Napisano 8 Grudzień 200816 l Witam nowy modelik nad tym posiedzę już dłużej postaram się zrobić z tego coś ciekawego: http://img385.imageshack.us/my.php?image=nekroih8.jpg http://img510.imageshack.us/my.php?image=nekro1hw1.jpg Co o tym sądzicie?
Napisano 8 Grudzień 200816 l nie znam się, ale twój nekromanta ma dziwne dłonie, troche płaskie się wydają, palce zbyt proste, jego ciuchy wyglądają jakby były strasznie sztywne, pas dałbym niżej i nie tak obciśle, troche mniejszy, nie wiem czy ta laska taka ma być, ale nie podoba mi się wygląda jak miotła po przejściach, ale pracuj dalej powodzenia
Napisano 8 Grudzień 200816 l ubranie na plecach uklada sie w bardzo dziwny sposob. jego laska jest mowiac dlikatnie nedzna (wybacz) no i chyba tyle moge ocenic....niewiele wiecej pokazales...
Napisano 8 Grudzień 200816 l Ubranko jest słabo wymodelowane bo tylko ten element można oceniać . Postać wzięta z Zbrusha-SuperAverage Man level 2 lub 3 dlatego paluszki takie obłe wychodzą :). Edytowane 8 Grudzień 200816 l przez zeet
Napisano 8 Grudzień 200816 l Znowu to co z łucznikiem. Wymodeluj samodzielnie.Zresztą komu zaimponujesz modelem zrobionym w ten sposób - na początku modeluje się żeby się tego nauczyć. Przed nauką nie uciekniesz. Moja rada: Zakładaj wątek i modeluj z refek - liczę że tak zrobisz bo lubię organikę oglądać=) Powodzenia
Napisano 8 Grudzień 200816 l Jak wcześniej mówiłem ten model importuje żeby na nim zrobić ubrania itp później zrobię głowę i ręce na nowo dopasowane do tego ubrania....
Napisano 8 Grudzień 200816 l Aniu nie jesteś na bierząco widać w modzie, teraz robi się odwrotnie, do ubrania dobiera się człowieka
Napisano 8 Grudzień 200816 l Nie ma co gościa kąsać=) Panie snejku... trzeciego takiego numeru nikomu się nie będzie chciało komentować. Za to dobry model zawsze jest wart uwagi jeżeli nie jest kradziony. to by było na tyle