Skocz do zawartości

Pojazd 3D: T-34-85 Rudy ;)


bartekb89

Rekomendowane odpowiedzi

panowie i panie ;) mam taki problem z wielkością pliku ... więc gdy kopiuje normalnie jeden segment gąsienic wiecie przez clone to mi się robi plik z 13 MB na 54MB a gdy arrayem skopiuje (dodam że kopiuje z 1 segmentu w 74 bo tyle potrzebuje na gąsienice) to normalnie dochodzi tam sobie z 300 KB ale ale już jak dodam do gąsienicy (już połączone segmenty) path deform żeby według spline ułożyć je to znowu plik waży 53 MB , wie ktos o co chodzi ? dodam ze mam maxa 2009 ... chce wiedziec czy inaczej moge to zrobić żeby samemu się nie męczyć z ręcznym dopasowywaniem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 69
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

o fajnie popróbuje ale dzisiaj już późno bo jutro do szkoły niestety... jak coś to będę cię pytał jak będę miał problem z tymi kośćmi bo kośćmi i bipedem mało się bawiłem prawie że w ogóle tylko tyle że wiem co to jest i mniej więcej jak działa i pare tutków oglądałem ale do żadnego na razie projektu mi nie było potrzebne bo w sumie to jest mój drugi ale pierwszy poważny projekt :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no więc tak jak obiecałem w lutym że dopiero po maturkach wezme się za 3d a tak to tylko pomoc innym więc słowa dotrzymuje ;) szybki render tego co juz mam trochę brudny ale już mi sie ustawień nie chciało kręcić najwazniejsze widać :) planuje skończyć to cacko w najbliższym czasie i zająć się czymś nowym oczywiście czołg lub może jakiś old car z WW2(teraz najdłuższe wakacje to troche czasu bedzie wiecej); gąsiory mam juz tylko narazie ich nie układałem jeszcze :)

 

91752290.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno tu nie pisałem rudego prawie że skończyłem już 3 tygodnie temu tylko że nie moge renderu zrobić bo mi wywala że mam za mało pamięci mam 3gb ,poly jest 1,3 mln , niby mi wyświetla że uzywa 1400 mb a zasobów mam wolnych w czasie renderu 2,2 gb to nie wiem czemu nie chce rendernąć nawet na skyline :/ ktos wie o co chodzi? PRacuje nad nowym projektem będzie to ruski jeep ale nie zdradze jaki nie długo sie pojawi na forum , dlatego t34 temat dopiero poruszam :)^^ jak zrobie jeepa to może zrobie wspólny renderek z jeepkiem bo czasy nie aż tak odległe

 

 

Edit: No więc że mam nowego kompa to postanowiłem zrobić na szybko renderki przodu i tyłu bez rewelacji zwykły skyline z light tracer i światełkiem skylight , czasu mało bo studia niesttey i kolokwia się zaczynają więc to co na wakacjach podmodelowałem to mozna tu zobaczyć , jeszcze jakaś kosmetyka będzie i po kolokwiach może jakieś tekstury zaczne robić żeby rnder zrobić porządny aleto znowu za jakis czas w między czasie modeluje sobie różne rzeczy inne żeby później za jednym zamachem walnąć renderki i jakies portfolio ale to juz przyszłośc na wakacje :)

 

przod111.jpg

tylls.jpg

 

Edytowane przez bartekb89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to ortographic bo nie miałem czasu ustawiać go żeby ładnie w perspektywie sie prezentował , niesttey kolokwia juz sie zaczeły a na polibudzie wro nie łatwa to sztuka pozdawać... tak oczywiście tam jest miejsce na wypełnienie to jakos spawami to jedna z tych rzeczy które musze dokonczyć bo oczywiscie w originale nie było tam dziur tylko zespawane to wszystko i to jak bede miał czas jakoś wypłnie juz pare razy kminiłem ale z noise to nie fajnie wyłaziło musze wstawić tam jakiegoś boxa wzdłóż i bumpa bitmape wykminic zeby ładnie mi to robiło spawik ale narazie mecze sie z kolokwiami jeszcze 4 do świąt :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam straszne Studia pierwszy rok na Informatyce po technikum Informatycznym i zajazd masakra niestety programowania najwiecej a grafika za rok dopiero i na 3d nie ma czasu ale juz za dwa tygodnie koncze sesje i zabieram sie ostro za robienie tekstur do T 34 i dokonczenie jeszcze jednego modelu o ktorym wczesniej pisałem na wakacje bede tu aktywnie dzialal i licze na Wasze sugestie i pomoc :) a wracajac do sedna jak najlepiej zmapowac to moje "malenstwo" wszystko zaatachowac i jedną teskture unwrapem pojechać czy sa jakies lepsze szybsze techniki zeby np jak dam zadrapanie to mi przechodzac z jednej blachy na drugą ladnie sie pokrywalo a nie bylo 50 cm dalej kontynuacja :) niestety z renderowania jestem w polowie lasu tyle co z vraymaterials materiały sciagalem i robilem proby i unrwapem sie bawilem ale tak zeby na powaznie to raczej nic dlatego prosze o wasza pomoc a za dwa tygodnie biore sie do pracy ale chce juz teraz miec plan w glowie i wiedziec od czego zaczac :) Licze na pomoc wszystkich Czołgistów i nie tylko :)

 

już 1,5 roku masakra jak ten czas leci :/ no ale musze go skonczyc wkoncu, co chwile sie w wolnych chwilach robilo w 3d na zlecenia i na swoje przyjemnosci nie bylo czasu z T 34 :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe znam ten ból na informatyce ja już 5 roczek faktycznie czas leci:) - fajny czołg. Programowanie przeszedłem a później grafika to wynagrodziła bo miałem do czynienia z bardzo mądrymi ludźmi jedna osoba która mnie uczyła zamieściła tu niedawno bardzo ciekawą pracę (lokomotywę) dopiero co się zorientowałem że to ona - radzą sobie chłopaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poki to nie jest model do gry to chyba nie warto robic jednej tekstury bo bedzie Ci sie duzo ciezej mapowalo wiec najlepiej podziel mapowanie na elementy typu kadlub, wieza, dzialo, karnister, lopata itd i mapuj osobno kazdy obiekt i zrob pare tekstur. :) Chyba ze planujesz do gry to wtedy inna sprawa :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności