Napisano 1 Grudzień 200816 l Daniel Martínez Lara zamieścił w serwisie Vimeo kilka bardzo interesujących filmów przedstawiających wykorzystanie narzędzi do animacji w programie Blender o nazwie AniSculpt. Więcej w rozszerzeniu wiadomości. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=432
Napisano 1 Grudzień 200816 l Blender, Blender, Blender - wszedzie tylko ten Blender :D Obrzydliwy monopolista ;)
Napisano 3 Grudzień 200816 l bo to jest człowiek królik z manią królikową co widać po modelu użytym do prezentacji
Napisano 3 Grudzień 200816 l To ja już wolałem czasy gdy w newsach nie było komentarzy (co było trochę krzywdzące, bo ich robienie kosztuje sporo czasu)... Niż obecny zalew wypowiedzi osób z nieznanych mi przyczyn uważających się za dowcipne.... A co do nowinki to te opcje wyglądają świetnie, skoro Daniel Martínez Lara ich używa to do tego muszą być bardzo użyteczne (życiowo).
Napisano 3 Grudzień 200816 l Autor Dobrze powiedziane Gotham. Ale troche tez jestem zdzwiwiony komentarzami, nawet z przymrużeniem oka. Być może nie używaliście wtedy maxa ... ale Daniel Martinez Lara to przeciez prawie zywa legenda. Użytkownicy starszych wersji maxa powinni wiedzieć o co chodzi. Musze tez przyznac, że zaskoczyło mnie, iż tak promuje w tej chwili Blendera. Radzę pogooglać ;)
Napisano 4 Grudzień 200816 l Rewolucja blenderowa!!!!! nie moge - tego nie ma w 3ds max !! ;( chyba że dam po prostu morph targety z paint deformacją!!
Napisano 4 Grudzień 200816 l I co za czasów starego maxa też miał takie ząbki? bo właśnie w google nie mogę znaleźć.
Napisano 4 Grudzień 200816 l Co to ma do rzeczy? Wygląd Daniela... matko. To swego rodzaju geniusz animacji więc trochę szacunku się należy. Bleh
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto