adek Napisano 16 Grudzień 2008 Napisano 16 Grudzień 2008 Pojawiła się zapowiedź trzeciej wersji programu 3D-Coat. To narzędzie przeznaczone głównie do "rzeźbienia 3d" (sculptingu) ukierunkowane jednak bardziej na tworzenie modeli na potrzeby gier. Galeria na stronie twórców prezentuje się naprawdę dobrze. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=449
Nezumi Napisano 16 Grudzień 2008 Napisano 16 Grudzień 2008 Z tym ze sie pojawila to troche nie tak ;) Wczesne wersje 3.0 sa dostepne od dawna (mozna zassac - linki na forum w temacie "New releases and betas"). Programik zdecydowanie warty uwagi.
mokramyszka666 Napisano 16 Grudzień 2008 Napisano 16 Grudzień 2008 Na 'tworzenie modeli na potrzeby gier' zawartość galerii tez raczej nie wskazuje...
Muddy Napisano 16 Grudzień 2008 Napisano 16 Grudzień 2008 Może warto się przyglądnąć temu programowi. Cena w sumie niewielka. Na stronie czeskiego dystrybutora wychodzi tylko 440zł za wersję pro.
jacenty Napisano 16 Grudzień 2008 Napisano 16 Grudzień 2008 jaka ten soft ma wydajnosc ? da sie to do zb3 porownac?
Nezumi Napisano 17 Grudzień 2008 Napisano 17 Grudzień 2008 @jacenty - co do wydajnosci to nie jest zla ale polecam przyjrzec sie zupelnie nowemu cymesowi ktory moze zrewolucjonizowac samo modelowanie (mam nadzieje ze go ladnie pixologic wcieli do zbrusha :D). >>LINK Z reszta mozesz zassac demko i potestowac sobie na spokojnie. @happy-angel - tak, glowny (i jedyny?) programista Andrew (Andriej?) Shpagin to obywatel Ukrainy.
marcin wuu Napisano 17 Grudzień 2008 Napisano 17 Grudzień 2008 Ja kupiłem bezpośrednio na stronie 3dcoat zwykłym bankowym przelewem - razem z koszmarną opłatą za przeliczenie złotówki na dolary wyszło mi jakieś 360 zł... oczywiście było to przed kryzysem :) Swoją drogą polecam programik bardzo fajny do teksturowania jako zamiennik bodypainta. Sculptować też można ale troszkę drewniane to narzędzie w porównaniu do zbrusza czy mudboksa... Wydajność też nie powala chociaż podobno najnowsze alfy dają radę przy 10milionach - nie próbowałem bo nie mam czasu ale chyba w końcu się skuszę.
Levus Napisano 17 Grudzień 2008 Napisano 17 Grudzień 2008 Hm, na pierwszy rzut oka na screeny i galerię wygląda sympatycznie. Naprawdę da się na tym pracować? Ktoś jeszcze się wypowie? Po jak już porównujemy cenowo, ten soft bardzo tani, ale zbrush też nie jest drogi prawdę mówiąc...
jacenty Napisano 18 Grudzień 2008 Napisano 18 Grudzień 2008 sciagnolem se demo zainstalowlem i sie w... i wyszedlem .Moze jutro bede mial lepszy dzien:P
Muddy Napisano 18 Grudzień 2008 Napisano 18 Grudzień 2008 Nezumi, a ten "Voxel" to czasem nie to samo co "Pixol"? Tylko nazwa zmieniona, jak Adidas i Adidos?
Tomek Kosiorek Napisano 19 Grudzień 2008 Napisano 19 Grudzień 2008 (edytowane) Nie Adidos tylko Adodos wiem jak byłem "mały" robiłem w "branży" i się spotkałem:) jak równierz Receboki sorry za offtop.. miałem "przymus wewnętrzny":) Edytowane 19 Grudzień 2008 przez Tomek Kosiorek
Nezumi Napisano 19 Grudzień 2008 Napisano 19 Grudzień 2008 Muddy - nie, to nie to samo mowiac najkrocej :D PIXOL VOXEL
Muddy Napisano 1 Styczeń 2009 Napisano 1 Styczeń 2009 Jednak wygląda na to że Pixologic "wynalazło" pixola na nowo dodając informacje o materiale. Z wiki wynika, że to bardzo podobne techniki. "A voxel is a volume element, representing a value on a regular grid in three dimensional space." "Each pixol contains information on X and Y position and color values. Unlike pixels, it also contains information on depth (or Z position), orientation and material." A teraz puenta: "This technique is similar in concept to a voxel, another kind of 3D pixel." PS Szukałem czegoś na temat 3d Coat i wpadłem na tego newsa. Sorki za małe odkopanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się