Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Czekam na cokolwiek o 3.5.. Mialo byc po Siggraph a ukazac sie toto mialo przed koncem roku. Niewiele czasu chlopakom zostalo zeby wyrobic sie w czasie ktory sami podali ;) Jedno jest pewne - jak dotad na ich produkty na prawde warto czekac.

Napisano

Nezumi też czekam na nową odsłonę zb. W sumie to chyba wielkich zmian nie będzie chociaż cieszyłbym się z poprawy stabilności i wydajności która już jest wysoka. Fajnie by było gdyby dodali oprócz polypaintingu możliwość malowania po uv i jakieś lepsze narzędzia do tego malowania + warstwy ale na to chyba jeszcze długo poczekamy.

Napisano

Tomala doczekamy sie :)) dont worry,... juz ta wersja pod Maca jest znacznie poprawiona w stosunku do 3.1

wydaje mi sie do konca roku bedziemy miec lepszego ZB (pelnowartosciowego) bo jak narazie mnie new mudbox nieprzekonał

a poprawiony ZB miedzy innymi o te rzeczy co piszesz Tomala:) (od siebie dolozyl bym mini box modeler- mozliwosci selekcji vertexow/faceow itp) to nic mi wiece narazie nie trzeba

:)

Napisano

Szczerze mowiac poza wydajnoscia (a i tak bardzo rzadko mam

z tym problem) to chyba tylko brakuje mi mappera w Zbrushu. Z podejrzanych u konkurencji motywow to poza pomyslami co do malowania bumpa i speca po modelu interesujaco zapowiada sie volumetric sculpting z 3D Coat. Ale ide o zaklad ze chlopaki z Pixologic czyms milym nas zaskocza, bo jakos nie sadze by spoczeli na laurach.

Napisano

Watpie - 3.5 mial byc pierwszym Zbrushem wydanym na winde i maca jednoczesnie. Mysle ze 3.12 to taka wersja przejsciowa dla Maca po prostu a pod windowsa bedzie od razu 3.5.

Napisano

Tak ale przy updacie 3.12 napisali "Since ZBrush 3.12 Mac Intel has been enhanced with new functionality, we will also update the Windows version to incorporate these new features, and make them available to the ZBrush Windows community"

Wiec moze dostaniemy 3.12. W koncu co nieco dodali :)

Napisano

- Increase Polygon count - Multiple textures per tool - Multiple Displacement Maps per tool - PUVTiles, an enhanced version of GUVTiles/AUVTiles UV mapping - Masking by Ambient Occlusion (which can be saved as an Ambient Occlusion Map) - Streamlined navigation (right mouse navigation, subtool framing, one click subtool selection process) - Improved perspective with added visual grid - ZSpheres editing in perspective mode - Much Improved zoom (get to -really know- your polygons one by one) - 2 new smoothing brushes (SmoothPeaks and SmoothValleys) - One click merging of subtools - Faster and more intelligent algorithms, resulting in a smoother sculpting feel - Enhanced Polypainting accuracy -Improved Project All functionality with Scan-Distance Control - More Vibrant "Deep Shadow" for real-time Preview - And additional improvements throughout many of ZBrush functions

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności