Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Bede sobie tu co jakis czas wrzucal mordki z zbrusha wraz sss z maxa.

Wszelkie rady sugestie mile widziane.

 

Na poczatek tak dosc skormnie. W sumie mocno nieskonczona bo skupilem sie na sss.

 

my.php?image=typek9vf9.jpg886d0daec5acfaa9.jpg

a8e9b0da33c9bf75.jpg

pozdrawiam

Edytowane przez Matti

  • Odpowiedzi 34
  • Wyświetleń 4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

1. powinienes skończyć ucho:)

2. za mało waloru gdzieniegdzi na teksturce np. usta

3 za bardzo woskowo

4. jest tu namalowany specular wogóle?

Napisano
  • Autor

1. przy nastepnym na pewno skoncze

2 no fakt i tak ten efekt ze wszystkich dopiero mniej akos stysfakcjownowal

3 czyli ze co? za bardzo sie swieci i za miekkie cienie?

4 hehe i tu mnie masz bo specular byl traktowany po macoszemu i w sumie go ciut olalem.

 

dzieki wielkie

Napisano

3. chyba to się bierze głównie z źle dopasowanego speculara, ewentualnie sss jest ciut zbyt głęboki.

Napisano
  • Autor

Dzisiejszy Model. Jutro bedzie textura i shader

 

9bc5398d6e36e36e.jpg

e43cbeef87a6b063.jpg

Napisano

Kolega ma chyba słaby monitor i tego może nie widzi. oczka poza tym wydają mi się hghmmm... koślawe ( oś tęczówki).

EDIT: chyba ma też wgniecenie przy uchu... To nie złośliwość tylko Twoje modele są nierówne. Gdzieniegdzie sobie odpuszczasz a widać, że możesz więc próbuję cIe "umotywować".:)

Jeśli chcesz by ucho miało większy sss a czacha mniejszy to to chyba też można "podmapować"

Edytowane przez Tomek Kosiorek

Napisano

No nawet sss ladnie wyszedl ale nie wiem czy tam nie masz jakis bledow w mapowaniu bo w kilku miejscach sie rozjezdza troche no i to ucho nadal straszne :P

Napisano
  • Autor

Witam,

 

W domu mam BenQ FP241W wiec monitor jest mysle dobry. A co do wgniecen nierownosci to wszystko jak najbardziej true. W sumie to sa takie speedy pare godzin jednego dnia na model i nastepnego pare godzin na mapki +shader. Myse ze z modelu na model bede zwracal wieksza uwage na tego typu rzeczy w koncu po to tez zalozylem ten watek. Wieczorem zmniejsze jeszcze radiusy w sss i wrzuce

 

Dzieki za rady.

Napisano

Model fajny ale czemu dajesz screeny tylko z tych dwóch stron ?? Tzn Tak z przodu i troche gdzieś tak pod 20 stopniami obrotu ? A i daj siateczkę jak można ;-p

Napisano

A ja mam pytanie, skąd wziąłeś taką świetną teksturę skóry ?

Napisano
  • Autor

Kollin101- bo z tych sie najlepiej prezentuje ;)

Maksym- textura byla w 100 procentach malowana recznie szopie

Napisano
mi na LCD samsunga też teraz ładnie wyglada ale w domu mam bańke na której niestety widać więcej

kwestia tego że crt ma złą gammę przez co daje większy kontrast

Napisano
  • Autor

Kolejny model bez shadera jeszcze.

Ucho standardowo nieskonoczne

 

4cd280a8b231d266.jpg

 

c81209fde19c30c7.jpg

EDIT:

Poprawielm w shopie pare rzeczy(wielkosc oczu iszerokosc nosa) wydaje mi sie jakby bylo ciut lepiej:)

 

c8b8e98044bef186.jpg

Edytowane przez Matti

Napisano
  • Autor

No i shader. Jakies sugestie? Nie do konca wiem jak urozmaicic kolor w texturze. Moze ktos ma jakies sugestie?

 

f98213c493e6a484.jpg

Napisano

może dodaj jakiegoś subdermala bo wygląda jakbyś miał texturę na jednej tylko warstwie a na drugiej jednolity kolor. i coś sie wokół oczu porobiło. Pozdro.

Napisano
  • Autor

Master- jeszcze troche i mi sie skala skonczy :P caly czas znizam

Tomala- w sumie to jest jednolity kolor. Popatrze cos wieczorem. Jesli masz jakies textury zeby podpatrzec to ja bym reflektowal na to :P

Napisano

Skóra na twarzy jest zbyt jednolita. Nos i oczy powinny dostać mocniejszy, lekko czerwonawy odcień, usta bardziej czerwone itd

Napisano

Poszukaj tutoriali (tylko nie wideo) o malowaniu twarzy. Zajrzyj na stronę Bena Mathisa. Przejrzyj galerię na cgtalk i zbc, w wątkach często są screeny z procesu. Zobaczysz jak bardzo zróżnicowane są mapy i ustawienia sss, nie ma jednego dobrego podejścia. Nikt ci nie musi wrzucać mapek, wystarczy tam zajrzeć i uczyć się od najlepszych :)

Napisano

Oczy strasznie matowo wyszło, a wargi wyglądają zbyt przezroczyście.

Sam model jest ładny, ale mógłby być lepszy.

Okolice oczu a zwłaszcza powieki nie są wykonane zbyt starannie, o uchu sam wiesz, i wydaje mi się że dziurki nosa powinny być bardziej wywinięte do przodu (powinny być widoczne na takim ujęciu)

Shader skóry już wygląda dużo lepiej.

Napisano
  • Autor

Dzieki Aniu ze rady. Narazie powalczlem jeszze z samym shaderem. Bo ten nie do konca mnie sie podoba:/ Co myslicie o takije wersji?

 

typek38by6.jpg

Napisano

Skóra fajna tylko powieki popraw bo sie cosik z nimi porobiło + resztę szczegółów o których pisała Ania a odbiór będzie dużo lepszy ;)

Brwi za gęste. Pozdro.

Napisano

Mógł byś wrzucić screen z widoku front? Chodzi mi o siateczkę :) Każdy wstawia z boku, a do nauki to dużo daje, ale nie dla mnie :D

 

Model ogólnie mi się podoba. Oczy mi się jakoś nie podobają wyglądają jak tęcza xD chodzi o kolory szczególnie to lewe oko ( Od żółto pomarańczowego do niebieskiego :) )

 

Tomala miał texturkę oka pokazaną w swoim temacie. Chodzi o postać kobiety, a nie tego pilota. To tyle ode mnie. Nie będę Ci pisał, że brwi i ucho bo to wiesz ;D

Napisano
  • Autor

Master- mysle ze poprawienie samych brwi nie za bardzo upiekszy ten model:P

Model jest prosto z zbrush`a wiec siatka jest na tyle gesta ze nie wiele wam da:)

Napisano
  • Autor

Kolejne podejscie do modelu. Ucho standardowo nieskonczone. Jutro powalcze troche z nim.

c8764a6f86b9dc7c.jpg

 

cd1680a48bff313c.jpg

Napisano
  • Autor

Nie wiele czasu dzis mialem. Probowalem bumpa w zbrushu namaziac. Oto efekt

 

22afa275c65201d7.jpg

Napisano

Matti po pierwsze to na obrazku mało widać ale z tego co widać to ten bump nie za bardzo wyszedł. Spróbuj podzielić sobie skórę na warstwy, np jedna warstwa niech to będą większe zmarszczki i ogólnie wyraźniejsze szczegóły skóry, druga to ogólna faktura dla powierzchni skóry żeby nie była ona gładka jak... tylko żeby była lekko pokryta delikatnymi szczelinami, wgłębieniami czy jak to tam nazwać. Ostatnia warstwa to już szczegóły charakterystyczne dla ludzkiej skóry w danym miejscu czyli pory i takie tam. Wszystko to możesz szybko zrobić używając standardowych alph w zbrushu tylko właśnie najważniejsze to ogarnąć to jakoś i nie próbować robić wszystkiego na raz. Pozdro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności