Napisano 9 Grudzień 200816 l Witam serdecznie Żeby nie zanudzać to powiem krótko: W maxie bawie sie od ponad miesiąca, a to początek mojej drugiej animacji. Modele i textury to dno, bo narazie skupiam sie na samej animacji. Wszelka krytyka mile widziana. A oto animka: http://www.youtube.com/watch?v=ooAtkQGUoKw Scena trzecia: http://www.youtube.com/watch?v=DLGv1vV0A3s Nowa trzecia scena: http://www.youtube.com/watch?v=GGCZ1J_I4II&feature=channel_page Edytowane 26 Styczeń 200916 l przez Santi_Animator
Napisano 10 Grudzień 200816 l Na początku, być może przez to że horyzontu prawie nie widać, wygląda jakby drzewo-brokuła sunęła wzdłóż płota, dopiero po chwili się zorientowałam że to drzewo a przesuwa się tylko kamera. Trzeba by jakoś inaczej rozwiązać tą jazdę kamery. Pod koniec niepotrzebnie kamera szwenkuje na drugie drzewo, zamiast zatrzymać się z człowieczkiem w pobliżu środka. Część z ludzikiem jest lepsza, animacja postaci całkiem dobra wraz z mimiką. Kiedy przestaje ruszać palcami, prawa ręka jest w totalnym bezruchu. Może ją delikatnie opuść, rozluźnij, cokolwiek, żeby nie wyglądałą jak zamrożona. Ludzik w biegu nienaturalnie macha rękami na boki. Ręce powinny machać bardziej wzdłóż ciała (w przód i tył), nie w bok. Trochę nie czuć ciężaru w trakcie skoku, coś nietak z tym opieraniem się na ręce, ale trudno mi określić co dokładnie.
Napisano 11 Grudzień 200816 l Za blisko kamera i dziwnie linkowana z ludzikiem. Spróbuj najpierw pokazać widok ogólny, bo tak, jak pisała Ania: brokuła się toczy. Popracuj nad naturalnością tych ruchów. Podoba mi się dynamiczne zwinięcie palców w pięść. :)
Napisano 12 Grudzień 200816 l Autor Bardzo Wam dziękuje za uwagi i opinie. Szczególnie Ani (bo dwie animki skomentowała) I sorka za brokułe :p nie mialem pomysłów, a nie chciałem żeby było pusto :p Jeszcze raz bardzo dziękuje za komenty, są bardzo pomocne i przydatne, szczególnie że dopiero się uczę.
Napisano 14 Grudzień 200816 l eheh zgadzam się z przedmówcami, ale jak na tak krotki okres nauki niezłe;)... Poza tym ciekawy pomysł. :):)
Napisano 14 Grudzień 200816 l pomysł bardzo fajny i podkład... tyle że samo wykonanie animacji jest na szybko... staraj się bardziej przykładać do tego jakie pozy stosujesz by zachować spójność... z kamerą to zaszalałeś na maksa, kompletna dezorientacja, w tym wypadku lepsze było by dodanie ujęcia z innej perspektywy... skok to wybicie bardziej dynamiczne odbicie i lądowanie bardziej efektowne... więcej pracy nad animacją, to więcej satysfakcji... ;) powodzenia przy kolejnych pomysłach... ;) pozdrawiam! //Floo P.s. Przeanalizuj sobie animacje i spróbuj ją poprawić
Napisano 16 Grudzień 200816 l pomyśl może, czy nie warto zamienić Brokuła na Kalafiora... - fajna ta animacja... dowcipna i nawet dopracowana. - rozumiem, ze nie mogłeś doczekać się renderu... ale na duży plus wyszłoby gdybyś zajął jakoś poczciwie przestrzeń dokoła... i dopracował textury i światło - zobaczyłbyś o ile fajniej odbierałoby się Całość... [inaczej mówiąc - Estetyka... u ciebie nie ma jej, nawet jeśli jest to.. odpychająca... sorry, ale tak to widzę... - mam nadzieję że zdopingowałem Cię chociaż do "lepszego" rendera.. :) ] - co do ruchu postaci, to się nie wypowiem... pozdrawiam.
Napisano 16 Grudzień 200816 l Cała aniamcja jest pełna błedów, montaż i prowadzenie kamery szwankuje itd. ALE NIE TO JEST PROBLEMEM. Najbardziej przeszkadza, że film jest nie skończony. Stwórz ogólny animatik całości. A lepiej już określ ją na poziomie storyboardu. Potem będzie można wchodzić w szczegół.
Napisano 16 Grudzień 200816 l Autor Po co tworzyć całą przykładowo 10 minutową animacje, a potem poprawiać 100 błędów, tymbardziej że jestem początkujący? Skoro WIP to nie FINISH odrazu, a poza tym po wystawieniu pierwszej sceny otrzymałem tyle uwag, dzięki którym kolejna będzie lepsza itd. itd. Mozolne natomiast było by miesiąc lub dwa robić całość a na koniec poprawiać w każdej scenie te same błędy. Kolejną scenę przedstawię mniej więcej w stylu animatika, bez dokładnych modelów i renderów, ważna będzie sama animacja postaci, a na końcu i również w każdym momencie można będzie poprawić modele które są ciałami martwymi. Czyż nie Bracie kuzyna Twojej ciotki?
Napisano 24 Grudzień 200816 l Autor Witam Wszystkich i Wesołych Świąt Oto w sumie mały test animacji trzeciej sceny: http://www.youtube.com/watch?v=DLGv1vV0A3s Oceńcie ruch postaci i kamery, a wogóle to wszystko :p Scenografia to narazie same box'y
Napisano 30 Grudzień 200816 l kurcze az nie wierze ze po miesiacu mozna robic takie zeczy ;] kozak ;]
Napisano 31 Grudzień 200816 l Autor A tam takie rzeczy. W sumie to ... to jest nic :( ale się nie poddaje
Napisano 24 Styczeń 200916 l Autor Tak sobie przeczytałem jeszcze raz swoje trzy tematy i Wasze wszystkie komentarze i... .. doszedłem do wniosku, że miałem za wysokie mniemanie o sobie, a Wasze uwagi uważałem za zbyt ostre i krytyczne, ale po rachunku sumienia jestem Wam wdzięczny za cenne i trafne sugestie. Jak to żekł floo: przeanalizować i poprawić, a Brat kuzyna mojej ciotki: stworzyć ogólny animatik całości. Tak więc z nowym pomysłem na zaryz całej animacji postaram się zamieścić w następującej kolejności: *storyboard *animatic *wersje finalną *mase kolejnych poprawek Koniec nawrócenia, pora działania. Chciałbym też powiedzieć że jedyne co posiadam to laptop i myszka :P, tak więc z góry proszę o wyrozumiałość w sprawie rysunków. Pozdrawiam
Napisano 24 Styczeń 200916 l widać znaczny postęp w animacji... wracając do Speed Animating Stories (scene 3) robi bardzo pozytywne wrażenie... a jeśli chodzi o uwagi to: -typ porusza się zbyt sztywno i zbytnio mu głowa lata... -sam motyw z bipedem jest git, aż się prosi o wydłużenie momentu gdy wypina klatę... -a atak jest lekko nieudany, ponieważ jest błąd zaczyna z prawej nogi i prawej ręki, kroki zbyt długie, za słabo pochylony. -brakuje kontaktu w trakcie uderzenia, pozostaje wrażenie że postać wstaje... -nie rozumiem dlaczego przy uderzeniu w ścianę, aż tak zginają mu się kolana... więcej pisałem na gg. poprawienie tej animacji jest warte zachodu... ;) powodzenia! edit: praca kamery wymaga równie poprawek...
Napisano 26 Styczeń 200916 l hehe super to wygląda ta ostatnia scenka jestem pod wrażeniem fazowny moment z bipedem jak mu mięchy trzaskają :D:D:D życze powodzenia
Napisano 26 Styczeń 200916 l Autor Największa satysfakcja jest wtedy, gdy animacje się podoboją. A skoro spodobały Ci się trzaskające mięchy to zachęcam do obejżenia tego: http://www.youtube.com/watch?v=GGCZ1J_I4II&feature=channel_page Renowacją Speed Animating Stories (scene 3), głównie na prośbe floo Mam nadzieje, że się spodoba, ale niestety w jeden dzień nie zrobie nic lepszego z obecnymi umiejętnościami.
Napisano 26 Styczeń 200916 l pierwsza wersja była znacznie lepsza... pewnie dlatego że opowiadała jakąś historię i miało to swój sens... przejście bipeda również było dobrze ustawione pod muzykę... w drugiej jest brak spójności i brakuje dobrego momentu który się spodoba...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto