Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam serdecznie

 

Żeby nie zanudzać to powiem krótko:

 

W maxie bawie sie od ponad miesiąca, a to początek mojej drugiej animacji.

 

Modele i textury to dno, bo narazie skupiam sie na samej animacji.

Wszelka krytyka mile widziana.

 

A oto animka:

 

http://www.youtube.com/watch?v=ooAtkQGUoKw

 

Scena trzecia:

 

http://www.youtube.com/watch?v=DLGv1vV0A3s

 

Nowa trzecia scena:

 

http://www.youtube.com/watch?v=GGCZ1J_I4II&feature=channel_page

Edytowane przez Santi_Animator

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 2,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Na początku, być może przez to że horyzontu prawie nie widać, wygląda jakby drzewo-brokuła sunęła wzdłóż płota, dopiero po chwili się zorientowałam że to drzewo a przesuwa się tylko kamera. Trzeba by jakoś inaczej rozwiązać tą jazdę kamery.

 

Pod koniec niepotrzebnie kamera szwenkuje na drugie drzewo, zamiast zatrzymać się z człowieczkiem w pobliżu środka.

 

Część z ludzikiem jest lepsza, animacja postaci całkiem dobra wraz z mimiką.

 

Kiedy przestaje ruszać palcami, prawa ręka jest w totalnym bezruchu. Może ją delikatnie opuść, rozluźnij, cokolwiek, żeby nie wyglądałą jak zamrożona.

 

Ludzik w biegu nienaturalnie macha rękami na boki. Ręce powinny machać bardziej wzdłóż ciała (w przód i tył), nie w bok.

 

Trochę nie czuć ciężaru w trakcie skoku, coś nietak z tym opieraniem się na ręce, ale trudno mi określić co dokładnie.

Napisano

Za blisko kamera i dziwnie linkowana z ludzikiem.

Spróbuj najpierw pokazać widok ogólny, bo tak, jak pisała Ania: brokuła się toczy.

Popracuj nad naturalnością tych ruchów.

Podoba mi się dynamiczne zwinięcie palców w pięść. :)

Napisano
  • Autor

Bardzo Wam dziękuje za uwagi i opinie. Szczególnie Ani (bo dwie animki skomentowała)

 

I sorka za brokułe :p nie mialem pomysłów, a nie chciałem żeby było pusto :p

 

Jeszcze raz bardzo dziękuje za komenty, są bardzo pomocne i przydatne, szczególnie że dopiero się uczę.

Napisano

eheh zgadzam się z przedmówcami, ale jak na tak krotki okres nauki niezłe;)... Poza tym ciekawy pomysł. :):)

Napisano

pomysł bardzo fajny i podkład... tyle że samo wykonanie animacji jest na szybko...

 

staraj się bardziej przykładać do tego jakie pozy stosujesz by zachować spójność...

 

z kamerą to zaszalałeś na maksa, kompletna dezorientacja, w tym wypadku lepsze było by dodanie ujęcia z innej perspektywy...

 

skok to wybicie bardziej dynamiczne odbicie i lądowanie bardziej efektowne...

 

więcej pracy nad animacją, to więcej satysfakcji... ;)

 

powodzenia przy kolejnych pomysłach... ;)

 

pozdrawiam! //Floo

 

P.s.

Przeanalizuj sobie animacje i spróbuj ją poprawić

Napisano

pomyśl może, czy nie warto zamienić Brokuła na Kalafiora...

 

- fajna ta animacja... dowcipna i nawet dopracowana.

- rozumiem, ze nie mogłeś doczekać się renderu... ale na duży plus wyszłoby gdybyś zajął jakoś poczciwie przestrzeń dokoła... i dopracował textury i światło - zobaczyłbyś o ile fajniej odbierałoby się Całość... [inaczej mówiąc - Estetyka... u ciebie nie ma jej, nawet jeśli jest to.. odpychająca... sorry, ale tak to widzę... - mam nadzieję że zdopingowałem Cię chociaż do "lepszego" rendera.. :) ]

- co do ruchu postaci, to się nie wypowiem...

 

pozdrawiam.

Napisano

Cała aniamcja jest pełna błedów, montaż i prowadzenie kamery szwankuje itd. ALE NIE TO JEST PROBLEMEM. Najbardziej przeszkadza, że film jest nie skończony. Stwórz ogólny animatik całości. A lepiej już określ ją na poziomie storyboardu. Potem będzie można wchodzić w szczegół.

Napisano
  • Autor

Po co tworzyć całą przykładowo 10 minutową animacje, a potem poprawiać 100 błędów, tymbardziej że jestem początkujący?

 

Skoro WIP to nie FINISH odrazu, a poza tym po wystawieniu pierwszej sceny otrzymałem tyle uwag, dzięki którym kolejna będzie lepsza itd. itd.

 

Mozolne natomiast było by miesiąc lub dwa robić całość a na koniec poprawiać w każdej scenie te same błędy.

 

Kolejną scenę przedstawię mniej więcej w stylu animatika, bez dokładnych modelów i renderów, ważna będzie sama animacja postaci, a na końcu i również w każdym momencie można będzie poprawić modele które są ciałami martwymi. Czyż nie Bracie kuzyna Twojej ciotki?

Napisano
  • Autor

Tak sobie przeczytałem jeszcze raz swoje trzy tematy i Wasze wszystkie komentarze i...

 

.. doszedłem do wniosku, że miałem za wysokie mniemanie o sobie, a Wasze uwagi uważałem za zbyt ostre i krytyczne, ale po rachunku sumienia jestem Wam wdzięczny za cenne i trafne sugestie.

 

Jak to żekł floo: przeanalizować i poprawić, a Brat kuzyna mojej ciotki: stworzyć ogólny animatik całości.

 

Tak więc z nowym pomysłem na zaryz całej animacji postaram się zamieścić w następującej kolejności:

*storyboard

*animatic

*wersje finalną

*mase kolejnych poprawek

 

Koniec nawrócenia, pora działania.

Chciałbym też powiedzieć że jedyne co posiadam to laptop i myszka :P, tak więc z góry proszę o wyrozumiałość w sprawie rysunków.

 

Pozdrawiam

Napisano

widać znaczny postęp w animacji...

 

wracając do Speed Animating Stories (scene 3) robi bardzo pozytywne wrażenie...

 

a jeśli chodzi o uwagi to:

 

-typ porusza się zbyt sztywno i zbytnio mu głowa lata...

-sam motyw z bipedem jest git, aż się prosi o wydłużenie momentu gdy wypina klatę...

-a atak jest lekko nieudany, ponieważ jest błąd zaczyna z prawej nogi i prawej ręki, kroki zbyt długie, za słabo pochylony.

-brakuje kontaktu w trakcie uderzenia, pozostaje wrażenie że postać wstaje...

-nie rozumiem dlaczego przy uderzeniu w ścianę, aż tak zginają mu się kolana...

więcej pisałem na gg.

 

poprawienie tej animacji jest warte zachodu... ;)

 

powodzenia!

 

edit:

praca kamery wymaga równie poprawek...

Napisano

hehe super to wygląda ta ostatnia scenka jestem pod wrażeniem fazowny moment z bipedem jak mu mięchy trzaskają :D:D:D życze powodzenia

Napisano
  • Autor

Największa satysfakcja jest wtedy, gdy animacje się podoboją.

 

A skoro spodobały Ci się trzaskające mięchy to zachęcam do obejżenia tego:

 

http://www.youtube.com/watch?v=GGCZ1J_I4II&feature=channel_page

 

 

Renowacją Speed Animating Stories (scene 3),

głównie na prośbe floo

 

Mam nadzieje, że się spodoba, ale niestety w jeden dzień nie zrobie nic lepszego z obecnymi umiejętnościami.

Napisano

pierwsza wersja była znacznie lepsza... pewnie dlatego że opowiadała jakąś historię i miało to swój sens... przejście bipeda również było dobrze ustawione pod muzykę...

 

w drugiej jest brak spójności i brakuje dobrego momentu który się spodoba...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności