Skocz do zawartości

Scena 3D: Kompleks klonujący w górze Tantiss


Karrde

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 121
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Kope lat! :)

Kope lat mineło od czasu gdy tu coś prezentowałem. Czas to zmienić - ostatnio naszła mnie chęć na kontynuowanie pracy, więc trzeba to wykorzystać. Zwłaszcza, że już wystarczająco długo odpoczywałem od tego projektu.

 

Jak na razie ciągle stoję w miejscu z tym jednym, jedynym widokiem, ale cóż - chce by w końcu wyglądał tak jak sobie tego życzę. Tym razem przedstawiam nowe oświetlenie testowe, które już nie może się doczekać na Wasze konstruktywne uwagi. ;)

W kolejce do renderowania czeją komory spaarti z materiałami, których niestety nie lubi zbytnio mój komp i rendery trwają latami.

 

Mam tylko nadzieję, że trochę się ten topic ożywi, bo z tego co pamiętam to ostatnio kruch o z tym było. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Raffaello

podziw za wytrwałość, moim zdanie lewa strona jest za bardzo naświetlona, punktowe oświetlenie dało by fajny klimacik, (oczywiście ja bym tak to zrobił), liczę na ciebie

pozdrawiam i życzę ukończenia pracki w tym roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Raffaello

ciekawe materiały tylko czy nie za bardzo wypolerowałeś podłogi?

zapowiada sie niezły efekt koncowy, czekam na cd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raffaello -> rzeczywiście, podłoga trochę zbyt wypolerowana - ale to już nie ma znaczenia, bo mam przygotoiwaną inną. :)

 

Draakul -> Nie, czerwonookiego jegomościa nie będzie. :)

 

A teraz taki mały teścik specular blooma.

 

PS Echh... sorry za jakość renderu... uwielbiam tutejszy limit załącznika... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak Ty zamierzasz to wykonczyc, ale mi sie wydaje ze ponad zbiornikami z klonami powinny byc jakies urzadzenia, albo chociaz jakies wypelnienie przestrzeni, bo okrutnie pusto. albo moze wieksze zbiorniki? no nie wiem, ja nic nie sugeruje :0

pozdro szkoda ze thrawna nie bedzie ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość AcidBoyXL

zdecydowanie rzuca sie to w oczy, szczegolnie na wyzszych pokladach, jak juz dasz jakas maszynerie nad komorami zrob tez jakies wzmocnienie tych pokladow bo troche nierealne zeby sie to wszystko na takiej cieniutkiej podlodze trzymalo, inna sprawa taka ze ciezko byloby taka konstrukcje wykonac ;] generalnie bardzo ladnie, oby tak dalej, pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętacie mnie? Khe, khe, khe... :)

 

W każdym razie po pewnej przerwie powracam do projektu - nie mam zamiaru go porzucić! :)

 

Męczyłem się ostatnio z shaderkami podłogi i głównej kolumny, tylko po to, by przez przypadek przypomnieć sobie, że większa ich część bedzie zakryta przez terminale, etc.. Totalnie o nich zapomniałem. Ale jak już je wyciągnałem z ukrycia, to można je wstawić do rendera. Dodałem troszke mgły by lepiej ukazać swiatła i tyle. Teraz powoli pewnie zabiore sie za shadery terminali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, fajnie ze nie zarzuciles, projekt zapowiadal sie monumentalnie i myslalem juz ze podzielil los pewnej rownie monumentalnej biblioteki, keep it goin. Poki co shaderki wporzo, moze tylko to ze wiekszosc jest szaro stalowa albo szaro betonowa, ale to zawsze mozna naprawic jakims kolorowym swiatlem tu i owdzie. Powodzenia :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności