Skocz do zawartości

Obiekt3D Zegarek


J|L

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

i przedstawiam moj nowy maly obiekt zegarka

calosc wymodelowana i wyrenderowana w Lightwave3d

nastepnie poddana praniu w fotoszopie

krytyka komentaze bardzo mile widziane

pozdrawiam

my.php?image=003bdh6.jpgmy.php?image=003bdh6.jpg

003bgd8.th.jpgthpix.gif

clock0022psgcgtih7.jpgclock0022psgcgtih7.jpgw1476.png

clock0022psgcgtih7.jpg

clock002f1hn8.th.jpgclock0022psgcgtih7.th.jpg001ay6.th.pngthpix.gif thpix.gif thpix.gif

Edytowane przez J|L
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

johny dzieki za repa no ogolnie to chcialem zachowac takie ciemnie kolory.. ale widocznie rpzesadzilem... mimo to na moim balonie prawie wszystko widac gdyby nie opare szczegolow... i utrudnienia dofa :D

 

adam_m jak tylko wykonam fotke to podrzuce :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pressenter: senkju :]

 

gientekwl: rowniez senkju :]

 

keraj37: ponowne senkju :]

nastepnym razem postaram sie poprawic z dofem ciemnoscia i całą resztą

pozdro zdrowko!

 

ponizej wrzucam lekko rozjasnioną wersje co by johny nie krzyczal

clock002wg8.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Gratuluje udanej pracki, ale widzę chyba jeden bląd, moge sie mylić ale zdobienia są normalnie chyba nakładane na obudowę zegarka i są robione z innego kawałka drewna wiec powinny mieć inaczej ułożone słoje w stosunku do obudowy zegarka, no chyba ze robi sie to z jednego kawałka drewna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki filip ! i tak masz racje jak sie robi takie detale w rl to najczesciej jest to inny kawalek drewna ;] ja mimo ze stolarz z zawodu to jednak lenistwo dalo znac o sobie i nie otexturowalem tego jak nalerzy... przy nastepnym texturowaniu postaram sie byc baredziej realno-dokladny...

pozdro

peace

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duży plus za DOF'a dodaje klimatu i realizmu. Fajnie, że duży render. Kontrasty spoko.

Wywaliłbym ten biały rozbłysk na podłodze albo podretuszował w PS'ie. I słoje na froncie idą pod dziwnym kątem w stosunku do reszty. Według mnie lepiej jakby szły w poziomie tak jak na boku i na górze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności