Matti Napisano 28 Październik 2008 Napisano 28 Październik 2008 (edytowane) Witam, Bede sobie tu co jakis czas wrzucal mordki z zbrusha wraz sss z maxa. Wszelkie rady sugestie mile widziane. Na poczatek tak dosc skormnie. W sumie mocno nieskonczona bo skupilem sie na sss. pozdrawiam Edytowane 13 Listopad 2008 przez Matti
Tomek Kosiorek Napisano 29 Październik 2008 Napisano 29 Październik 2008 1. powinienes skończyć ucho:) 2. za mało waloru gdzieniegdzi na teksturce np. usta 3 za bardzo woskowo 4. jest tu namalowany specular wogóle?
Matti Napisano 29 Październik 2008 Autor Napisano 29 Październik 2008 1. przy nastepnym na pewno skoncze 2 no fakt i tak ten efekt ze wszystkich dopiero mniej akos stysfakcjownowal 3 czyli ze co? za bardzo sie swieci i za miekkie cienie? 4 hehe i tu mnie masz bo specular byl traktowany po macoszemu i w sumie go ciut olalem. dzieki wielkie
Ania Napisano 29 Październik 2008 Napisano 29 Październik 2008 3. chyba to się bierze głównie z źle dopasowanego speculara, ewentualnie sss jest ciut zbyt głęboki.
Matti Napisano 30 Październik 2008 Autor Napisano 30 Październik 2008 Dzisiejszy Model. Jutro bedzie textura i shader
Temporal Napisano 30 Październik 2008 Napisano 30 Październik 2008 model fajny ale cos uszy nie bardzo
Tomek Kosiorek Napisano 31 Październik 2008 Napisano 31 Październik 2008 (edytowane) Kolega ma chyba słaby monitor i tego może nie widzi. oczka poza tym wydają mi się hghmmm... koślawe ( oś tęczówki). EDIT: chyba ma też wgniecenie przy uchu... To nie złośliwość tylko Twoje modele są nierówne. Gdzieniegdzie sobie odpuszczasz a widać, że możesz więc próbuję cIe "umotywować".:) Jeśli chcesz by ucho miało większy sss a czacha mniejszy to to chyba też można "podmapować" Edytowane 31 Październik 2008 przez Tomek Kosiorek
Temporal Napisano 31 Październik 2008 Napisano 31 Październik 2008 No nawet sss ladnie wyszedl ale nie wiem czy tam nie masz jakis bledow w mapowaniu bo w kilku miejscach sie rozjezdza troche no i to ucho nadal straszne :P
Tomek Kosiorek Napisano 31 Październik 2008 Napisano 31 Październik 2008 mi na LCD samsunga też teraz ładnie wyglada ale w domu mam bańke na której niestety widać więcej
Matti Napisano 31 Październik 2008 Autor Napisano 31 Październik 2008 Witam, W domu mam BenQ FP241W wiec monitor jest mysle dobry. A co do wgniecen nierownosci to wszystko jak najbardziej true. W sumie to sa takie speedy pare godzin jednego dnia na model i nastepnego pare godzin na mapki +shader. Myse ze z modelu na model bede zwracal wieksza uwage na tego typu rzeczy w koncu po to tez zalozylem ten watek. Wieczorem zmniejsze jeszcze radiusy w sss i wrzuce Dzieki za rady.
Kolin101 Napisano 31 Październik 2008 Napisano 31 Październik 2008 Model fajny ale czemu dajesz screeny tylko z tych dwóch stron ?? Tzn Tak z przodu i troche gdzieś tak pod 20 stopniami obrotu ? A i daj siateczkę jak można ;-p
Maksym Napisano 31 Październik 2008 Napisano 31 Październik 2008 A ja mam pytanie, skąd wziąłeś taką świetną teksturę skóry ?
Matti Napisano 31 Październik 2008 Autor Napisano 31 Październik 2008 Kollin101- bo z tych sie najlepiej prezentuje ;) Maksym- textura byla w 100 procentach malowana recznie szopie 1
Master Kiełbaster Napisano 31 Październik 2008 Napisano 31 Październik 2008 mi na LCD samsunga też teraz ładnie wyglada ale w domu mam bańke na której niestety widać więcej kwestia tego że crt ma złą gammę przez co daje większy kontrast
Matti Napisano 2 Listopad 2008 Autor Napisano 2 Listopad 2008 (edytowane) Kolejny model bez shadera jeszcze. Ucho standardowo nieskonoczne EDIT: Poprawielm w shopie pare rzeczy(wielkosc oczu iszerokosc nosa) wydaje mi sie jakby bylo ciut lepiej:) Edytowane 3 Listopad 2008 przez Matti
Matti Napisano 5 Listopad 2008 Autor Napisano 5 Listopad 2008 No i shader. Jakies sugestie? Nie do konca wiem jak urozmaicic kolor w texturze. Moze ktos ma jakies sugestie?
Tomala Napisano 5 Listopad 2008 Napisano 5 Listopad 2008 może dodaj jakiegoś subdermala bo wygląda jakbyś miał texturę na jednej tylko warstwie a na drugiej jednolity kolor. i coś sie wokół oczu porobiło. Pozdro.
Matti Napisano 5 Listopad 2008 Autor Napisano 5 Listopad 2008 Master- jeszcze troche i mi sie skala skonczy :P caly czas znizam Tomala- w sumie to jest jednolity kolor. Popatrze cos wieczorem. Jesli masz jakies textury zeby podpatrzec to ja bym reflektowal na to :P
prrrszalony Napisano 5 Listopad 2008 Napisano 5 Listopad 2008 Skóra na twarzy jest zbyt jednolita. Nos i oczy powinny dostać mocniejszy, lekko czerwonawy odcień, usta bardziej czerwone itd
Gomez Napisano 5 Listopad 2008 Napisano 5 Listopad 2008 Poszukaj tutoriali (tylko nie wideo) o malowaniu twarzy. Zajrzyj na stronę Bena Mathisa. Przejrzyj galerię na cgtalk i zbc, w wątkach często są screeny z procesu. Zobaczysz jak bardzo zróżnicowane są mapy i ustawienia sss, nie ma jednego dobrego podejścia. Nikt ci nie musi wrzucać mapek, wystarczy tam zajrzeć i uczyć się od najlepszych :)
Ania Napisano 6 Listopad 2008 Napisano 6 Listopad 2008 Oczy strasznie matowo wyszło, a wargi wyglądają zbyt przezroczyście. Sam model jest ładny, ale mógłby być lepszy. Okolice oczu a zwłaszcza powieki nie są wykonane zbyt starannie, o uchu sam wiesz, i wydaje mi się że dziurki nosa powinny być bardziej wywinięte do przodu (powinny być widoczne na takim ujęciu) Shader skóry już wygląda dużo lepiej.
Matti Napisano 6 Listopad 2008 Autor Napisano 6 Listopad 2008 Dzieki Aniu ze rady. Narazie powalczlem jeszze z samym shaderem. Bo ten nie do konca mnie sie podoba:/ Co myslicie o takije wersji?
Tomala Napisano 6 Listopad 2008 Napisano 6 Listopad 2008 Skóra fajna tylko powieki popraw bo sie cosik z nimi porobiło + resztę szczegółów o których pisała Ania a odbiór będzie dużo lepszy ;) Brwi za gęste. Pozdro.
bapi23 Napisano 12 Listopad 2008 Napisano 12 Listopad 2008 Ja bym bardzo prosił siatkę, i czy normale robisz na zbrushu?
Master Kiełbaster Napisano 12 Listopad 2008 Napisano 12 Listopad 2008 zrób mu brwi z włosków - 60 tysięcy fejsów a nie będą wyglądać jak wycięte z kartonu.
Vega Napisano 12 Listopad 2008 Napisano 12 Listopad 2008 Mógł byś wrzucić screen z widoku front? Chodzi mi o siateczkę :) Każdy wstawia z boku, a do nauki to dużo daje, ale nie dla mnie :D Model ogólnie mi się podoba. Oczy mi się jakoś nie podobają wyglądają jak tęcza xD chodzi o kolory szczególnie to lewe oko ( Od żółto pomarańczowego do niebieskiego :) ) Tomala miał texturkę oka pokazaną w swoim temacie. Chodzi o postać kobiety, a nie tego pilota. To tyle ode mnie. Nie będę Ci pisał, że brwi i ucho bo to wiesz ;D
Matti Napisano 12 Listopad 2008 Autor Napisano 12 Listopad 2008 Master- mysle ze poprawienie samych brwi nie za bardzo upiekszy ten model:P Model jest prosto z zbrush`a wiec siatka jest na tyle gesta ze nie wiele wam da:)
Matti Napisano 13 Listopad 2008 Autor Napisano 13 Listopad 2008 Kolejne podejscie do modelu. Ucho standardowo nieskonczone. Jutro powalcze troche z nim.
GerL@nT Napisano 13 Listopad 2008 Napisano 13 Listopad 2008 Haha, ale sztywniak :D Ucho faktycznie do poprawienia.
Matti Napisano 13 Listopad 2008 Autor Napisano 13 Listopad 2008 Nie wiele czasu dzis mialem. Probowalem bumpa w zbrushu namaziac. Oto efekt
Tomala Napisano 14 Listopad 2008 Napisano 14 Listopad 2008 Matti po pierwsze to na obrazku mało widać ale z tego co widać to ten bump nie za bardzo wyszedł. Spróbuj podzielić sobie skórę na warstwy, np jedna warstwa niech to będą większe zmarszczki i ogólnie wyraźniejsze szczegóły skóry, druga to ogólna faktura dla powierzchni skóry żeby nie była ona gładka jak... tylko żeby była lekko pokryta delikatnymi szczelinami, wgłębieniami czy jak to tam nazwać. Ostatnia warstwa to już szczegóły charakterystyczne dla ludzkiej skóry w danym miejscu czyli pory i takie tam. Wszystko to możesz szybko zrobić używając standardowych alph w zbrushu tylko właśnie najważniejsze to ogarnąć to jakoś i nie próbować robić wszystkiego na raz. Pozdro.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się