Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 80
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Może coś konkretnego - nie znam się za bardzo na vrayu, ale jest tam coś takiego jak light i dark, radziłbym trochę obniżyć to light czyli miejsca, gdze jest naprawdę biało, lub zmniejszyć siłę vray light. Shadery do poprawy - fakt, jeżeli jeszcze nikt tego tu nie pisał to radziłbym zacząć od gotowych shaderów, zobaczysz co i jak wtedy, i oczywiście rendering regionem!

szary zawsze jest fajny, dopiero tekstury dają po dupie :D

Mnie się światło podoba.

Jeżeli są dobre to nie dają:D

Napisano

@bapi23: W light i dark mam sporo ustawione :)

 

żeby tyle nie pisać dam screeny ustawienia rendera i camery. W ustawieniach vraylight nic nie zmieniałem wstawiłem i tak zostawiłem.

 

http://www.fototube.pl/pictures/110.jpg

http://www.fototube.pl/pictures/27.jpg

http://www.fototube.pl/pictures/310.jpg

http://www.fototube.pl/pictures/44.jpg

 

@adam_m: Nie robię oczywiście renderingu próbnego przez tyle czasu :) Światło próbowałem na tej scenie, ale bez szafek itp. Wszystko było ukryte tylko ściany zostały.

 

@chrupek: dzięki za to światło

 

Jak ktoś by mógł niech napisze coś o moich ustawieniach rendera i camery :) Będę wdzięczny i na pewno się odwdzięczę.

Napisano

A może spytam tak. Co tutaj jest źle. Bo prawdę mówiąc nie widzę błędów (jeśli chodzi o proporcje) :D Nie mam jeszcze tak zaawansowanego oka do tych rzeczy :D

 

Błędy typu lewitacja itp. to poprawię. Przejże tego tutka co dałeś i może coś wypatrzę nowego :)

Napisano

No jak juz tak pytasz...to dla mnie to wciaz slabo wyglada, proporcji nie poprawiles (pisalem 2x juz) wszystko jest jakies plaskie...malowidlo za oknem wogole nie przypomina widoku, przerazający niebieski kolor, jakies plamy na suficie i wszedzie, ciemno, kafle na podlodze przeskalowane....przepraszam.

Widze ze robisz juz to 3 miesiace, polecam zapomniec o tym i zaczac cos innego, zawsze tak jest ze jak za dlugo na cos patrzysz to bledow nie widzisz...powodzenia...;]

Napisano

No fakt 3miesiące :D Ale licząc to nie do końca :D Bo przez połowę grudnia (większa) nie otworzyłem max'a. Też tak patrząc to osiągnąłem swój cel, który sobie postawiłem :)

 

* Poznanie bardziej vraya

* Liznąć chociaż textury

* Światło też poznać

* I wiele więcej :)

 

Proporcje są skopane to wiem na pewno xD Puki co zostawię tą kuchnie, ale do niej wrócę jak bardziej poznam o co dokładnie chodzi w robieniu poprawnych proporcji, materiałów no i światełko :)

 

Póki co dziękuje wszystkim za pomoc.

Napisano

nie poddawaj sie i zacznij cos od nowa, im wiecej nowych rzeczy zrobisz/zaczniesz to w kazdej cos nowego...znajdz jakas fote w gazecie, czy na necie i sproboj to w maxa wklepac...a o proporcjach to na poczatek miarke wez i najpierw wysokosc pomieszczenia a na koncu kubek zmierz...;]

Napisano

Puki co zostawię tą kuchnie, ale do niej wrócę jak bardziej poznam o co dokładnie chodzi w robieniu poprawnych proporcji, materiałów no i światełko :)

 

 

Hehe też tak sobie wmawiałem :D ;) hehehe

Jedziesz z czymś nowym bo słabiutko wyszło na moj gust ....

Grunt żebyś sie motywował tą wypowiedzią a nie defił :) pozdro

Napisano

Właśnie jadę :) Już nawet zacząłem :P Wstawię pewnie do tego temu tylko zmienię nazwę tematu :P Ale tutaj już robię dokładniej (tak mi się wydaje xD)

Napisano

Rozpocząłem robić pokój :) Mam 2 renderingi, ale zmienia się tylko stół :D

 

poekoej212.jpg

 

poekoej31.jpg

 

Jest tutaj kilka rzeczy do zrobienia, ale co mi szkodzi wstawić :)

Napisano

znowu okno płytko osadziłeś (w kuchni zostało niepoprawione) i ściana ma grubość na ok z 10-12 cm. Tyle to mogą mieć jakieś tymczasowe domki budowane gdzieś w słonecznej kaliforni, w warunkach polskich typowa grubość to ok 35-45 albo więcej.

Napisano (edytowane)

Wyglada jak z kamienia :-) - chamferuj troche edge i TS albo MS naloz, potem jakiegos FFD i moze zacznie wygladac. Ale nie krytykuje bo sam poczatkujacy jestem.

Powodzenia

Edytowane przez skynyrd
Napisano

Nadałem już materiały i wstawiam z nocnego renderingu :D

 

Tutaj orgianł:

 

poekoej41.jpg

 

A tutaj poprawione w photoshopie :)

 

poekoej41phoetoeshoep.jpg

 

Do poprawienia mam jeszcze:

 

* Dywan

* Tło za oknem

* Materiał stołu (chodzi o te nogi)

* Kolor kartonu (za bardzo się rzuca w oczy xD)

* Kolor drzewa (ustawione jest na biały)

 

Według mnie to wszystko :)

Napisano

Racje masz :D Robiłem tak jak na referce :D Referka też ma 2 dziury :P

 

Muszę dopracować kilka rzeczy bo niezbyt dobrze mi idzie z dywanem, oświetleniem, oknami i jeszcze więcej, ale powoli już łapie o co chodzi :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności