noiprox Napisano 10 Sierpień 2009 Autor Napisano 10 Sierpień 2009 (edytowane) Zaczątki kolejnego obrazka, ta sama pani, trochę więcej akcji. To co się tutaj dzieje ma trochę więcej sensu niż może się wydawać na pierwszy rzut oka, ale kto by tam chciał wysłuchiwać tło historyczne takiego gniota, rozpiszę się trochę jak już będzie mniej przypominać parę plam Nie, ona nie strzela sobie w głowę z pistoletu ;) Chciałbym powiedzieć że to jest speedpainting, ale za długo nad tym się przysiedziałem No i nikogo nie interesujący pierwszy etap - szkic Edytowane 10 Sierpień 2009 przez noiprox
IN Flaamess Napisano 11 Sierpień 2009 Napisano 11 Sierpień 2009 (edytowane) O zesz...koncz to, koncz to :D chcialbym to zobaczyc z detalami i wszystkim. Kolory i cala scena zapowiada sie genialnie ;D Edytowane 11 Sierpień 2009 przez IN Flaamess
telthona Napisano 11 Sierpień 2009 Napisano 11 Sierpień 2009 ten biust ma dziwnie za mały chyba. zbyt okrągły i wypukły na taką średnicę XD w tej następnej pracy jest dużo fajnej dynamiki :D kolory jak zwykle super :)
emmilius Napisano 11 Sierpień 2009 Napisano 11 Sierpień 2009 Nieźle się zapowiada... powoli zaczynasz słynąć (wielkie słowo) z fajnych kompozycji z postaciami (np ta wcześniejsza amazonka z dzidą) .. next step soon?
noiprox Napisano 13 Sierpień 2009 Autor Napisano 13 Sierpień 2009 (edytowane) O kurcze, dzieki wam za mily odzew :) @In Flaamess - dzieki, mam nadzieje ze szczegoly pozniej latwiej pojda i kompozycja jeszcze sie wzmocni i urozmaicy troche @Telthona - nie chcialem jej zbyt piersiastej robic, choc zdaje sobie sprawe ze biust - a wlascwie pancerz go chroniacy - jest zbyt okragly, ze by mozna go nazwac naturalnym, ale nie chcialem zeby pancerz mial supernaturalne ksztalty ;) Gdyby chodzilo o stroj w ktorym byloby bardziej widac ich ksztalt, na pewno staralbym sie uzyskac naturalny @Emmilius - mimo ze uzyles zbyt wielkich slow, dzieki za mile slowa :) Maly refining, zanim pojde w detale, sprobuje jeszcze dodac pare elementow i popracoac nad kolorami Edytowane 14 Sierpień 2009 przez noiprox
Gość piofoks Napisano 14 Sierpień 2009 Napisano 14 Sierpień 2009 Kompozycja dojechana podoba mi sie i zapowiada sie na mocna rzecz , fajnie potraktowane skróty , jedno co mi nie gra ( przynajmniej na tym etapie ) to prawa ręka kobiety , sprawia wrażenie ze celuje sobie w głowę :] może lepiej ja ustawić gdzieś na wysokości biodra ? ... szkoda też ze zrezygnowałeś z twarzy . powodzenia w dalszej pracy
-hpx- Napisano 14 Sierpień 2009 Napisano 14 Sierpień 2009 Faktycznie z tą ręką troche dziwnie wyszło ale z tej pozycji ciężko by było wogóle strzelać z prawej ręki
lisu Napisano 14 Sierpień 2009 Napisano 14 Sierpień 2009 Kompozycja dojechana podoba mi sie to ciekawe bo wg. mnie kompo lezy na maxa, no ale luz ;) niech wam bedzie ;)
SBT77 Napisano 14 Sierpień 2009 Napisano 14 Sierpień 2009 (edytowane) Niestety muszę zgodzić się z Maykiem - co do kompozycji, chociaż nie ująłbym tego aż tak ostro. Ta broń przy skroni to bardzo niefortunny pomysł - niestety pierwsze co przychodzi do głowy to próba samobójcza... Na plus - efektowne błękity, takie twoje ;) perspektywa, fajny kadr jeśli chodzi o architekturę, ale w przypadku postaci to jakoś dla mnie to nie gra... Gdyby cały ruch odbywał sie w stronę w którą idą linie perspektywy to jakoś lepiej by się to trawiło. Jeśli masz na różnych warstwach, to możnaby po prostu popróbować z lustrzanym odbiciem postaci w poziomie - wtedy ręka która celuje w skroń mogłaby odpowiadać ogniem pościgowi. Jeśli miałoby zostać jak jest - to może zrób tą babkę mniejszą i bardziej w głębi, tak żeby jej głowa była na wysokości mniej więcej 2/3 wysokości kadru... a wtedy może jakiś drobny element na pierwszym planie - puszka, porzucona gazeta ? A tak od siebie - ja bym tu widział pościg na motorach :D Przy takiej czadowej perspektywie można uzyskać fajne wrażenie prędkości :) Oczywiście - to twoja ilustracja i ty tu rządzisz :) Edytowane 14 Sierpień 2009 przez SBT77
noiprox Napisano 14 Sierpień 2009 Autor Napisano 14 Sierpień 2009 Dzięki za komentarze:) Nie, ona nie strzela sobie w głowę z pistoletu ;) I tak naprawdę w ogóle nie trzyma tam pistoletu, w późniejszym etapie dokładniej narysuję tam granat EMP ;) (jeden już wybuchł tam trochę dalej). Mimo wszystko dzięki wam za utwierdzenie mnie w przekonaniu, że ręka jest źle, na pewno zrobię ją od nowa @Mayk - mi też się nie podoba :) @SBT77 - szczegół z przodu będzie na pewno, myślałem o tym, ale jeszcze nie zdecydowałem co to ma być dokładnie Motoru raczej nie będzie - ten strój umożliwia bieg szybciej niż motor ;) Kiedy jest uaktywniony szybki bieg, buty zaczynają świecić w taki sposób jak na tym obrazku i wspomagają nogi. SPróbuję trochę udynamicznić całośc, a szczególnie tego biegnącego pana, który wygląda jakby próbował wyjść z bagna
noiprox Napisano 16 Sierpień 2009 Autor Napisano 16 Sierpień 2009 Dobre wieści, poprzednich zmian w ilustracji nie zapisałem (przez przypadek), więc muszę startować znowu od wersji poprzedniej niż ostatnia Więc aktualnie wygląda to tak: edit:
telthona Napisano 16 Sierpień 2009 Napisano 16 Sierpień 2009 napis pod mostem rozwala :D facet doganiający panienkę ma fajną rękę ;D nie wiem tylko czy to dobrze że zrezygnowałeś z wizji tej wybuchającej bomby elektromagnetycznej. Strasznie fajnie tam "działała" była taka potrzebna plamą koloru. no ale zobaczymy jak to sie rozwinie :) no i nie zabieraj im drabinki! :o
IN Flaamess Napisano 17 Sierpień 2009 Napisano 17 Sierpień 2009 hm...fajnie sie to rozwija. Ale ja bym wolal widzec wiecej jej cyckow i tulowia nizeli nog ;D ale to juz raczej zoboczenie:D ciekaw dalszego etapu jestem:D coraz lepiej to wyglada... pozdrawiam
Urbanboogie Napisano 17 Sierpień 2009 Napisano 17 Sierpień 2009 Mam ciagle wrazenie ze noga kobiety jest za dluga, chyba w tym miejscu trzeba by bylo troche poprawic perspektywe
IN Flaamess Napisano 17 Sierpień 2009 Napisano 17 Sierpień 2009 Nie zgodze sie,dynamiczne jest i to bardzo. Tylko cos z prawa strona pracki cos bysie przydalozrobic,nie wiem,samochod na pelnym gazie i kurz, cos tam wepchnac.
zaba711 Napisano 17 Sierpień 2009 Napisano 17 Sierpień 2009 Ja bym dał śmigłowiec na niebie ^^ ,i całą tą drogę/rów to bym upierdzielił ,a nie takie czyste ścianki ,bez śmieci itp. BRÓD I ZŁOM ORAZ ŚMIECI No I OCZYWIŚCIE ŚMIGŁOWCA BRAK ! ... z nogą wszystko ok ;]
noiprox Napisano 24 Sierpień 2009 Autor Napisano 24 Sierpień 2009 Mam problem przy zmianie kompozycji, nie mogę się zdecydować. Co uważacie?
IN Flaamess Napisano 24 Sierpień 2009 Napisano 24 Sierpień 2009 ta noga jest za duza...nie wiem, moze to ma byc centralny punkt pacy, ale jak patrze moje oczy zawsze ida na te noge...:D Obrocone wydaje sie lepsze ;)
-hpx- Napisano 24 Sierpień 2009 Napisano 24 Sierpień 2009 Noga duża i kontrastuje dlatego przyciąga wzrok :D Moim zdaniem to 2 lepsze
JakóbM Napisano 24 Sierpień 2009 Napisano 24 Sierpień 2009 Postaci za szczupłe. Może spróbujesz szybko protestować kadr gdzie "oko kamery: będzie na wysokości klatki piersiowej kobiety.Wtedy byś miał możliwość pokazania emocji na twarzy. Taka sugestia Pozdrawiam Kuba
noiprox Napisano 6 Wrzesień 2009 Autor Napisano 6 Wrzesień 2009 Postanowiłem potraktować pracę na tygodniowy speedpainting jako szkic do pełnej ilustracji, prawdopodobnie będzie to główny element interfejsu mojego portfolio, ale jeszcze sporo pracy przede mną ;) noiprox- podchodza :) no to jak podchodzą, to taki smoczek może się przyjmie :) Odwrotnie niż w Europie, w Chinach smok jest wcieleniem łagodności i dobroci.[...] Smoki japońskie w większej mierze przypominały swych europejskich krewnych, zdarzało się nawet, że trzeba im było raz na jaki czas złożyć w ofierze dziewicę. źródło: http://www.ymaawarszawa.4me.pl/index.php?site=smoki no i poprzednia wersja, speedowa:
IN Flaamess Napisano 6 Wrzesień 2009 Napisano 6 Wrzesień 2009 NIe ma co, kolory sa zacne. Dodaj jeszcze jakies niebieksie albo czerwone swietliki , albo cos z cielym kolorkiem :D
maciekG Napisano 6 Wrzesień 2009 Napisano 6 Wrzesień 2009 jeśli zmieniasz tak kompozycje to imo warto by dodać jeszcze kawałek obrazka z lewej strony...chociaż moim zdaniem ten kadr ze speedu był też jak najbardziej ok. edit: i ten wąż/smok jakiś taki wychudzony wyszedł na dalszych planach..aż strach żeby się nie połamał :)
vrocker Napisano 6 Wrzesień 2009 Napisano 6 Wrzesień 2009 Hej takie szybkie uwagi skoro ma być do folio to: jej lewa noga jest za wysoko przy takim układzie musiałaby sie nieco przechylić w naszą stronę by wysunąć biodro nieco wyżej i wypchnąć wyżej lewą nogę (mam nadzieje, że wiesz o co mi chodzi), tą samą nogę wypuściłbym do przodu by nieco zróżnicować prawą niebieską cześć obrazka. Ostatnie co mi szybko przychodzi do głowy to te nogi obrysowałbym je lassem i nieco rozciągnął by nabrała ciała bo wydają mi się za chude i za krótkie :D ogólnie to lux zwłaszcza kolor skóry o którym to gdzieś już pisałem hehe
noiprox Napisano 6 Wrzesień 2009 Autor Napisano 6 Wrzesień 2009 @IN Flaamess - dzięki :) Świetliki były w planach, tak samo jak ptaki, ale dodam je dopiero we flashu, żeby ładnie się animowały @maciekG - masz rację, kawałek planu na lewo już dodany :) @vrocker - dzięki za uwagi Mały update części obrazka. Dłonie i tak na nowo narysuję, bo będę musiał je dostosować do kształtu smoka który jeszcze nie do końca wiem jak będzie wyglądać ;)
maxymilian Napisano 7 Wrzesień 2009 Napisano 7 Wrzesień 2009 Mam problem przy zmianie kompozycji, nie mogę się zdecydować. Co uważacie? Klasyczne ujęcie kadru, ale mało ciekawe i nudne. Wygląda jak wieczorne bieganie. Nie umiałeś się zdecydować co jest ważniejsze w obrazie: ucieczka kobiety (jej zmęczenie, strach, pewność siebie etc) czy pościg za kobietą (dwóch spoconych kolesi, którzy nie umieją dogonić super-sprinterki, strzelają do niej etc). Zobacz w jaki ciekawy sposób mozna rozwiącać podobna tematyke: http://conceptart.org/forums/showpost.php?p=2393252&postcount=88 http://conceptart.org/forums/showpost.php?p=2400322&postcount=104 Niby FOV i ujęcie wydaje się oczywiste przy podkreślaniu dynamiki, ale w jaki drastyczny sposób przyciągają wzrok ;)
noiprox Napisano 7 Wrzesień 2009 Autor Napisano 7 Wrzesień 2009 Hej, dzięki za linki :) świetne grafiki Jeśli interesuje Cię aktualna wersja obrazka to możesz zobaczyć w osobnym topicu: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=61749 A żeby nie było, że piszę bez wrzucania nowych grafik, wrzucam grafikę z poprawionym smoczkiem (ale bez poprawionej dłoni)
noted Napisano 12 Wrzesień 2009 Napisano 12 Wrzesień 2009 no no na szczęście widzę że nie próżnujesz :) to dobrze będę zaglądał :D
noiprox Napisano 9 Luty 2010 Autor Napisano 9 Luty 2010 (edytowane) Czas na trochę kiczu, coby odkurzyć teczkę tutaj wersja większa http://img191.imageshack.us/img191/6682/gollemm5.jpg golem zainspirowany golemem Jason Chana Edytowane 9 Luty 2010 przez noiprox
ICE Napisano 9 Luty 2010 Napisano 9 Luty 2010 Hmm, a nie wydaje ci sie, ze troche bardziej panoramiczna kompozycja byla by lepsza? Ew mozna zrobic ja pionowo i uwydatnic skale golema.
noiprox Napisano 9 Luty 2010 Autor Napisano 9 Luty 2010 Pewnie by było lepsze bardziej panoramiczne, ale już mi się nie chce;) I tak powinienem własnie kończć pisanie pracy inżynierskiej Pionowe było w fazie pierwszych szkiców ( http://img502.imageshack.us/img502/918/golemiczek.jpg )
Urbanboogie Napisano 9 Luty 2010 Napisano 9 Luty 2010 Ekstra wyszla dziewczyna, ale cos nie tak jest z lapa golema, imo powinien miec kciuk, bo teraz ta reka wyglada jakby byla prawa a nie lewa. Chyba troche perspektywy na jego twarzy tez by sie przydalo
noiprox Napisano 10 Kwiecień 2010 Autor Napisano 10 Kwiecień 2010 (edytowane) szybki over na bazie modelu 3D (dla ciekawskich, model 3d: http://img62.imageshack.us/img62/9004/kaczkolotrip.jpg ) Edytowane 10 Kwiecień 2010 przez noiprox
leszek_lenia Napisano 12 Kwiecień 2010 Napisano 12 Kwiecień 2010 heya fajowy ten samolocik. moglbys wrzucic na niego jakies typo .nazwac ta maszyne :) pozdro
noiprox Napisano 30 Październik 2010 Autor Napisano 30 Październik 2010 (edytowane) Edytowane 31 Październik 2010 przez noiprox
leszek_lenia Napisano 31 Październik 2010 Napisano 31 Październik 2010 ojojojojoj nie dobrze sie dzieje z tym robotem. brak perspektywy plaski jak naklejka. malo ciekawych miejsc. kolory nie ladne.. jestem na nie. z fajnych rzeczy to ten kurz mi sie podoba.
Bedyk Napisano 31 Październik 2010 Napisano 31 Październik 2010 (edytowane) pewnie do ukazania koncepcji zupełnie wystarcza, ale fajnie byłoby zobaczyć większy detal, np na ganie i krajalnicy jakieś dobrze spasowane texturki: żeby metal był metalem, szkło szkłem, piasek piaskiem i żeby było widać jakiś ślad zużycia trochę tez wygląda jakby miał gruchnąć do tyłu, a no i każde "kolano, udo i łokcie" ma inne kolory, jak wyżej to żeby tylko nie marudzić, podoba mi się ten steam punkowy dizajn Edytowane 31 Październik 2010 przez Bedyk sn
emmilius Napisano 31 Październik 2010 Napisano 31 Październik 2010 Stopy oświetlone z lewej strony a góra z prawej?
telthona Napisano 31 Październik 2010 Napisano 31 Październik 2010 A mi się właśnie kolory podobają, mają taki nietypowy charakter, i świetnie opisują steampunkowy charakter mecha :) Może rzeczywiście, gdybyś poświęcił temu obrazkowi jeszcze ze dwie godziny, powyostrzał detale, trochę więcej spekularów nadał, i wyostrzył całość pod koniec, być może wyglądałoby jeszcze lepiej, ale dla mnie jest to w zupełności wystarczające :) I tak uważam że duży skok jakościowy zrobiłeś jeśli chodzi o koncepty :) To czego nauczyłeś się przy tej pracy, z pewnością zaowocuje w przyszłości, dlatego z niecierpliwością będę czekać następnych taakich prac :) Także do roboty! XD :>
SBT77 Napisano 31 Październik 2010 Napisano 31 Październik 2010 A jakiego koloru może jeszcze być miedziany robot ? :) No ok, może jeszcze być zaśniedziały ;)
Uriel Napisano 31 Październik 2010 Napisano 31 Październik 2010 Mam nadzieje że się nie obrazisz za szybkiego overa. Odnośnie konceptów najważniejsze jest to by wszystko było wyraźne, poza to z taką budową pancerza miał by delikatny problem w poruszaniu ramionami, i te tłoki nie poprawiałem ale także mi nie leżą. Wizjer jest tak nisko umieszczony że skale się gubi, i odrobina detalu mu nie zaszkodzi :), malowanie i kolorek na plusa
telthona Napisano 1 Listopad 2010 Napisano 1 Listopad 2010 Hahaha xD Kurde, Noiprox chciał postać z gry jakąś walnąć dla skali :D Wydaje mi sie że te mechy nie są aż tak duże jak to sobie wyobrażasz, Uriel, ale może się mylę? PS: te miejsca na gwoździe, które zaznaczył Uriel są całkiem fajne :D
mrozik26 Napisano 1 Listopad 2010 Napisano 1 Listopad 2010 hmm a może w tej szybce lepszy by był taki refleks jak na oku
noiprox Napisano 1 Listopad 2010 Autor Napisano 1 Listopad 2010 Ta scena ma po prostu bardzo skomplikowane oświetlenie; planeta ma dwa słońca, ale przypadkiem przelatywały dwa statki kosmiczne i dlatego góra jest inaczej oswietlona niż dół. Pokaże wam schemat jak to wyglądało: A tak serio to za często przerzucałem poziomo obraz i się pogubiłem :D Tak naprawdę sam koncept jest ciągle w fazie WIP dlatego wydaje się taki niedokończony (brak detali itp), brakuje nitów i rowków które Uriel zasugerowaleś ale i tak miałem zamiar dodac ;) Telthona ma rację, jest trochę inna skala :D Mech nie może być duzo większy od głównego bohatera - smoka - bo nie zmieści sie na ekranie ;) Szybki szkic do pokazania skali: Dzięki za komentarze i za over :)
telthona Napisano 1 Listopad 2010 Napisano 1 Listopad 2010 AAA, muszkieterka pokazałeś :DDDD :> ale super wyszedł :D a nity narysowałęś krzywo! O! :P :>>>>>>>>> kurde, świetnie to bedzie na końcu w grze wyglądało :heart: PS: rozwaliłeś mnie tymi statkami rzucającymi cień XD DWA PUNKTY DLA TEGO PANA ZA BRAWUROWOŚĆ!! XDDDDDDDDDD
emmilius Napisano 1 Listopad 2010 Napisano 1 Listopad 2010 Nie tam żebym się czepiał, po prostu spostrzeżenie, które było niczym w porównaniu do Twojego wytłumaczenia, hehehe.
noiprox Napisano 20 Listopad 2010 Autor Napisano 20 Listopad 2010 Dzisiaj trochę większy upload bo się nazbierało ;) Telthona podstępnie namówiła mnie na uczenie się w rysunku tradycyjnym, żeby wyrobić sobie lekkość kreski i charakter. Cóż, rysowanie ołówkiem to zupełnie co innego, bez ctrl+z, transformacji itp :P Tutaj kilka szkiców z Zoo sprzed pół roku I teraz trochę prób opanowania ołówka ze szkicownika (to są właściwie wszystkie twarze w kolejności chronologicznej, nie wrzuciłem tu trzech pierwszych bo były masakrą a chcę chociaz trochę twarzy zachować :D) Trochę gołych bab, żeby przykuć uwagę męskiej części publiczności: Nielegalny wypad na zajęcia z rysunku na ASP, pierwsze podejście do żywego w miarę humanoidalnego, choć marudnego modela Tutaj mniej goła pani, też ASP, próba z tuszem Pierwsze dwa podejścia do akwareli Telka stwierdziła że jednak muszę opanować mieszanie farb i dała mi za ćwiczenie narysowanie kilka ciepłych plam (??) Po czym stwierdziłem że czuję się już nieco bardziej pewnie i sprawdziłem jak mi pójdzie rysowanie enviro No i co mi to dało? No właśnie Szkice w photoshopie wychodzą mi szybciej i znacznie lepsze, są bardziej ekspresywne i ciężko mi przewidzieć jakie efekty przyniesie ruch mojej nieprzewidywalnej teraz ręki! To już nie ten sam Noiprox! ;) Ja oczywiście sobie zdaję sprawę że te rysunki i malunki nie są nawet przeciętne, ale czuję masakryczną różnicę jeśli chodzi o pewność w rysowaniu w photoshopie. Polecam! Ja sam na pewno jeszcze porysuję, muszę zarysować cały szkicownik do końca roku, bo... bo inaczej nigdy mnie tu już nie zobaczycie :'( A tutaj ilustracja którą zrobiłem żeby sprawdzić co na mnie stać
Alinell Napisano 20 Listopad 2010 Napisano 20 Listopad 2010 A ja się wypowiem co do ostatniego obrazka, bo zajmując się fotografią mogę najwięcej powiedzieć o tym właśnie ostatnim ^^'' Strasznie mi się podobają te szmatki, które dynamizują całą sytuację, powiew kurzu jest niemalże wyczuwalny:D pomijając plasitkowość biednego pana który jest nakłuwany w oko, to postać strzelająca z łuku jest tak fajnie mrocznie pokazana :> Oszczędność kolorów tu jak najbardziej sprzyja, choć ja bym zrobiła neonowe pyłki kurzu *_*. Naszyjnik rulz :D I w końcu jakieś dopracowane tło. Lubuję się w takich ładnie oświetlonych tłach :) Krew trochę keczupowa, aaaaaaale, da się to wybaczyć..chociaż.. no.. po dodaniu błysku w krwi i ciemniejszego koloru może..:) aaa, po prawej jest neonowy pyłek ^^ No i dostal 50 expa :]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się