Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam serdecznie

 

Żeby nie zanudzać to powiem krótko:

 

W maxie bawie sie od ponad miesiąca, a to początek mojej drugiej animacji.

 

Modele i textury to dno, bo narazie skupiam sie na samej animacji.

Wszelka krytyka mile widziana.

 

A oto animka:

 

http://www.youtube.com/watch?v=ooAtkQGUoKw

 

Scena trzecia:

 

http://www.youtube.com/watch?v=DLGv1vV0A3s

 

Nowa trzecia scena:

 

http://www.youtube.com/watch?v=GGCZ1J_I4II&feature=channel_page

Edytowane przez Santi_Animator
  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Na początku, być może przez to że horyzontu prawie nie widać, wygląda jakby drzewo-brokuła sunęła wzdłóż płota, dopiero po chwili się zorientowałam że to drzewo a przesuwa się tylko kamera. Trzeba by jakoś inaczej rozwiązać tą jazdę kamery.

 

Pod koniec niepotrzebnie kamera szwenkuje na drugie drzewo, zamiast zatrzymać się z człowieczkiem w pobliżu środka.

 

Część z ludzikiem jest lepsza, animacja postaci całkiem dobra wraz z mimiką.

 

Kiedy przestaje ruszać palcami, prawa ręka jest w totalnym bezruchu. Może ją delikatnie opuść, rozluźnij, cokolwiek, żeby nie wyglądałą jak zamrożona.

 

Ludzik w biegu nienaturalnie macha rękami na boki. Ręce powinny machać bardziej wzdłóż ciała (w przód i tył), nie w bok.

 

Trochę nie czuć ciężaru w trakcie skoku, coś nietak z tym opieraniem się na ręce, ale trudno mi określić co dokładnie.

Napisano

Za blisko kamera i dziwnie linkowana z ludzikiem.

Spróbuj najpierw pokazać widok ogólny, bo tak, jak pisała Ania: brokuła się toczy.

Popracuj nad naturalnością tych ruchów.

Podoba mi się dynamiczne zwinięcie palców w pięść. :)

Napisano

Bardzo Wam dziękuje za uwagi i opinie. Szczególnie Ani (bo dwie animki skomentowała)

 

I sorka za brokułe :p nie mialem pomysłów, a nie chciałem żeby było pusto :p

 

Jeszcze raz bardzo dziękuje za komenty, są bardzo pomocne i przydatne, szczególnie że dopiero się uczę.

Napisano

eheh zgadzam się z przedmówcami, ale jak na tak krotki okres nauki niezłe;)... Poza tym ciekawy pomysł. :):)

Napisano

pomysł bardzo fajny i podkład... tyle że samo wykonanie animacji jest na szybko...

 

staraj się bardziej przykładać do tego jakie pozy stosujesz by zachować spójność...

 

z kamerą to zaszalałeś na maksa, kompletna dezorientacja, w tym wypadku lepsze było by dodanie ujęcia z innej perspektywy...

 

skok to wybicie bardziej dynamiczne odbicie i lądowanie bardziej efektowne...

 

więcej pracy nad animacją, to więcej satysfakcji... ;)

 

powodzenia przy kolejnych pomysłach... ;)

 

pozdrawiam! //Floo

 

P.s.

Przeanalizuj sobie animacje i spróbuj ją poprawić

Napisano

pomyśl może, czy nie warto zamienić Brokuła na Kalafiora...

 

- fajna ta animacja... dowcipna i nawet dopracowana.

- rozumiem, ze nie mogłeś doczekać się renderu... ale na duży plus wyszłoby gdybyś zajął jakoś poczciwie przestrzeń dokoła... i dopracował textury i światło - zobaczyłbyś o ile fajniej odbierałoby się Całość... [inaczej mówiąc - Estetyka... u ciebie nie ma jej, nawet jeśli jest to.. odpychająca... sorry, ale tak to widzę... - mam nadzieję że zdopingowałem Cię chociaż do "lepszego" rendera.. :) ]

- co do ruchu postaci, to się nie wypowiem...

 

pozdrawiam.

Napisano

Cała aniamcja jest pełna błedów, montaż i prowadzenie kamery szwankuje itd. ALE NIE TO JEST PROBLEMEM. Najbardziej przeszkadza, że film jest nie skończony. Stwórz ogólny animatik całości. A lepiej już określ ją na poziomie storyboardu. Potem będzie można wchodzić w szczegół.

Napisano

Po co tworzyć całą przykładowo 10 minutową animacje, a potem poprawiać 100 błędów, tymbardziej że jestem początkujący?

 

Skoro WIP to nie FINISH odrazu, a poza tym po wystawieniu pierwszej sceny otrzymałem tyle uwag, dzięki którym kolejna będzie lepsza itd. itd.

 

Mozolne natomiast było by miesiąc lub dwa robić całość a na koniec poprawiać w każdej scenie te same błędy.

 

Kolejną scenę przedstawię mniej więcej w stylu animatika, bez dokładnych modelów i renderów, ważna będzie sama animacja postaci, a na końcu i również w każdym momencie można będzie poprawić modele które są ciałami martwymi. Czyż nie Bracie kuzyna Twojej ciotki?

Napisano

Tak sobie przeczytałem jeszcze raz swoje trzy tematy i Wasze wszystkie komentarze i...

 

.. doszedłem do wniosku, że miałem za wysokie mniemanie o sobie, a Wasze uwagi uważałem za zbyt ostre i krytyczne, ale po rachunku sumienia jestem Wam wdzięczny za cenne i trafne sugestie.

 

Jak to żekł floo: przeanalizować i poprawić, a Brat kuzyna mojej ciotki: stworzyć ogólny animatik całości.

 

Tak więc z nowym pomysłem na zaryz całej animacji postaram się zamieścić w następującej kolejności:

*storyboard

*animatic

*wersje finalną

*mase kolejnych poprawek

 

Koniec nawrócenia, pora działania.

Chciałbym też powiedzieć że jedyne co posiadam to laptop i myszka :P, tak więc z góry proszę o wyrozumiałość w sprawie rysunków.

 

Pozdrawiam

Napisano

widać znaczny postęp w animacji...

 

wracając do Speed Animating Stories (scene 3) robi bardzo pozytywne wrażenie...

 

a jeśli chodzi o uwagi to:

 

-typ porusza się zbyt sztywno i zbytnio mu głowa lata...

-sam motyw z bipedem jest git, aż się prosi o wydłużenie momentu gdy wypina klatę...

-a atak jest lekko nieudany, ponieważ jest błąd zaczyna z prawej nogi i prawej ręki, kroki zbyt długie, za słabo pochylony.

-brakuje kontaktu w trakcie uderzenia, pozostaje wrażenie że postać wstaje...

-nie rozumiem dlaczego przy uderzeniu w ścianę, aż tak zginają mu się kolana...

więcej pisałem na gg.

 

poprawienie tej animacji jest warte zachodu... ;)

 

powodzenia!

 

edit:

praca kamery wymaga równie poprawek...

Napisano

Największa satysfakcja jest wtedy, gdy animacje się podoboją.

 

A skoro spodobały Ci się trzaskające mięchy to zachęcam do obejżenia tego:

 

http://www.youtube.com/watch?v=GGCZ1J_I4II&feature=channel_page

 

 

Renowacją Speed Animating Stories (scene 3),

głównie na prośbe floo

 

Mam nadzieje, że się spodoba, ale niestety w jeden dzień nie zrobie nic lepszego z obecnymi umiejętnościami.

Napisano

pierwsza wersja była znacznie lepsza... pewnie dlatego że opowiadała jakąś historię i miało to swój sens... przejście bipeda również było dobrze ustawione pod muzykę...

 

w drugiej jest brak spójności i brakuje dobrego momentu który się spodoba...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności