Jump to content

WIP: Speed Animating Stories


Santi_Animator

Recommended Posts

Witam serdecznie

 

Żeby nie zanudzać to powiem krótko:

 

W maxie bawie sie od ponad miesiąca, a to początek mojej drugiej animacji.

 

Modele i textury to dno, bo narazie skupiam sie na samej animacji.

Wszelka krytyka mile widziana.

 

A oto animka:

 

http://www.youtube.com/watch?v=ooAtkQGUoKw

 

Scena trzecia:

 

http://www.youtube.com/watch?v=DLGv1vV0A3s

 

Nowa trzecia scena:

 

http://www.youtube.com/watch?v=GGCZ1J_I4II&feature=channel_page

Edited by Santi_Animator
Link to comment
Share on other sites

Na początku, być może przez to że horyzontu prawie nie widać, wygląda jakby drzewo-brokuła sunęła wzdłóż płota, dopiero po chwili się zorientowałam że to drzewo a przesuwa się tylko kamera. Trzeba by jakoś inaczej rozwiązać tą jazdę kamery.

 

Pod koniec niepotrzebnie kamera szwenkuje na drugie drzewo, zamiast zatrzymać się z człowieczkiem w pobliżu środka.

 

Część z ludzikiem jest lepsza, animacja postaci całkiem dobra wraz z mimiką.

 

Kiedy przestaje ruszać palcami, prawa ręka jest w totalnym bezruchu. Może ją delikatnie opuść, rozluźnij, cokolwiek, żeby nie wyglądałą jak zamrożona.

 

Ludzik w biegu nienaturalnie macha rękami na boki. Ręce powinny machać bardziej wzdłóż ciała (w przód i tył), nie w bok.

 

Trochę nie czuć ciężaru w trakcie skoku, coś nietak z tym opieraniem się na ręce, ale trudno mi określić co dokładnie.

Link to comment
Share on other sites

pomysł bardzo fajny i podkład... tyle że samo wykonanie animacji jest na szybko...

 

staraj się bardziej przykładać do tego jakie pozy stosujesz by zachować spójność...

 

z kamerą to zaszalałeś na maksa, kompletna dezorientacja, w tym wypadku lepsze było by dodanie ujęcia z innej perspektywy...

 

skok to wybicie bardziej dynamiczne odbicie i lądowanie bardziej efektowne...

 

więcej pracy nad animacją, to więcej satysfakcji... ;)

 

powodzenia przy kolejnych pomysłach... ;)

 

pozdrawiam! //Floo

 

P.s.

Przeanalizuj sobie animacje i spróbuj ją poprawić

Link to comment
Share on other sites

pomyśl może, czy nie warto zamienić Brokuła na Kalafiora...

 

- fajna ta animacja... dowcipna i nawet dopracowana.

- rozumiem, ze nie mogłeś doczekać się renderu... ale na duży plus wyszłoby gdybyś zajął jakoś poczciwie przestrzeń dokoła... i dopracował textury i światło - zobaczyłbyś o ile fajniej odbierałoby się Całość... [inaczej mówiąc - Estetyka... u ciebie nie ma jej, nawet jeśli jest to.. odpychająca... sorry, ale tak to widzę... - mam nadzieję że zdopingowałem Cię chociaż do "lepszego" rendera.. :) ]

- co do ruchu postaci, to się nie wypowiem...

 

pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Po co tworzyć całą przykładowo 10 minutową animacje, a potem poprawiać 100 błędów, tymbardziej że jestem początkujący?

 

Skoro WIP to nie FINISH odrazu, a poza tym po wystawieniu pierwszej sceny otrzymałem tyle uwag, dzięki którym kolejna będzie lepsza itd. itd.

 

Mozolne natomiast było by miesiąc lub dwa robić całość a na koniec poprawiać w każdej scenie te same błędy.

 

Kolejną scenę przedstawię mniej więcej w stylu animatika, bez dokładnych modelów i renderów, ważna będzie sama animacja postaci, a na końcu i również w każdym momencie można będzie poprawić modele które są ciałami martwymi. Czyż nie Bracie kuzyna Twojej ciotki?

Link to comment
Share on other sites

Tak sobie przeczytałem jeszcze raz swoje trzy tematy i Wasze wszystkie komentarze i...

 

.. doszedłem do wniosku, że miałem za wysokie mniemanie o sobie, a Wasze uwagi uważałem za zbyt ostre i krytyczne, ale po rachunku sumienia jestem Wam wdzięczny za cenne i trafne sugestie.

 

Jak to żekł floo: przeanalizować i poprawić, a Brat kuzyna mojej ciotki: stworzyć ogólny animatik całości.

 

Tak więc z nowym pomysłem na zaryz całej animacji postaram się zamieścić w następującej kolejności:

*storyboard

*animatic

*wersje finalną

*mase kolejnych poprawek

 

Koniec nawrócenia, pora działania.

Chciałbym też powiedzieć że jedyne co posiadam to laptop i myszka :P, tak więc z góry proszę o wyrozumiałość w sprawie rysunków.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

widać znaczny postęp w animacji...

 

wracając do Speed Animating Stories (scene 3) robi bardzo pozytywne wrażenie...

 

a jeśli chodzi o uwagi to:

 

-typ porusza się zbyt sztywno i zbytnio mu głowa lata...

-sam motyw z bipedem jest git, aż się prosi o wydłużenie momentu gdy wypina klatę...

-a atak jest lekko nieudany, ponieważ jest błąd zaczyna z prawej nogi i prawej ręki, kroki zbyt długie, za słabo pochylony.

-brakuje kontaktu w trakcie uderzenia, pozostaje wrażenie że postać wstaje...

-nie rozumiem dlaczego przy uderzeniu w ścianę, aż tak zginają mu się kolana...

więcej pisałem na gg.

 

poprawienie tej animacji jest warte zachodu... ;)

 

powodzenia!

 

edit:

praca kamery wymaga równie poprawek...

Link to comment
Share on other sites

Największa satysfakcja jest wtedy, gdy animacje się podoboją.

 

A skoro spodobały Ci się trzaskające mięchy to zachęcam do obejżenia tego:

 

http://www.youtube.com/watch?v=GGCZ1J_I4II&feature=channel_page

 

 

Renowacją Speed Animating Stories (scene 3),

głównie na prośbe floo

 

Mam nadzieje, że się spodoba, ale niestety w jeden dzień nie zrobie nic lepszego z obecnymi umiejętnościami.

Link to comment
Share on other sites

pierwsza wersja była znacznie lepsza... pewnie dlatego że opowiadała jakąś historię i miało to swój sens... przejście bipeda również było dobrze ustawione pod muzykę...

 

w drugiej jest brak spójności i brakuje dobrego momentu który się spodoba...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy