Napisano 9 Październik 200816 l Na ten moment czekało wielu użytkowników Mac'ów na świecie - ZBrush pojawił się właśnie w wersje dla Mac OS X. Więcej na stronie www.pixologic.com/zbrushMac. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=362
Napisano 9 Październik 200816 l Mogliby zrobić też wersje na linuksa, bo już chyba wole windowsa niż upośledzone dziecko apple.
Napisano 10 Październik 200816 l Czekam na cokolwiek o 3.5.. Mialo byc po Siggraph a ukazac sie toto mialo przed koncem roku. Niewiele czasu chlopakom zostalo zeby wyrobic sie w czasie ktory sami podali ;) Jedno jest pewne - jak dotad na ich produkty na prawde warto czekac.
Napisano 10 Październik 200816 l Nezumi też czekam na nową odsłonę zb. W sumie to chyba wielkich zmian nie będzie chociaż cieszyłbym się z poprawy stabilności i wydajności która już jest wysoka. Fajnie by było gdyby dodali oprócz polypaintingu możliwość malowania po uv i jakieś lepsze narzędzia do tego malowania + warstwy ale na to chyba jeszcze długo poczekamy.
Napisano 10 Październik 200816 l Tomala doczekamy sie :)) dont worry,... juz ta wersja pod Maca jest znacznie poprawiona w stosunku do 3.1 wydaje mi sie do konca roku bedziemy miec lepszego ZB (pelnowartosciowego) bo jak narazie mnie new mudbox nieprzekonał a poprawiony ZB miedzy innymi o te rzeczy co piszesz Tomala:) (od siebie dolozyl bym mini box modeler- mozliwosci selekcji vertexow/faceow itp) to nic mi wiece narazie nie trzeba :)
Napisano 10 Październik 200816 l Kirian jak modeler to jeszcze mapper jakiś by się przydał i wtedy to by był kombajn :D
Napisano 10 Październik 200816 l Szczerze mowiac poza wydajnoscia (a i tak bardzo rzadko mam z tym problem) to chyba tylko brakuje mi mappera w Zbrushu. Z podejrzanych u konkurencji motywow to poza pomyslami co do malowania bumpa i speca po modelu interesujaco zapowiada sie volumetric sculpting z 3D Coat. Ale ide o zaklad ze chlopaki z Pixologic czyms milym nas zaskocza, bo jakos nie sadze by spoczeli na laurach.
Napisano 10 Październik 200816 l Nom, oby sie wyrobili z 3,5. Zacieram raczki. A teraz czekam na 3,12 dla windowsa. Niedlugo powinine byc co?
Napisano 10 Październik 200816 l Watpie - 3.5 mial byc pierwszym Zbrushem wydanym na winde i maca jednoczesnie. Mysle ze 3.12 to taka wersja przejsciowa dla Maca po prostu a pod windowsa bedzie od razu 3.5.
Napisano 13 Październik 200816 l Tak ale przy updacie 3.12 napisali "Since ZBrush 3.12 Mac Intel has been enhanced with new functionality, we will also update the Windows version to incorporate these new features, and make them available to the ZBrush Windows community" Wiec moze dostaniemy 3.12. W koncu co nieco dodali :)
Napisano 13 Październik 200816 l co konkretnie dodali bo czytalem i zadnych nowosci sie nie dopatrzylem...
Napisano 14 Październik 200816 l - Increase Polygon count - Multiple textures per tool - Multiple Displacement Maps per tool - PUVTiles, an enhanced version of GUVTiles/AUVTiles UV mapping - Masking by Ambient Occlusion (which can be saved as an Ambient Occlusion Map) - Streamlined navigation (right mouse navigation, subtool framing, one click subtool selection process) - Improved perspective with added visual grid - ZSpheres editing in perspective mode - Much Improved zoom (get to -really know- your polygons one by one) - 2 new smoothing brushes (SmoothPeaks and SmoothValleys) - One click merging of subtools - Faster and more intelligent algorithms, resulting in a smoother sculpting feel - Enhanced Polypainting accuracy -Improved Project All functionality with Scan-Distance Control - More Vibrant "Deep Shadow" for real-time Preview - And additional improvements throughout many of ZBrush functions
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto