Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Zaczątki kolejnego obrazka, ta sama pani, trochę więcej akcji. To co się tutaj dzieje ma trochę więcej sensu niż może się wydawać na pierwszy rzut oka, ale kto by tam chciał wysłuchiwać tło historyczne takiego gniota, rozpiszę się trochę jak już będzie mniej przypominać parę plam

Nie, ona nie strzela sobie w głowę z pistoletu ;)

Chciałbym powiedzieć że to jest speedpainting, ale za długo nad tym się przysiedziałem

ilustracjaroxkox.jpg

No i nikogo nie interesujący pierwszy etap - szkic

skic.jpg

Edytowane przez noiprox
  • Odpowiedzi 248
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ten biust ma dziwnie za mały chyba. zbyt okrągły i wypukły na taką średnicę XD

 

w tej następnej pracy jest dużo fajnej dynamiki :D

kolory jak zwykle super :)

Napisano (edytowane)

O kurcze, dzieki wam za mily odzew :)

@In Flaamess - dzieki, mam nadzieje ze szczegoly pozniej latwiej pojda i kompozycja jeszcze sie wzmocni i urozmaicy troche

@Telthona - nie chcialem jej zbyt piersiastej robic, choc zdaje sobie sprawe ze biust - a wlascwie pancerz go chroniacy - jest zbyt okragly, ze by mozna go nazwac naturalnym, ale nie chcialem zeby pancerz mial supernaturalne ksztalty ;) Gdyby chodzilo o stroj w ktorym byloby bardziej widac ich ksztalt, na pewno staralbym sie uzyskac naturalny

@Emmilius - mimo ze uzyles zbyt wielkich slow, dzieki za mile slowa :)

 

Maly refining, zanim pojde w detale, sprobuje jeszcze dodac pare elementow i popracoac nad kolorami

ilustracjaroxkox3.jpg

Edytowane przez noiprox
Napisano

Kompozycja dojechana podoba mi sie i zapowiada sie na mocna rzecz , fajnie potraktowane skróty , jedno co mi nie gra ( przynajmniej na tym etapie ) to prawa ręka kobiety , sprawia wrażenie ze celuje sobie w głowę :] może lepiej ja ustawić gdzieś na wysokości biodra ? ... szkoda też ze zrezygnowałeś z twarzy .

powodzenia w dalszej pracy

Napisano (edytowane)

Niestety muszę zgodzić się z Maykiem - co do kompozycji, chociaż nie ująłbym tego aż tak ostro. Ta broń przy skroni to bardzo niefortunny pomysł - niestety pierwsze co przychodzi do głowy to próba samobójcza...

Na plus - efektowne błękity, takie twoje ;) perspektywa, fajny kadr jeśli chodzi o architekturę, ale w przypadku postaci to jakoś dla mnie to nie gra... Gdyby cały ruch odbywał sie w stronę w którą idą linie perspektywy to jakoś lepiej by się to trawiło. Jeśli masz na różnych warstwach, to możnaby po prostu popróbować z lustrzanym odbiciem postaci w poziomie - wtedy ręka która celuje w skroń mogłaby odpowiadać ogniem pościgowi. Jeśli miałoby zostać jak jest - to może zrób tą babkę mniejszą i bardziej w głębi, tak żeby jej głowa była na wysokości mniej więcej 2/3 wysokości kadru... a wtedy może jakiś drobny element na pierwszym planie - puszka, porzucona gazeta ?

 

A tak od siebie - ja bym tu widział pościg na motorach :D Przy takiej czadowej perspektywie można uzyskać fajne wrażenie prędkości :)

 

Oczywiście - to twoja ilustracja i ty tu rządzisz :)

Edytowane przez SBT77
Napisano

Dzięki za komentarze:)

 

Nie, ona nie strzela sobie w głowę z pistoletu ;)

I tak naprawdę w ogóle nie trzyma tam pistoletu, w późniejszym etapie dokładniej narysuję tam granat EMP ;) (jeden już wybuchł tam trochę dalej).

Mimo wszystko dzięki wam za utwierdzenie mnie w przekonaniu, że ręka jest źle, na pewno zrobię ją od nowa

 

@Mayk - mi też się nie podoba :)

 

@SBT77 - szczegół z przodu będzie na pewno, myślałem o tym, ale jeszcze nie zdecydowałem co to ma być dokładnie

Motoru raczej nie będzie - ten strój umożliwia bieg szybciej niż motor ;) Kiedy jest uaktywniony szybki bieg, buty zaczynają świecić w taki sposób jak na tym obrazku i wspomagają nogi. SPróbuję trochę udynamicznić całośc, a szczególnie tego biegnącego pana, który wygląda jakby próbował wyjść z bagna

Napisano

Dobre wieści, poprzednich zmian w ilustracji nie zapisałem (przez przypadek), więc muszę startować znowu od wersji poprzedniej niż ostatnia

Więc aktualnie wygląda to tak:

ilustracjaroxkox4.jpg

edit:

ilustracjaroxkox8.jpg

Napisano

napis pod mostem rozwala :D

 

facet doganiający panienkę ma fajną rękę ;D

 

nie wiem tylko czy to dobrze że zrezygnowałeś z wizji tej wybuchającej bomby elektromagnetycznej. Strasznie fajnie tam "działała" była taka potrzebna plamą koloru. no ale zobaczymy jak to sie rozwinie :)

no i nie zabieraj im drabinki! :o

Napisano

hm...fajnie sie to rozwija. Ale ja bym wolal widzec wiecej jej cyckow i tulowia nizeli nog ;D ale to juz raczej zoboczenie:D

 

ciekaw dalszego etapu jestem:D coraz lepiej to wyglada...

 

pozdrawiam

Napisano

Ja bym dał śmigłowiec na niebie ^^ ,i całą tą drogę/rów to bym upierdzielił ,a nie takie czyste ścianki ,bez śmieci itp. BRÓD I ZŁOM ORAZ ŚMIECI No I OCZYWIŚCIE ŚMIGŁOWCA BRAK ! ... z nogą wszystko ok ;]

Napisano

Postaci za szczupłe. Może spróbujesz szybko protestować kadr gdzie "oko kamery: będzie na wysokości klatki piersiowej kobiety.Wtedy byś miał możliwość pokazania emocji na twarzy. Taka sugestia

Pozdrawiam Kuba

Napisano

Postanowiłem potraktować pracę na tygodniowy speedpainting jako szkic do pełnej ilustracji, prawdopodobnie będzie to główny element interfejsu mojego portfolio, ale jeszcze sporo pracy przede mną ;)

 

noiprox- podchodza :)

no to jak podchodzą, to taki smoczek może się przyjmie :)

 

Odwrotnie niż w Europie, w Chinach smok jest wcieleniem łagodności i dobroci.[...]

Smoki japońskie w większej mierze przypominały swych europejskich krewnych, zdarzało się nawet, że trzeba im było raz na jaki czas złożyć w ofierze dziewicę.

źródło: http://www.ymaawarszawa.4me.pl/index.php?site=smoki

japon3.jpg

no i poprzednia wersja, speedowa:

japonq.jpg

Napisano

jeśli zmieniasz tak kompozycje to imo warto by dodać jeszcze kawałek obrazka z lewej strony...chociaż moim zdaniem ten kadr ze speedu był też jak najbardziej ok.

 

edit:

 

i ten wąż/smok jakiś taki wychudzony wyszedł na dalszych planach..aż strach żeby się nie połamał :)

Napisano

Hej takie szybkie uwagi skoro ma być do folio to: jej lewa noga jest za wysoko przy takim układzie musiałaby sie nieco przechylić w naszą stronę by wysunąć biodro nieco wyżej i wypchnąć wyżej lewą nogę (mam nadzieje, że wiesz o co mi chodzi), tą samą nogę wypuściłbym do przodu by nieco zróżnicować prawą niebieską cześć obrazka.

Ostatnie co mi szybko przychodzi do głowy to te nogi obrysowałbym je lassem i nieco rozciągnął by nabrała ciała bo wydają mi się za chude i za krótkie :D ogólnie to lux zwłaszcza kolor skóry o którym to gdzieś już pisałem hehe

Napisano

@IN Flaamess - dzięki :) Świetliki były w planach, tak samo jak ptaki, ale dodam je dopiero we flashu, żeby ładnie się animowały

 

@maciekG - masz rację, kawałek planu na lewo już dodany :)

 

@vrocker - dzięki za uwagi

 

Mały update części obrazka. Dłonie i tak na nowo narysuję, bo będę musiał je dostosować do kształtu smoka który jeszcze nie do końca wiem jak będzie wyglądać ;)

japon4.jpg

Napisano
Mam problem przy zmianie kompozycji, nie mogę się zdecydować. Co uważacie?

dwakompo.jpg

 

Klasyczne ujęcie kadru, ale mało ciekawe i nudne.

Wygląda jak wieczorne bieganie. Nie umiałeś się zdecydować co jest ważniejsze w obrazie: ucieczka kobiety (jej zmęczenie, strach, pewność siebie etc) czy pościg za kobietą (dwóch spoconych kolesi, którzy nie umieją dogonić super-sprinterki, strzelają do niej etc).

 

Zobacz w jaki ciekawy sposób mozna rozwiącać podobna tematyke:

http://conceptart.org/forums/showpost.php?p=2393252&postcount=88

http://conceptart.org/forums/showpost.php?p=2400322&postcount=104

 

Niby FOV i ujęcie wydaje się oczywiste przy podkreślaniu dynamiki, ale w jaki drastyczny sposób przyciągają wzrok ;)

Napisano

Hmm, a nie wydaje ci sie, ze troche bardziej panoramiczna kompozycja byla by lepsza?

Ew mozna zrobic ja pionowo i uwydatnic skale golema.

Napisano

Ekstra wyszla dziewczyna, ale cos nie tak jest z lapa golema, imo powinien miec kciuk, bo teraz ta reka wyglada jakby byla prawa a nie lewa. Chyba troche perspektywy na jego twarzy tez by sie przydalo

Napisano (edytowane)

pewnie do ukazania koncepcji zupełnie wystarcza, ale fajnie byłoby zobaczyć większy detal, np na ganie i krajalnicy

jakieś dobrze spasowane texturki:

żeby metal był metalem, szkło szkłem, piasek piaskiem i żeby było widać jakiś ślad zużycia

trochę tez wygląda jakby miał gruchnąć do tyłu,

a no i każde "kolano, udo i łokcie" ma inne

kolory, jak wyżej

to żeby tylko nie marudzić, podoba mi się ten steam punkowy dizajn

Edytowane przez Bedyk
sn
Napisano

A mi się właśnie kolory podobają, mają taki nietypowy charakter, i świetnie opisują steampunkowy charakter mecha :) Może rzeczywiście, gdybyś poświęcił temu obrazkowi jeszcze ze dwie godziny, powyostrzał detale, trochę więcej spekularów nadał, i wyostrzył całość pod koniec, być może wyglądałoby jeszcze lepiej, ale dla mnie jest to w zupełności wystarczające :)

 

I tak uważam że duży skok jakościowy zrobiłeś jeśli chodzi o koncepty :) To czego nauczyłeś się przy tej pracy, z pewnością zaowocuje w przyszłości, dlatego z niecierpliwością będę czekać następnych taakich prac :)

 

Także do roboty! XD :>

Napisano

Mam nadzieje że się nie obrazisz za szybkiego overa. Odnośnie konceptów najważniejsze jest to by wszystko było wyraźne, poza to z taką budową pancerza miał by delikatny problem w poruszaniu ramionami, i te tłoki nie poprawiałem ale także mi nie leżą. Wizjer jest tak nisko umieszczony że skale się gubi, i odrobina detalu mu nie zaszkodzi :), malowanie i kolorek na plusa

Napisano

Hahaha xD Kurde, Noiprox chciał postać z gry jakąś walnąć dla skali :D Wydaje mi sie że te mechy nie są aż tak duże jak to sobie wyobrażasz, Uriel, ale może się mylę?

 

PS: te miejsca na gwoździe, które zaznaczył Uriel są całkiem fajne :D

Napisano

Ta scena ma po prostu bardzo skomplikowane oświetlenie; planeta ma dwa słońca, ale przypadkiem przelatywały dwa statki kosmiczne i dlatego góra jest inaczej oswietlona niż dół. Pokaże wam schemat jak to wyglądało:

scena.jpgscena.jpg

A tak serio to za często przerzucałem poziomo obraz i się pogubiłem :D

 

Tak naprawdę sam koncept jest ciągle w fazie WIP dlatego wydaje się taki niedokończony (brak detali itp), brakuje nitów i rowków które Uriel zasugerowaleś ale i tak miałem zamiar dodac ;)

Telthona ma rację, jest trochę inna skala :D Mech nie może być duzo większy od głównego bohatera - smoka - bo nie zmieści sie na ekranie ;) Szybki szkic do pokazania skali:

scena2.jpg

 

Dzięki za komentarze i za over :)

scena2.jpg

Napisano

AAA, muszkieterka pokazałeś :DDDD :> ale super wyszedł :D a nity narysowałęś krzywo! O! :P :>>>>>>>>> kurde, świetnie to bedzie na końcu w grze wyglądało :heart:

 

PS: rozwaliłeś mnie tymi statkami rzucającymi cień XD DWA PUNKTY DLA TEGO PANA ZA BRAWUROWOŚĆ!! XDDDDDDDDDD

Napisano

Dzisiaj trochę większy upload bo się nazbierało ;)

Telthona podstępnie namówiła mnie na uczenie się w rysunku tradycyjnym, żeby wyrobić sobie lekkość kreski i charakter.

Cóż, rysowanie ołówkiem to zupełnie co innego, bez ctrl+z, transformacji itp :P

 

Tutaj kilka szkiców z Zoo sprzed pół roku

79786782.jpg

I teraz trochę prób opanowania ołówka ze szkicownika (to są właściwie wszystkie twarze w kolejności chronologicznej, nie wrzuciłem tu trzech pierwszych bo były masakrą a chcę chociaz trochę twarzy zachować :D)

76613554.jpg

Trochę gołych bab, żeby przykuć uwagę męskiej części publiczności:

48764109.jpg

Nielegalny wypad na zajęcia z rysunku na ASP, pierwsze podejście do żywego w miarę humanoidalnego, choć marudnego modela

22806750.jpg

Tutaj mniej goła pani, też ASP, próba z tuszem

42801160.jpg

Pierwsze dwa podejścia do akwareli

26930369.jpg

Telka stwierdziła że jednak muszę opanować mieszanie farb i dała mi za ćwiczenie narysowanie kilka ciepłych plam (??)

006sve.jpg

Po czym stwierdziłem że czuję się już nieco bardziej pewnie i sprawdziłem jak mi pójdzie rysowanie enviro

028kopia.jpg

 

No i co mi to dało? No właśnie

Szkice w photoshopie wychodzą mi szybciej i znacznie lepsze, są bardziej ekspresywne i ciężko mi przewidzieć jakie efekty przyniesie ruch mojej nieprzewidywalnej teraz ręki! To już nie ten sam Noiprox! ;)

Ja oczywiście sobie zdaję sprawę że te rysunki i malunki nie są nawet przeciętne, ale czuję masakryczną różnicę jeśli chodzi o pewność w rysowaniu w photoshopie. Polecam! Ja sam na pewno jeszcze porysuję, muszę zarysować cały szkicownik do końca roku, bo... bo inaczej nigdy mnie tu już nie zobaczycie :'(

 

A tutaj ilustracja którą zrobiłem żeby sprawdzić co na mnie stać

ogrh.jpg

Napisano

A ja się wypowiem co do ostatniego obrazka, bo zajmując się fotografią mogę najwięcej powiedzieć o tym właśnie ostatnim ^^''

 

Strasznie mi się podobają te szmatki, które dynamizują całą sytuację, powiew kurzu jest niemalże wyczuwalny:D pomijając plasitkowość biednego pana który jest nakłuwany w oko, to postać strzelająca z łuku jest tak fajnie mrocznie pokazana :>

Oszczędność kolorów tu jak najbardziej sprzyja, choć ja bym zrobiła neonowe pyłki kurzu *_*.

 

Naszyjnik rulz :D

 

I w końcu jakieś dopracowane tło. Lubuję się w takich ładnie oświetlonych tłach :)

Krew trochę keczupowa, aaaaaaale, da się to wybaczyć..chociaż.. no.. po dodaniu błysku w krwi i ciemniejszego koloru może..:)

 

aaa, po prawej jest neonowy pyłek ^^

 

No i dostal 50 expa :]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności