolicach tylnej szyby, przód ładnie :) dlaczego jeszcze nie ma siatek ;> :P
Napisano 3 Październik 200816 l Coś mi sie stało z kompem bo rend ktory normalnie trwa 1h teraz zajął 7h 10min:| Może siedzisz na nowym vrayu? Jak tak to przejdź na starszą wersję. Fajny wóz i model :)
Napisano 3 Październik 200816 l A ja proponuje całkiem olać rendery na razie i zając sie modelingiem. Nie porównywałem ze zdjeciami ale widać ze zderzak za cienki i chyba nadkola troche za duże. Duży plus za wybór auta:)
Napisano 3 Październik 200816 l rowek laczacy drzwi i tylna czesc auta zrobilbym bo MSx1 albo lepiej wyprofilowal, nie zachowuje ciaglosci blachy. Poza tym wyglada ladnie aha i widze fale na dachu:)
Napisano 4 Październik 200816 l Autor Dzieki Panowie. Wiedzialem ze mozna na was liczyc;D Rallyman - problem z dachem rozwiazany, a siateczki juz wrzucam. KamilM - niestety mam problemy z instalacja vraya na viscie:/ Renderuje w mentalu i tak mi sie wydaje ze poprostu zwiekszylem subd amount. z 2 do 3 i chyba stad meki kompa. Freedom Fighter - masz racje. Zostawiam duze rendery. Bdą tylko screeny ev. moze lakier w slabej jakosci rendera. Zderzak poprawiony, nadkola narazie zostawie. Lubie duze:D JohnZi - problem z odbiciem za drzwiami rowiazany. Troche pomodelowalem i sie udało. Dzieki;) fala poprawiona. znaczy juz jej nie ma xD Siaty
Napisano 4 Październik 200816 l klatka jest :D:D siatka taka na 2 razy mi się wydaje, jedziesz dalej ;D
Napisano 4 Październik 200816 l Może sie myle ale poszukałem trochę necie i znalazłem tylko wersje które mają zderzak z zagiętymi do góry końcówkami i z przetłoczeniami na bokach lub wersje ze zderzakiem zagiętym do tyłu i bez przetłoczeń, nigdy inaczej. Może się czepiam ale jestem zwolennikiem robienia "tak jak naprawdę". I nadal uważam że nadkola za duże. Normalnie bym się nie czepiał ale fajnie Ci wychodzi model wiec było by jeszcze fajniej gdyby sie zgadzał z rzeczywistością:) Pozdrawiam!
Napisano 4 Październik 200816 l Wyglada fajnie, troche faktycznie nadkola ca wyciagniete. nie jak stockowe camaro. Osobiscie jestem fanatykiem camaro, sam posiadalem juz w sztuki z roznych rocznikow - teraz wlasnie szykuje sie na 67-69. Wiec dopiesc jeszcze modelik - ja bede happy.
Napisano 4 Październik 200816 l Yeap, Mialem 2 sztuki, 1994 rocznik - tgzw ostatni muscle car i '74, obydwa sprzedane. Teraz czekam na esencje ameryki czyli wlasnie 67-69. Pierwsza generacja niezaleznie od rocznika miala te same nadkola ( quarter panels ) zobacz na fotce http://images.chevyhiperformance.com/featuredvehicles/0811chp_06_z+1968_chevy_camaro_ss+front_view.jpg a tutaj widac dokladnie http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1967-67-Camaro-Quarter-Panel-Full-Type-LH-Side-New_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZ72Q3a570Q7c39Q3a1Q7c66Q3a2Q7c65Q3a12Q7c240Q3a1318QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQhashZitem360089725769QQitemZ360089725769
Napisano 4 Październik 200816 l Autor Widze ze bardzo kontrowersyjna sprawa z tymi nadkolami. W takim razie pokarze kilka referek na ktorych widac ze nadkola bywają rozne - owalne i podłóżne;P owalne bardziej owalne bardziej podłozne i z listwą nawet Przedni bumper Kwestja osobistych preferencji i wyglada na to ze zrobie dwie wersje stock'ową i HardCore'ową. Tak zeby wszystkich zadowolic a nikogo nie zawieść. A co!;D Update:
Napisano 4 Październik 200816 l Hey, e tam kontrowersyjne. Rob jak chcesz, tak czy siak bedzie dobrze. Te 2 pierwsze foty to sa porzezone nadkola - bo to sa wersje przerabiane protouring albo drag - i przy stockowych nadkolach wiecej niz 285mm opony nie wcisniesz. Taka mala dygresja.
Napisano 5 Październik 200816 l Autor Nie chodzilo mi o pokazanie tych konkretnie ktore robie tylko jak duzo jest wersji. Mysle ze 1szy niebieski i czerwony w połaczeniu dają te moje. Jesli uwazacie ze są brzydkie to je wywale. PenGuin - strasznie zazdroszcze ujezdzania tych pieknosci. Dasz sie karnąć?:D
Napisano 5 Październik 200816 l cos ci sie popsuło na uszcezlce szyby na górze, prowdopodobnie na symmetry sie zweldowalo nie to co trzeba
Napisano 5 Październik 200816 l Autor spoko loko. To tylko efekt smooth. Usune scianke na "koncu" obu połówek i juz nie bedzie tego buga.
Napisano 8 Październik 200816 l Autor Opona: Proxes 4r a tak prezentuje sie z nadwoziem(nadkola juz zmienone na renderze jeszcze nie) Edytowane 8 Październik 200816 l przez GrześDuro
Napisano 8 Październik 200816 l z tym rowkiem, o ktorym wspominalem to nadal nie jest cud miod malina. Widac rozne zalamania swiatla. Polacz te 2 blachy, daj Msx1 i wtedy tnij:)
Napisano 9 Październik 200816 l Autor rallyman - z klatką jest taki problem ze rury sa proste a linia dachu zakrzywiona i by wystawaly rogi, bo profil rury jest zacny;D JohnZi - Biore sie za te blachy. Dzieki za to ze tak meczysz o tego rowa. Gdyby nie to, to pewnie bym ominął zrobil fele i wrzucil kolejny badziew do finished. A tak to podłubie aż bedzie cacy. a teraz jak te ndakola?
Napisano 17 Październik 200816 l Autor troche wątek zdążył sie zakurzyc. Wrzucam co nieco... fela poprawiona blacha (a teraz cud miod malina?) ujecie i jeszcze takie o w sloneczku
Napisano 18 Październik 200816 l no teraz to miejsce dobrze wyglada:) oponki fajne, szczegolnie w renderze slonecznym:)
Napisano 18 Październik 200816 l fajne swiatla, ale mozna latwo je podciagnac w Psie, jak cos to mow, to usune :)
Napisano 18 Październik 200816 l światła super al enie wygladaja na zapalone. jedyne po czym poznałem to na ziemi odbicie ale naprawde good work, rob takie na słoneczku bo tamto wymiatało
Napisano 18 Październik 200816 l Powiem szczerze,ze w tym wątku obejrzałem tylko twój pierwszy post i jego obrazki i ostatni (ten powyżej). Zauważyłem że renderek różni się znacząco i to jest na plus idzie w dobrą stronę keep working :)
Napisano 20 Październik 200816 l Autor dzieki za komenty, jednak brak krytyki mnie dziwi(martwi) Thx JohnZi To w Ps'ie swietnie wyszlo. Tylko nie usuwaj;) Musze wreszcie zabrac sie za tego PS bo potencjał drzemie niezły. Stachu jak bardziej podkrecam to beznadziejnie zmnieniają kolor. Swiecą acz mało. I tutaj pojawia sie PS;) dzieki za komplement Soska zachecam do obejrzenia calego watku i podzielenia sie uwagami, tudziez radami. Working bedzie jak najbardziej keep, ale jeszcze nie wiem how long potrwa break. pozdrawiam!
Napisano 30 Październik 200816 l Autor Kilka problemow napodkalem. -Materiał mateshadow nie chce przyjac cienia od mentalowskiego Sky'a oczywiscie z wlaczonym final gather. Czy moze nie wspolpracuje on z tym rendererem? -Wiem ze w V-rayu mozna zrobic overwright back ground'u i zrobic osobno enivronment'a(hdri) i back ground. Czy da sie jakos osiagnac podobny efekt w mentalu? Średnio ten displace zadziałał, ale wrzucam fotele. Bedzie jeszcze jakis emblemat na oparciu tylko jeszcze nie wiem jaki. Moze znaczek Chevy? Wnetrze nie bedze widoczne w scenie ktora mam dla niego, wiec wazne zeby wygladało dobrze z zewnatrz. Nowy model, stare studio i moje wypociny z PS tak zeby ciekawy efekt był. Zaznaczam ze scena do Finished bedzie inna. Tapeta dla fanów Camaro i nie tylko;) zapraszam do dzielenia sie swoimi opiniami odnosnie... wszystkiego:)
Napisano 31 Październik 200816 l Naaajs... fajne opony, to zabrudzenie mi sie podoba. Ogolny efekcior tez fajnie i model bez bledow chyba.
Napisano 9 Listopad 200816 l Autor Denerwował mnie bok wiec sie uparlem i od nowa zrobilem nadkola i przedewszystkim fragment nad klamka bardziej przypominał jakiegos dogde'a niz Camaro. Wiec po poprawce wrzucam. Doszly blachy, lusterko wsteczne, poprawione materialy i kilka bajerów. Edytowane 9 Listopad 200816 l przez GrześDuro
Napisano 4 Grudzień 200816 l Fajnie wyszlo, ale ja bym samochod przyciemnil - zobacz jak wygladaja inne samochody. Na razie wyskakuje z zdjecia. I przygas te lampy.
Napisano 4 Grudzień 200816 l a co Ty na takie swiatelka? http://img404.imageshack.us/my.php?image=fotofinalkopiakopiabccezw3.jpg Twoje troszke blade imo.
Napisano 4 Grudzień 200816 l Fajne autko choć studia takie sobie, ale za to ostatnia scenka wymiata. Ps johniZi nie wiem czemu ale tych fotek nie widac Edytowane 4 Grudzień 200816 l przez Filip
Napisano 4 Grudzień 200816 l Fajne autko choć studia takie sobie, ale za to ostatnia scenka wymiata. Ps johniZi nie wiem czemu ale tych fotek nie widac Ostatnio imageshack swiruje - czasami trzeba kilka razy odswiezyc zeby zaskoczyło. PS. Jak dla mnie compositing niezly tylko faktycznie troszke przyciemnij bryke i bedzie super ;)
Napisano 4 Grudzień 200816 l Zastanawiałem se czy zrobić camaro czy firebirda z 68 ale widzę że camaro już będzie ładnie zrobiony wiec nie ma sensu na razie:) Aczkolwiek nadal trzymam sie wersji że nie ma takiego camaro naraz z takim zderzakiem i nadkolami. Chodzi mi o to że albo zderzak zawinięty do góry (jak u Ciebie) ale wtedy nadkola inne albo zderzak prosty i wtedy nadkola takie jak u Ciebie.
Napisano 7 Grudzień 200816 l Autor Z lekkim opóźnieniem(w kompie z netem zfajczyl sie efektownie zasilacz) wrzucam poprawiona wersje. Praca na 3 roznych kompach nie jest prosta wiec jak widzicie nasycenie i kontrast roznie wychodzi na kazdym ekranie co widac na przykladzie nieba:/ Andrzej- dzieki;) juz przyciemnony wrzucam Jhonzi- zgadzam sie, choc u Ciebie z kolei zbyt nasycone. Wrzucam kompromis;) Filip- dzieki;) wiesz to jest VIP tylko i te studia byly tylko dla hecy. Zeby nie na nudnym szarym tle. Reflect- jak by tak wygladal prostreet to i tak bym nie kupił;P nie mowiac juz o mostwanted 2 znanym jako Anderkower;/ UG1 rzadzi:D Mr_San- thx sensej;) A jak teraz? i wreszcie Mr. Freedom Fighter... Co tu z panem zrobic xD No ja wiem ze nie oryginal i wogole. Lubie personalizowac wszystko dookola i Camaro sie nie uchował. Powiedz ze nie fajnie mu z taka kombinacja?;> 5 min i zderzak prosty. tylko po co. Co do tego jak wyjdzie Chevy to sie okaze;) Widac jestes fajnem Oldshoolowych oldsmobilów, ale czy firebird to bym sie zastanowil... moze Camaro z 70'? albo ta vetta http://www.youtube.com/watch?v=nHBUFqoJAgs CUDO!
Napisano 7 Grudzień 200816 l Camaro z 70... bleeeee:P A ta corvetta nawet przyjemna, pomyślimy:) Fajnie wygląda ten render ale nauczyłem sie że jeżeli nie masz profesjonalnych zdjęć tło które zwykle kosztują sporo (no chyba że sam potrafisz takie zrobić) lepiej sie pomęczyć i zrobić scenkę samemu. Roboty nie mało ale efekt lepszy i satysfakcja wieksza:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto