J|L Posted October 18, 2008 Posted October 18, 2008 (edited) witam i przedstawiam moj nowy maly obiekt zegarka calosc wymodelowana i wyrenderowana w Lightwave3d nastepnie poddana praniu w fotoszopie krytyka komentaze bardzo mile widziane pozdrawiam Edited October 22, 2008 by J|L
Johny Posted October 18, 2008 Posted October 18, 2008 1. render za ciemny, 2. tez ciemno, na czym chciales wyostrzyc? 3. spoko, to drukarka sie tam odbija?
adam_m Posted October 18, 2008 Posted October 18, 2008 Materiał drewna(?) mi nie pasuje. Pokaż referkę, będzie można porównać.
J|L Posted October 18, 2008 Author Posted October 18, 2008 johny dzieki za repa no ogolnie to chcialem zachowac takie ciemnie kolory.. ale widocznie rpzesadzilem... mimo to na moim balonie prawie wszystko widac gdyby nie opare szczegolow... i utrudnienia dofa :D adam_m jak tylko wykonam fotke to podrzuce :D
pressenter Posted October 19, 2008 Posted October 19, 2008 Oj, a mi się podoba, oj podoba się. Totalnie uderza w moje gusta. Klimat, model i materiały bardzo w moim stylu. Świetne.
gientekwl Posted October 19, 2008 Posted October 19, 2008 mi się oczywiście też bardzo podoba. Ale DOF na pierwszym renderze niepotrzebny, pozatym bardzo dobra praca. Gratuluje.
keraj37 Posted October 19, 2008 Posted October 19, 2008 Bardzo mi sie podoba, masz styl. Fajnie ze zaczeles sie tutaj pokzywac:) Nie wiem jak ty to robisz ale ta praca jak i ine twoje maja cos... to chyba to mienkie swiatlo - refleksy. No i za DOF masz dodatkowa gwiazdke ode mnie
J|L Posted October 20, 2008 Author Posted October 20, 2008 pressenter: senkju :] gientekwl: rowniez senkju :] keraj37: ponowne senkju :] nastepnym razem postaram sie poprawic z dofem ciemnoscia i całą resztą pozdro zdrowko! ponizej wrzucam lekko rozjasnioną wersje co by johny nie krzyczal
Temporal Posted October 20, 2008 Posted October 20, 2008 Hmmm nie chodzi o to ze DoF jest nie potrzebny tylko raczej o to ze cos ten DoF ci nie wyszedl i tylko psuje obrazek. Model fajny render mi nie podchodzi bo psuje cala prace i niezaduzo z tego widac.
grzegerz Posted October 21, 2008 Posted October 21, 2008 mi sie bardzo podoba i render i model bardzo przyjemny ja ci daje ****
J|L Posted October 22, 2008 Author Posted October 22, 2008 temporial rozumiem dzieki :] dlatego teraz render z minimalnym dofem grigoriob dzieki :]
Jaraskg Posted October 25, 2008 Posted October 25, 2008 wyglada jak zrobione z czekolady,a nie jak z drewna, to chyba kwestia połysku
Eden-3d Posted October 25, 2008 Posted October 25, 2008 z czego z czekolady??? no lol , mi to na czekolade nie wyglada
J|L Posted October 25, 2008 Author Posted October 25, 2008 jaraskg - :D moze byc czekoladowy ale proponuje ci jeszcze przegladnac druga wersje obrazka... te jasniejsza moze bedzie miej czekoladowa... dzieki za respa ;] eden-3d a na co ? :/ :D
Ford Prefect Posted October 26, 2008 Posted October 26, 2008 Bardzo dobre J|L :) Można wiedzieć w czym renderowane?
J|L Posted October 29, 2008 Author Posted October 29, 2008 Xardas 666 - dziekuje ciesze sie bardzo :] Ford Prefect - rowniez dziekuje :D wiekzosc w fp ale z tego co pamietam to najjasniejszą wersję liczylem na native...
Filip Posted October 29, 2008 Posted October 29, 2008 Witam Gratuluje udanej pracki, ale widzę chyba jeden bląd, moge sie mylić ale zdobienia są normalnie chyba nakładane na obudowę zegarka i są robione z innego kawałka drewna wiec powinny mieć inaczej ułożone słoje w stosunku do obudowy zegarka, no chyba ze robi sie to z jednego kawałka drewna.
J|L Posted October 29, 2008 Author Posted October 29, 2008 dzieki filip ! i tak masz racje jak sie robi takie detale w rl to najczesciej jest to inny kawalek drewna ;] ja mimo ze stolarz z zawodu to jednak lenistwo dalo znac o sobie i nie otexturowalem tego jak nalerzy... przy nastepnym texturowaniu postaram sie byc baredziej realno-dokladny... pozdro peace
mis3k Posted November 1, 2008 Posted November 1, 2008 Duży plus za DOF'a dodaje klimatu i realizmu. Fajnie, że duży render. Kontrasty spoko. Wywaliłbym ten biały rozbłysk na podłodze albo podretuszował w PS'ie. I słoje na froncie idą pod dziwnym kątem w stosunku do reszty. Według mnie lepiej jakby szły w poziomie tak jak na boku i na górze.
avant.garde Posted November 1, 2008 Posted November 1, 2008 Strasznie mi się podobają materiały - drewno i refleksy na prawdę znakomite. Scena doskonale dopasowana do przedstawianego obiektu. No i sam model trzyma poziom. Na prawdę bardzo udana pracka! Pozdrawiam!:)
Recommended Posts