Napisano 28 Styczeń 200916 l Fakt że czarne jest trochę za czarne, ale w reszcie obrazka rewelacyjnie widać ogrom i przestrzeń pustyni. Aż w gardle zasycha ... =]
Napisano 28 Styczeń 200916 l Autor Kurcze :) Dzięki chłopaki za duży odzew :) Uwagi wezmę do serca i postaram się unikać takich ciemnych kolorów Ostatnio trochę męczyłem zdjęcia ze świetnej stronki http://www.portrait-photos.org/ , tutaj jest parę szkiców twarzyczek bardzo luźno opartych o refki: A tutaj bezczelnie przerysowane. Miał być speed, ale nad ustami spędziłem półtorej godziny - dopiero przyjaciółka przyszła mi z pomocą i je uratowała
Napisano 28 Styczeń 200916 l Czemu takie tło zblurowane? Pani ładna ale z tyłu to mi plamek malarskich brakuje :/
Napisano 29 Styczeń 200916 l Autor @in Flamees - dzięki :) @nietoper - przykryty ;) @emmilius - Hmm wcześniej też dostałem uwagę że lepiej gdyby nie było tło zblurowane. wersję bez blura: @serio - dzięki:)
Napisano 29 Styczeń 200916 l Nooo wypasss teraz. =] O wiele lepsze. Jak nie masz za dużo portretów w portfolio do nawet bym sugerował wykończenie tej pani...znaczy dokończenie =].
Napisano 5 Luty 200916 l Autor W sumie sam już nie wiem czy lepiej z ostrym czy zblurowanym tłem, chciałem skoncentrować się na postaci i odwrócić uwagę oglądających od tła, ale większość znajomych których pytałem o zdanie uważa że źle zrobiłem. Następnym razem kiedy popełnię blura wrzucę też wersję nierozmytą Tak w czasie nauki na jutrzejszy egzamin przypomniało mi się że mam zaległą pracę sprzed ponad miesiąca, kształt skał inspirowany jakąś grafiką którą widziałem w internecie. W sumie zajęło mi to jakieś 5-6 godzin (odechciewa mi się pisać ile zajęła mi jaka praca, i tak nic dobrego to nie wnosi ;) ) Żeby uprzedzić uwagi że za mały rozmiar i niepotrzebnie wyostrzone, duża (duża) i niewyostrzona wersja pod tym adresem: http://img33.picoodle.com/img/img33/3/2/5/f_tatatam_b0c526a.jpg Edytowane 5 Luty 200916 l przez noiprox
Napisano 5 Luty 200916 l Hmm.. art kojarzy mi się z ostatnim poziomem doświadczenia pianistów i fortepianistów i keyboard-dzistuf :D. Ten kto przejdzie wszystkie trudy i znoje drogi wiodącej do tego artefaktu i zagra na nim "Wlazł kotek na płotek" stanie się De-Beściakiem w dziedzinie plumkania na klawie :). Ładnie kolorki mieszasz jak dla mnie czego zazdroszczę(to już nie ładnie), tylko może by czymś wypełnić puste "czarne" miejsce na środku... Edytowane 6 Luty 200916 l przez emmilius
Napisano 6 Luty 200916 l W momencie gdy stosujesz się tylko do triku "blur dla tła" to odbierasz możliwość pokazania bardziej skomplikowanych scenek niż te w stylu - ostry obiekt na pierwszym planie a reszta zupełnie odchodzi w dal. W tradycyjnym malarstwie zawsze bardziej wybiórczo podchodzi się do ostrości krawędzi. Dzięki temu można skupiać wzrok w bardzo różne miejsca niezależnie od odległości. Przeczytaj sobie to i przyjrzyj się schematom - http://gurneyjourney.blogspot.com/2008/06/depth-and-edges.html Kwestia gustu oczywiście ale myśle że przedstawione podejście o jakim pisze autor daje więcej możliwości. Pozdrawiam.
Napisano 7 Luty 200916 l Autor Hah, emmilius, jesteś pierwszą osobą która za pierwszym razem odgadła czym jest to świecące wieśniackie coś ;) To puste miejsce fakt, jest czarne, puste i beznadziejne, zdaję sobie sprawę że psuje to kompozycję, ale nie chciało mi się już wypełniać. Dzięki za komentarz :) Farvus - dzięki za linka, na pewno się przyda W portfolio mam strasznie mało wykończonych prac, więc postanowiłem że będę sobie dziubał obrazek w wolnych chwilach. Jak na razie jestem na etapie thumbnaila z paroma wariacjami kolorystycznymi i chciałbym was się poradzić co do wyboru kolorów, wszelka krytyka mile widziana (choć proszę o wyrozumiałość jeśli chodzi o anatomię - całość i tak będę na nowo rysował i następnym razem bardziej się do niej przyłożę :) )
Napisano 7 Luty 200916 l Podoba mi się szczególnie ostatnia postać widać że bije z niej blask i radość ;)
Napisano 7 Luty 200916 l Trzy górne wg mnie najlepsze a przeważa 1 i 3. Zielony (środek-dół) mi do janioła jakoś nie pasuje..
Napisano 7 Luty 200916 l Dla mnie 2 i 3, no i buzka z szostki... ;) Wyglada interesujaca, czekam na update`y.
Napisano 7 Luty 200916 l piofoks nie wiem ale chyba coś się pomieszało albo nie ten wątek. Ale zaraz gdzie podział się tamten wątek do którego pisałeś?
Napisano 7 Luty 200916 l piofoks nie wiem ale chyba coś się pomieszało albo nie ten wątek. Ale zaraz gdzie podział się tamten wątek do którego pisałeś? Wygląda na to, że piofoks skasował swoją teczkę. Dziwię się, ja bym zrobił jakiegoś zabawnego overpainta adwersarzowi - w końcu to działa w obie strony, czyż nie ? XD BTW - ten arbuz był rzeczywiście śmieszny, trochę dystansu... Mam wrażenie, że trochę gęstnieje ostatnio atmosfera na forum, nie wiem czemu to przypisać... Co do kolorów w ostatnim to nie śmiem ci jakoś doradzać, noiprox - nieśmiało zaznaczę jedynie że tzw. chłopska logika podpowiada rozwiązanie kolorystyczne adekwatne do reszty konceptu. Nie wiem jak chcesz rozwinąć ten pomysł z aniołem, ale jeśli dobrze rozumiem generalny zamysł to błękity chyba są tu trochę zbyt łagodne...
Napisano 7 Luty 200916 l SBT77 masz racje gęstnieje moim zdaniem nie było w tym arbuzie nic co miało by kogokolwiek urazić a tym bardziej obrazić wręcz czuł bym się zaszczycony gdyby ktoś uznał że moja praca jest warta pobawienia się nią. PS przepraszam noiprox ze schodzimy chwilowo na inny temat :) w twoim wątku mam nadzieje że rozumiesz :) pozdrawiam
Napisano 8 Luty 200916 l Autor Eh ciężka sprawa, bo zdania zarówno tutaj jak i wśród moich znajomych są bardzo bardzo podzielone. Widzę że nawet szóstka która miała być wypełnieniem pustej przestrzeni dostała głos ;> (Robert, specjalnie dla ciebie zrobię taką wersję końcową :P). Osobiście byłem za trzecią wariacją trochę zmodyfikowaną Jeszcze pomyślę nad kolorystyką w trakcie rysowania, może coś nowego wyjdzie Mam nadzieję Piofoks że się nie gniewasz :) widzę że temat z powrotem wrócił
Napisano 13 Luty 200916 l Autor Brudne i niechlujne ćwiczonko kolorów (postać z characterdesigns), niedługo zabiorę się za tamtą aniołkę Edytowane 13 Luty 200916 l przez noiprox
Napisano 15 Luty 200916 l niezle.fajnie ze w koncu nie widac tej czerni w ostatnich enviro, wiecej nad postaciami pracuj ;)
Napisano 15 Luty 200916 l Jeżeli z bańki to full respekt. I pewnie kurde 30 min nad jedna siedziałeś? =] Pikne te envirki...pikne.
Napisano 23 Luty 200916 l Autor O kurcze... ale odzew :) dzięki chłopaki. @Coyote - dzięki :) mi akurat trzeci najmniej pasuje.. @Daroz - Hehe.. fajnie że zauważyłeś :) To dzięki twoim uwagom @SBT77 - dzięki stary. Niestety nie z wyobraźni, na youtube w jakimś filmiku zobaczyłem takie świetne widoczki; kolory nie były zbyt dobre a i na jakość można było narzekać, ale jakoś to wyszło ostatecznie @emmilius - no nad jedną siedziałem tak 30-40minut, ostatnio bardziej staram się zasugerować detale niż je rysować, to znacznie przyspiesza pracę przy speedach @selfu - :) dzięki mistrzu @lordbiernac - komplement o kolorach z Twoich ust to zaszczyt @żółty, rosikowski, Drock - dzięki! Chciałem pociągnąć trochę motyw z tą panią ze skrzydłami, przy czym chyba zrezygnuję ze skrzydeł. Zdania co do kolorystyki były podzielone, więc połączyłem dwie które najczęściej się podobały. Postanowiłem obniżyć trochę kamerę, myślę że nadało to trochę dynamiki i kompozycja jest mocniejsza.. Jeszcze zastanawiam się nad ręką która ma trzymać włócznię, na razie wrzucę obydwie wersje. Chyba założę do tego osobny WIP, żeby nie zaśmiecać teczki. Postanowiłem też trochę pobawić się otoczeniem Poniej pokażę dwa szkice (a właściwie jeden+overpaint), wszystko było rysowane od ręki i na szybko, żeby skończyć go przed wyjściem na zajęcia ;) Jak wrócę, pewnie zrobię szkielet otoczenia w google sketchupie jako bazę na otoczenie. Mam nadzieję że dam sobie radę z taką perspektywą, na pewno będzie trochę problemów z anatomią bo nigdy nie rysowałem postaci z takich ujęć, pewnie spróbuję wykorzystać jakąś znajomą żeby mi zapozowała do refki pozy Zdaję sobie sprawę że ostrze włóczni w wersji po lewej wygląda wieśniacko i łamie wszelkie zasady perspektywy, więc przy uwagach, o które was proszę, prosiłbym tego nie uwzględniać :) Edytowane 23 Luty 200916 l przez noiprox
Napisano 24 Luty 200916 l Tradycyjnie kolory 10/10. Szczególnie super na miniaturce. Mnie bardziej odpowiada wersja po prawej stronie(z włócznią w lewej łapce). Czekamy na więcej. Edytowane 24 Luty 200916 l przez emmilius
Napisano 24 Luty 200916 l Autor Wielkie dzięki Emmilius :) Spróbowałem z wersją po lewej stronie, zmieniając koncept postaci. Nie wyszło, więc będzie przerysowane na nowo. I takie dwa szkice wstępne: Edytowane 24 Luty 200916 l przez noiprox
Napisano 24 Luty 200916 l Włócznia skierowana w stronę obserwatora - fajne, fajne. A wzrok? Myślałeś żeby ona też patrzyła się w tym samym kierunku? Hmm?
Napisano 25 Luty 200916 l Wow, z ogolnym poziomem lecisz do przodu jak burza. Pejzaze swietne, ostatni koncept tez mocny.
Napisano 25 Luty 200916 l Jak wrócę, pewnie zrobię szkielet otoczenia w google sketchupie jako bazę na otoczenie. Fajny pomysł ! Potem się to podkłada na dolną warstwę i maluje, albo teksturuje ? Sam chyba popróbuję coś w tym stylu zrobić, to może być ciekawe... Na tym ostatnim fajnie wyszła postać i tło, włócznia rzeczywiście tak trochę poszukuje sobie miejsca...
Napisano 26 Luty 200916 l Autor @emmilius - Właściwie to nie tyle w tym samym kierunku, co prosto w oczy obserwatora, z góry, z pogardą wypisaną na twarzy. Nie chodzi tutaj tylko o kierunek samego wzroku, ale całej twarzy. Takie było założenie, ale zapomniałem o tym :) @Leander - Wielkie dzięki za dobre słowa! Naprawdę dużo dla mnie znaczą. @SBT77 - faktycznie, fajny pomysł, ale niestety nie mój :) Wielu grafików 2D w taki sposób pracuje przy bardziej skomplikowanych scenach. Trochę myślałem nad poprzednią ilustracją, w międzyczasie poprosiłem Selfu i Leszka o zarysowanie co może być nie tak z anatomią (dzięki chłopaki za szybkie szkice i uwagi). Poza wyszła zbyt sztywno i za mało stanowczo. Teoretycznie miała mieć więcej charakteru niż pierwsza opcja, a wyszła kiepsko. Będę musiał jeszcze raz się do tego zabrać, ale przynajmniej wiem co chcę uzyskać :) W międzyczasie wrzucam jako ciekawostkę dwie krótkie animacje: -pseudo-mattepainting, coś w stylu animacji CaptainObviousa, ale znacznie gorzej jeśli chodzi o wykonanie. Wykorzystałem rysunek który wylądował w teczce parę stron temu http://www.speedyshare.com/852576456.html -i taki mały koncept animacji na szybko który powstał pół godziny temu przez problemy z zaśnięciem, będzie do wykończenia: http://megaswf.com/view/7343db4de2b9e41dcecb01a85eb376b1.html Edytowane 26 Luty 200916 l przez noiprox
Napisano 26 Luty 200916 l Autor Kolejna zmiana koncepcji... Postanowiłem zmienić pozę na bardziej zadającą cios i dodać postać, a właściwie jej dwie dłonie (druga jest na dole, nie każdy ją widzi za pierwszym rzutem oka) i kolana. Chyba trochę mocniejszy będzie obrazek dzięki temu. Anatomia spaczona, wiem:) Trochę boję się, że praktycznie połowa sylwetki jest zasłonięta, ale może doda to trochę tajemniczości obrazkowi Jeśli ktoś ma jakieś sugestie to jestem otwarty, mile widziane szybkie overpainty :) Dziwną drogą ewoluuje ten obrazek, ale powoli zaczynam myśleć że to jest to :) A może lekko przechylony obraz? PS. Nie, ta postać któj części ciała widać nie jest murzynem Edytowane 26 Luty 200916 l przez noiprox
Napisano 27 Luty 200916 l hmmm lekko przechylona wersja na pewno jest bardziej dynamiczna i chociaż za dużo wiedzy nie mam narazie w tej kwestii to to ujęcie bardziej mi wpadło w oko, ludzik na podłodze narazie rzeczywiście jest ciężki do zauważenia, dopóki nie doczytałem że tam jest przez parę sekund się zastanawiałem co ty tam najlepszego narobiłeś, ale ok będzie więcej szczegółów to pewnie będzie bardziej widoczny i wszystko się będzie lepiej czytało, ogólnie czekam na więcej
Napisano 28 Luty 200916 l Autor @żółty - dzięki za podzielenie się swoim zdaniem :) Założyłem osobnego wipa dla pani z włócznią w którym wylądował kolejny etap: LINK Edytowane 4 Marzec 200916 l przez noiprox
Napisano 28 Luty 200916 l Świetnie dobierasz kolory, choć już to, co kolorujesz jest mniej świetne :P
Napisano 28 Luty 200916 l Świetnie dobierasz kolory Trudno się nie zgodzić... choć już to, co kolorujesz jest mniej świetne :P A tu łatwo się nie zgodzić, bo właśnie to jest najwspanialsze ! Ostatnia buzia chyba jeszcze lepsza niż krajobrazy ! AWESOME !
Napisano 28 Luty 200916 l Faktycznie bardzo fajnie to wygląda. Pod względem kompozycji i tematu. Dla mnie rewelka. Pozdrawiam
Napisano 28 Luty 200916 l Przychylam sie do wypowiedzi SBT77 :) Ale teraz to ja widze mordy! Do lewego dolnego rogu obrazka wkradla sie jakas przerazona wrona :) Ogólnie bardzo mi sie podoba to co robisz, szczegolnie jak grasz swiatlem, wydaje mi sie ze zrobiles niezly postep od pierwszej strony teczki!
Napisano 28 Luty 200916 l wstep; :PKazdy ma inny gust, lubi co innego. Troszke zbytnio wygladziles,wymuskales twarz, wszystko :wlosy,tlo sa szczegolowe, rzucaja sie w oczy. A ona jakas taka niewyrazna, Brakuje mi troskze pociagniec pedzla na jej twarzy, widocznych. Co do kolorow, kompozycji i calej reszty :D zacna .
Napisano 28 Luty 200916 l wstep; :PKazdy ma inny gust, lubi co innego Racja, to oczywiste. Co do pociągnięć pędzla, o których wspomniałeś - tutaj jednak chyba jesteś w mniejszości. Większość woli jednak fotograficzną dokładność. Ściślej biorąc - patrząc na liczne fora graficzne na sieci od bardzo profesjonalnych do tych amatorskich - statystyka chyba jednak mówi, że widz woli oglądać pracę odpicowaną nieomal na poziom fotki. Drogi do osiągnięcia tego są wg mnie dwie podstawowe - albo picujesz obraz tak żeby wyglądał jak fotka, albo stylizujesz fotkę (a najczęściej zlepek bardzo wielu fotek, 3d, połączone z malowaniem tam gdzie zabrakło materiałów itd) tak żeby wyglądało to jak obraz, ilustracja. Nie mnie oceniać ani jedną ani drugą drogę. Sory za mały offtop noiprox...
Napisano 7 Marzec 200916 l Autor Postanowiłem tą panią z włócznią odstawić nieco na boki zabrać się troszku za przygotowywanie do pracy inżynierskiej. Z kolegą (nick na max3D - Falcrum) planujemy w ramach pracy dyplomowej zrobić postać 3D i zaprezentować proces powstawania takiej postaci, pewnie powstanie jakiś WIP w dziale 3D. Na razie wrzucam taki pierwszy-pierwszy luźny szkic do konceptu, pewnie parę takich powstanie zanim zabiorę się za ostateczną wersję Na razie z gadżetów można zobaczyć automatyczne opaski uciskowe automatycznie zaciskające się w przypadku zranienia, zastrzyki z nanorobotami medycznymi, ochraniacz na pierś z jakąś elektroniką która automatycznie się napina kiedy widzi lecący pocisk, linkę do wspinaczki, soczewkę cyfrową z interfejsem, rozkładany karabin (maszynowy/snajperski) którego designu jeszcze nie ma :) oraz sztuczne ścięgna skokowe wspomagające bieg przyczepione do butów zwiększających przyczepność Edytowane 7 Marzec 200916 l przez noiprox
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto