Bruneq Napisano 10 Październik 2008 Share Napisano 10 Październik 2008 powiedzcie mi, bo sam nie chce mieszac a przyczyny nie znam...mianowicie, modelujac cos powyzej 100K trisow fps we wievportach zaczyna mi spadac od 10 do nawet 2ch FPS'ow....w czym moze kryc sie problem? mam GForce'a 8800GT 4GB ramu i Viste Ultimate x64, Max 9. Nie jest to wina vraya bo sprawdzalem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 10 Październik 2008 Share Napisano 10 Październik 2008 Mam to samo na viscie w Max 9. Jak uda ci sie cos rozwiazac to powiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 11 Październik 2008 Autor Share Napisano 11 Październik 2008 widze ze sam nie jestem....czytalem wczoraj w necie o tym, ludziska maja problemy takie tez, i nikt nie wie o co biega!Moze sterowniki nie takie, albo co. Zobaczymy, moze czas zaryzykowac z Xp64. Wylaczylem Aero i inne cuda wianki i nadal tosamo, skok o 1FPS no moze 2...ale nic wiecej :\ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 11 Październik 2008 Share Napisano 11 Październik 2008 czyli vista to zło:) wy siedzicie na direcx 10 czy opengl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr_SAN Napisano 11 Październik 2008 Share Napisano 11 Październik 2008 Moze sprobowac z maxem 2008? Moj kumpel na max 9 z vista takie same jazdy mial :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
La R Napisano 11 Październik 2008 Share Napisano 11 Październik 2008 Miałem to samo. Na karcie ati trochę lepiej, ale tylko w opengl. Prawdopodobnie tkwi to w maxie, a poprawki dla 9 się już raczej nie doczekamy :/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 11 Październik 2008 Share Napisano 11 Październik 2008 stawiam że to sterowniki, albo Vista jeśli tak tnie... miałem kiedyś podobnie pod XP, aż w końcu znalazłem dobre stery... w tym wypadku może ich po prostu nie być pod Vistą, albo nie współpracują z systemem tak dobrze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 11 Październik 2008 Autor Share Napisano 11 Październik 2008 max 9 nie obsługuje dx 10 jeszcze. Powalcze ze sterami jak bede mia chwile czasu, wprawdzie, jak robie modele to są to przedewszystkim LP nie przekraczajace 20K, ale to nie chodzi o to... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 11 Październik 2008 Share Napisano 11 Październik 2008 Viste zamienic na XP i po bólu. Jak długo jeszcze bedziecie usprawiedliwiac ten bubel systemowy i szukac przyczyn poza nim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 13 Październik 2008 Autor Share Napisano 13 Październik 2008 zauwazylem cos dziwnego....mianowicie wrzucilem do sceny parenascie spher, łacznie ok. 1.5mln poli, przekonwertowalem do editable poly, pododawalem jakies tam modyfiktory i mialem ok 60 Klatek....AŻ.....wrzucilem na nie material vraya....1klatka! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 13 Październik 2008 Share Napisano 13 Październik 2008 Mi się wydaje, że to kwestia samego maxa. Mam XP64 i na 2008 240kl/s a w 2009 50kl/s na tej samej scenie gdzie jest przypisany wszystkiemu jeden standardowy materiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się