Santi_Animator Napisano 9 Grudzień 2008 Napisano 9 Grudzień 2008 (edytowane) Witam serdecznie Żeby nie zanudzać to powiem krótko: W maxie bawie sie od ponad miesiąca, a to początek mojej drugiej animacji. Modele i textury to dno, bo narazie skupiam sie na samej animacji. Wszelka krytyka mile widziana. A oto animka: http://www.youtube.com/watch?v=ooAtkQGUoKw Scena trzecia: http://www.youtube.com/watch?v=DLGv1vV0A3s Nowa trzecia scena: http://www.youtube.com/watch?v=GGCZ1J_I4II&feature=channel_page Edytowane 26 Styczeń 2009 przez Santi_Animator
Ania Napisano 10 Grudzień 2008 Napisano 10 Grudzień 2008 Na początku, być może przez to że horyzontu prawie nie widać, wygląda jakby drzewo-brokuła sunęła wzdłóż płota, dopiero po chwili się zorientowałam że to drzewo a przesuwa się tylko kamera. Trzeba by jakoś inaczej rozwiązać tą jazdę kamery. Pod koniec niepotrzebnie kamera szwenkuje na drugie drzewo, zamiast zatrzymać się z człowieczkiem w pobliżu środka. Część z ludzikiem jest lepsza, animacja postaci całkiem dobra wraz z mimiką. Kiedy przestaje ruszać palcami, prawa ręka jest w totalnym bezruchu. Może ją delikatnie opuść, rozluźnij, cokolwiek, żeby nie wyglądałą jak zamrożona. Ludzik w biegu nienaturalnie macha rękami na boki. Ręce powinny machać bardziej wzdłóż ciała (w przód i tył), nie w bok. Trochę nie czuć ciężaru w trakcie skoku, coś nietak z tym opieraniem się na ręce, ale trudno mi określić co dokładnie.
Shogun 3D Napisano 11 Grudzień 2008 Napisano 11 Grudzień 2008 Za blisko kamera i dziwnie linkowana z ludzikiem. Spróbuj najpierw pokazać widok ogólny, bo tak, jak pisała Ania: brokuła się toczy. Popracuj nad naturalnością tych ruchów. Podoba mi się dynamiczne zwinięcie palców w pięść. :)
Santi_Animator Napisano 12 Grudzień 2008 Autor Napisano 12 Grudzień 2008 Bardzo Wam dziękuje za uwagi i opinie. Szczególnie Ani (bo dwie animki skomentowała) I sorka za brokułe :p nie mialem pomysłów, a nie chciałem żeby było pusto :p Jeszcze raz bardzo dziękuje za komenty, są bardzo pomocne i przydatne, szczególnie że dopiero się uczę.
Gość Bobi87 Napisano 14 Grudzień 2008 Napisano 14 Grudzień 2008 eheh zgadzam się z przedmówcami, ale jak na tak krotki okres nauki niezłe;)... Poza tym ciekawy pomysł. :):)
floo Napisano 14 Grudzień 2008 Napisano 14 Grudzień 2008 pomysł bardzo fajny i podkład... tyle że samo wykonanie animacji jest na szybko... staraj się bardziej przykładać do tego jakie pozy stosujesz by zachować spójność... z kamerą to zaszalałeś na maksa, kompletna dezorientacja, w tym wypadku lepsze było by dodanie ujęcia z innej perspektywy... skok to wybicie bardziej dynamiczne odbicie i lądowanie bardziej efektowne... więcej pracy nad animacją, to więcej satysfakcji... ;) powodzenia przy kolejnych pomysłach... ;) pozdrawiam! //Floo P.s. Przeanalizuj sobie animacje i spróbuj ją poprawić
sly Napisano 16 Grudzień 2008 Napisano 16 Grudzień 2008 pomyśl może, czy nie warto zamienić Brokuła na Kalafiora... - fajna ta animacja... dowcipna i nawet dopracowana. - rozumiem, ze nie mogłeś doczekać się renderu... ale na duży plus wyszłoby gdybyś zajął jakoś poczciwie przestrzeń dokoła... i dopracował textury i światło - zobaczyłbyś o ile fajniej odbierałoby się Całość... [inaczej mówiąc - Estetyka... u ciebie nie ma jej, nawet jeśli jest to.. odpychająca... sorry, ale tak to widzę... - mam nadzieję że zdopingowałem Cię chociaż do "lepszego" rendera.. :) ] - co do ruchu postaci, to się nie wypowiem... pozdrawiam.
Brat kuzyna mojej ciotki Napisano 16 Grudzień 2008 Napisano 16 Grudzień 2008 Cała aniamcja jest pełna błedów, montaż i prowadzenie kamery szwankuje itd. ALE NIE TO JEST PROBLEMEM. Najbardziej przeszkadza, że film jest nie skończony. Stwórz ogólny animatik całości. A lepiej już określ ją na poziomie storyboardu. Potem będzie można wchodzić w szczegół.
Santi_Animator Napisano 16 Grudzień 2008 Autor Napisano 16 Grudzień 2008 Po co tworzyć całą przykładowo 10 minutową animacje, a potem poprawiać 100 błędów, tymbardziej że jestem początkujący? Skoro WIP to nie FINISH odrazu, a poza tym po wystawieniu pierwszej sceny otrzymałem tyle uwag, dzięki którym kolejna będzie lepsza itd. itd. Mozolne natomiast było by miesiąc lub dwa robić całość a na koniec poprawiać w każdej scenie te same błędy. Kolejną scenę przedstawię mniej więcej w stylu animatika, bez dokładnych modelów i renderów, ważna będzie sama animacja postaci, a na końcu i również w każdym momencie można będzie poprawić modele które są ciałami martwymi. Czyż nie Bracie kuzyna Twojej ciotki?
Santi_Animator Napisano 24 Grudzień 2008 Autor Napisano 24 Grudzień 2008 Witam Wszystkich i Wesołych Świąt Oto w sumie mały test animacji trzeciej sceny: http://www.youtube.com/watch?v=DLGv1vV0A3s Oceńcie ruch postaci i kamery, a wogóle to wszystko :p Scenografia to narazie same box'y
lukasz_walczak Napisano 30 Grudzień 2008 Napisano 30 Grudzień 2008 kurcze az nie wierze ze po miesiacu mozna robic takie zeczy ;] kozak ;]
Santi_Animator Napisano 31 Grudzień 2008 Autor Napisano 31 Grudzień 2008 A tam takie rzeczy. W sumie to ... to jest nic :( ale się nie poddaje
Santi_Animator Napisano 24 Styczeń 2009 Autor Napisano 24 Styczeń 2009 Tak sobie przeczytałem jeszcze raz swoje trzy tematy i Wasze wszystkie komentarze i... .. doszedłem do wniosku, że miałem za wysokie mniemanie o sobie, a Wasze uwagi uważałem za zbyt ostre i krytyczne, ale po rachunku sumienia jestem Wam wdzięczny za cenne i trafne sugestie. Jak to żekł floo: przeanalizować i poprawić, a Brat kuzyna mojej ciotki: stworzyć ogólny animatik całości. Tak więc z nowym pomysłem na zaryz całej animacji postaram się zamieścić w następującej kolejności: *storyboard *animatic *wersje finalną *mase kolejnych poprawek Koniec nawrócenia, pora działania. Chciałbym też powiedzieć że jedyne co posiadam to laptop i myszka :P, tak więc z góry proszę o wyrozumiałość w sprawie rysunków. Pozdrawiam
floo Napisano 24 Styczeń 2009 Napisano 24 Styczeń 2009 widać znaczny postęp w animacji... wracając do Speed Animating Stories (scene 3) robi bardzo pozytywne wrażenie... a jeśli chodzi o uwagi to: -typ porusza się zbyt sztywno i zbytnio mu głowa lata... -sam motyw z bipedem jest git, aż się prosi o wydłużenie momentu gdy wypina klatę... -a atak jest lekko nieudany, ponieważ jest błąd zaczyna z prawej nogi i prawej ręki, kroki zbyt długie, za słabo pochylony. -brakuje kontaktu w trakcie uderzenia, pozostaje wrażenie że postać wstaje... -nie rozumiem dlaczego przy uderzeniu w ścianę, aż tak zginają mu się kolana... więcej pisałem na gg. poprawienie tej animacji jest warte zachodu... ;) powodzenia! edit: praca kamery wymaga równie poprawek...
bartekb89 Napisano 26 Styczeń 2009 Napisano 26 Styczeń 2009 hehe super to wygląda ta ostatnia scenka jestem pod wrażeniem fazowny moment z bipedem jak mu mięchy trzaskają :D:D:D życze powodzenia
Santi_Animator Napisano 26 Styczeń 2009 Autor Napisano 26 Styczeń 2009 Największa satysfakcja jest wtedy, gdy animacje się podoboją. A skoro spodobały Ci się trzaskające mięchy to zachęcam do obejżenia tego: http://www.youtube.com/watch?v=GGCZ1J_I4II&feature=channel_page Renowacją Speed Animating Stories (scene 3), głównie na prośbe floo Mam nadzieje, że się spodoba, ale niestety w jeden dzień nie zrobie nic lepszego z obecnymi umiejętnościami.
floo Napisano 26 Styczeń 2009 Napisano 26 Styczeń 2009 pierwsza wersja była znacznie lepsza... pewnie dlatego że opowiadała jakąś historię i miało to swój sens... przejście bipeda również było dobrze ustawione pod muzykę... w drugiej jest brak spójności i brakuje dobrego momentu który się spodoba...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się