Skocz do zawartości

Postać 3d: Zygmunt


ledyr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Od jakiegoś czasu robię tego pana uzbierało się już tyle ze można pokazać na forum :D

 

To postać z jednego z konceptów do Assassin's Creed i mam zamiar go skończyć :D

 

i nie zwracajcie uwagi na wlosy, pomylily mi sie meshe jak wypalalem normala ^^

 

ziomkex9.jpg

 

Serdecznie pozdrawiam i życzę wesołych świat :)

Edytowane przez ledyr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Postać ciekawa, kształt i proporcje naprawdę fajne, ale jak na siatkę bazową na której chcesz rzeźbić to chyba za dużo detalu już dałeś. Ozdoby powinny być częścią tłowia (jeden prosty poprawny mesh) jeżeli to jest indywidualna postać, inaczej to możesz osobno te elementy nawet robić (dla większego detalu i porządku) żeby sobie potem parę postaci w grze ubierać submeshem.

Rozumiem że po dłubaniu nie chcesz na tym nowej siatki budować? baza i finalna wersja ma być tym samym z jednym mapowaniem? z paskiem na klacie będziesz chyba mieć problemy ;p

Do końca nie wiem jak ty to chcesz zrobić no ale każdy ma swoje metody ;]

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem fajnie. Z oczami chyba jest coś nie tak, jak już napisał jacenty ale obrazek jest za mały. Bardziej w oczy rzucają się brwi przy nosie, w tym miejscu powinno być bardziej gładkie przejście.

 

Jeszcze ucho za duże, kończy się prawie na poziomie kącika ust.

Edytowane przez Gomez
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo fajna postac , fajnie wygląda , co do głowy to te cycki nad nosem jedynie nie bardzo no i brak oczu! przez co trudno powiedziec czy z nimi będzie oki czy nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołek pod nosem bardzo duży, ale to można uznać za cechę danej twarzy, zbieg brwi nad nosem trochę sztucznie wygląda. (o nono, te cycki co Don napisał..).

 

Ścięgna na szyi jakieś takie łukiem puszczone, przez co krtań/grdyka/dołek w szyi też dziwny, nienaturalny.

 

Czekam na progress:)

 

pzdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jest ok ale jak na 3 lub 2 planowa postac .Do "pierwszoplanowosci" brakuje sporo.Zrob koniecznie oczy .. aha po przyjrzeniu sie widze ze faktura skory nie jest taka sama Na policzkach jest sam kolor niemalze a na czole jakby wiecej detalu bylo i blikow. Hm...popracowal bym mocno nad ta textura jeszcze...

Edytowane przez jacenty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

według mnie bardzo fajna głowa i nadaje sie jak najbardziej na 1 jak i na 3 czy inny plan, wszytko zalezy od gry\projektu, kolor na polikach ma jak najbardziej fakture o czym jestem przekonany kwestia jedynie jej uwypuklenia lub nie, poza tym nigdzie nie jest powiedziane ze skora ma miec tą samą fakturę, do tej pory robi się textury np cieniowane po bokach jak w starych grach mimo ze działają z normal mapami chocby nico z gta4, podobnie bliki na czole mogą byc lub nie chocby hipki z crysisa ehehe takze powyzsze uwagi uwazam za nie trafne :o)

generalnie nad texturą nie ma co tu juz za duzo pracować bo jest git, jedyne co to moze zabawa kolorystyką , moze ciut ciemniej, napewno włosy są za szeroko tam gdzie się konczą na wyskosci uszu a zaczynają baki, ze specularem moza by tez jeszcze powalczyc troche i ot wsjo ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

ehehe mnie to sie wydaje bo juz ktorys raz widze ze powtarzasz sie z pisaniem o wielkosci, że masz albo za mały monitorek albo za duzy i w tym cały problem lezy jesli chodzi o odbiór, inna sprawa ze to nie jest stilek hp popiersia na całą strone a jedynie fragment wiekszej całosci czyli postaci gejmowej a jako taka ta głowa w grze byłaby i tak widziana mniejszą :o)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypieprzam sie bo kiedys do mnie sie przypieprzano jak robilem asety . A monitorki mam raczej za duze (2x24 cale)ale z drugiej strony jest taka opcja powieksz:P Wiec nie w tym rzecz .Renderowanie assetow uwazam za noobostwo .dlatego ze nawet najprostrzy render duzo rzeczy portafi zaklamac .Nie raz jak mi sie nie chcialo przylozyc do asetu to odpowiednio go renerowalem. przechodzil kontrole jakosci niestety po paru miechach wracal do mnie:P A co do widocznosci postaci w grze no coz zalezy jakiej gry.Z tego co sie orientuje (a chyba troche orientuje :P)

to postacie sa teraz czesane w mega wysokich rozdzielczosciach textur a potem ostro sie ciacha w dol albo sam engin sobie to robi np Unreal 3.Prezentacje modeli nierzadko przygotywuje sie w rodzielczosci 2500 x1600 ..

Edytowane przez jacenty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

Ja wiem czy gta 4 to koszmar mnie nie pasują jedynie uszy w tych wszytkich postaciach bo wyglądają jak kotlety mielone lub placki ehehe

 

Ogolnie to zapominasz pisząc ze sie do Ciebie przypieprzano, że tu to forum jest a nie studio dev ;), większość tu pokazywanych i nie tylko tu rzeczy robionych jest często dla zabawy, relaxu często z czystej chęci zrobienia czegos, a i tak rzeczywistosc przy ewentualnym podjęciu pozniejszej pracy weryfikuje umjętnosci nie rzadko "produkcyjnym" podejsciem do tematu ;)

 

W renderowaniu assetow na potrzeby forum, folia itp nie widze nic złego tak samo jak w real timowych skirnach z vjuportów czy enginów a z tym ze najprostszy render potrafi zakłamłc moge sie tylko częsciowo zgodzic, bo zalezy juz od intencji autora i jego podejscia do tego renderu i bajerzenia go lub nie, inna sprawa ze kazdy statyczny obrazek z natury przekłamuje i często jest tak ze w ruchu okazuje sie że albo cos jest lepsze albo gorsze

 

Widocznosc w grze, hym no tu Ledyr jasno sie okreslil ze jako koncepcje czy tes referencji czy tez inspiracje przyjął postać z assaisn creeda czyli tpp,

 

Z tymi mega wielkosciami texur to nie przesadzajmy bo nadal zależnie od gry mam na mysli gry typu fps czy tpp uzywa sie texury zarówno 512x512 jak i większych 2048x2048 i to w przypadku samych twarzy, takze 512x512 na ryło nie jest zawrotną wielkoscią bo funkcjonuje prawie od 10 lat w grach a 2048(ryło) to często cut scenki w finale 1024 in game

generalnie nie wiem jakie prezentacje masz na mysli pisząc 2500 x1600 , bo w moich zbiorach , a mam ich naprawde poookaźną ilość, rzadko trafiają sie prezentacjie modeli np postaci z komercyjnych tytułów w większych rozdziałkach a i tak 99% tychze jest właśnie zabajerowanymi renderami

 

Inna sprawa ze obecnie enginy oferują często jakość tak dobrą dzięki szaderom bajerom ze uzyskanie chocby zblizonej jakosci w sofcie bez uzycia renderu i bajerzenia czyli robienia szaderka jest praktycznie nie możliwe :o)

 

Ledyr dajesz upa boś obiecał chyba ze chcesz to za moment będzie tu 5 stron offtopa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yyyyy luz blus wiec ja ocenialem ta postac w kategoriach profesjonalnych i dla mnie jest to srednia postac nadajaca sie na 2 plan .Co do tych ultra duzych rozdzialek to zdarzylo mi sie przygotowyac caly mailstone w takich rozdzialkach ale tez jest prawda ze potem zeszlismy do 1600x1200 nie naklaniam na boga na takie rodzialki ale ludzie dawajcie czasem troche wieksze obrazki.. CO do porownywania renderu z nawet wypasionym enginem moje zdaniejest takie, ze to 2 rozne bajki. I ogolnie bym zakonczyl dyskusje miedzy nami, bo tylko zabawa :) niech sie inni wypowiedza a skrajne oceny wiadomo odrzuca sie z definicji:)

aha co do duzych textur na postaciach to nie dokladnie sie wyrazilem np marcusow w gowie 2 jest chyba z 5 wersji a najwieksza wersja wykorzystywana w przerywnikach ma chyba kilka textur po 2kx2k

wiec narawde zalezy jaka gra...

Edytowane przez jacenty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

no i spoko nic do tego nie mam ze oceniasz to w kategoriach profesjonalisty poza tym że :

1.tu nikt nie rozlicza niekogo z milestonów bo to forum

2. idąc tym torem czy tez oceną ponad połowa postaci z gier nadawałaby sie co najwyzej na drugi plan

 

render i engin to dwie zupełnie inne bajki to sie zgadza :) -> http://img11.imageshack.us/img11/4958/unchartedmaicompacg1vs1.jpg

 

dajesz za przykład gow2 no spoko, hop hop jest tu kto z epica? ...cisza...ni ma , jest owszem Kubi i Hatred ( sorka jesli przekręciłem nicka) z pcf( fakt pcf przejęty przez epica wiec niby epic ale dla mnie nadal pcf :)), pracowali przy konwersji gowa na pieca, choc nie wiem czy Kubi też, ale czy robili tam jakies modele to też nie wiem w kazdym razie cut scena i zblizeniem kamer rządzi sie swoimi prawami a in game z pozycji gracza swoimi, gow jako taki nie wytycza standartów zadnych, kazda firma robiąca gry kieruje się własnym podejsciem czesto zaleznym od roznych spraw technicznych i nie tylko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie głowa bardzo fajna, może poliki rzeczywiście w porównaniu z czołem trochę zbyt matowe/rozmyte ( jakby zabrakło fotki :), ale to już było napisane i na pewno zwrócisz na to uwagę. Co do wielkości obrazka, to też bez przesady. Po pierwsze to tylko podgląd na WiP, a po drugie w grze i tak najprawdopodobniej więcej by nie było widać.

A jeśli chodzi o rendery, to dla mnie nie ma problemu. W przypadku AC prezentacje postaci LP były super, natomiast w grze nie wyglądały już tak rewelacyjnie. Modele na pewno były dopieszczone, tylko wymogi silnika sprawiły, że ostatecznie wyglądały tak, a nie inaczej :)

Edytowane przez Kuba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

don mario- moze nie ma tu nikogo z epica ale kazdy by chcial tam pracowac pewnie.

Pisze o Epic nie o PCF:P

Gow nie wytycza standartow hm U3 sprzedalo sie w kilkuset sztukach przy czym kazda sztuka to tytul istniejacy albo w fazie produkcji ,chyba ze firmy dev tak dla fanu wydaja pol banki dolcow na engin.A tylko przypadkowo firmy kupuja ten engin a GOW wcale nie jest reklama enginu .

pozatem fajny render i zrzut z gierki zapodales przy okazji .Pomijajac temat roznic renderu i enginu to kurde stary ale ta postac uncharted to mega wypas zupelnie inna liga.

Ledryla postac jak pisalem juz nie jest taka zla ale nigdy bym jej nie wrzucil do jednego worka do tej z uncharted.

POzatem polecam linka do gry Heavy Rain

http://www.valhalla.pl/img.php?id=61398

i screeny Mafia 2 .To gry 2 generacji ktore pojawia sie w tym roku wedlug mnie zdecydowanie wytyczajace standart w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

Na ogół staram się traktować ludzi z szacunkiem chyba ze ktos mi nadepnie na odcisk tyczy się to w tym wypadku przekręcania mojego nicka pane jacenty :o)

 

co do pracy w epiku no coz pewnie wielu by chciało tam pracowac ale nie wielu to będzie dane :D

 

unreal mimo ze ogolnie podoba mi sie ten engin lub podobał od ut1 to jakos nie uwazam zeby wytyczał standarty pod wzgledem technologicznym i nie tylko, jest to po prostu bardzo dobre komplexowe narzędzie pozwalające na zrobienie gry na kazdą platforme dzięki temu i dobrej reklamie mnogo firm go kupiło ot wsjo

 

jesli chodzi o obrazek to dalem go po to zeby pokazac roznice miedzy renderem a finalnym in game szotem i szerze mówiąc w wersji finalnej nie dostrzegam tam mega wypasu zadnego, brakuj tu jeszcze Lukiego specjalisty od odcieni skóry ktory moze by dorzucił swe 3 grosze na temat tego czy postac będąc zażółcona nadaje sie do gry co i tak nie zmieniłoby faktu ze jest uzyta w grze ehehehe

 

wedlug mnie od początku przyjąłes zle załozenie twierdząc ze postac Ledyra nie nadaje sie na pierwszy plan, nadal twierdze ze sie nadaje jak najbardziej, mozna by tu zastosowac bardziej trafne rozgraniczenie czyli gybys napisał ze nie nadaje sie do tytułu AAA moze bardziej byłbym skłonny to przełknąc tyle ze to rowniez nie ma pokrycia w realu, bo gta4, fallout3 i tysiąc pincet innych gier AAA gdzie postacie nie są jak z zb central

 

moze nie wiem jako profesjonalista, jak to podkreślasz, przedstaw się i swe dokonania szerszej publicznosci będzie to wtedy jakąs podstawą do ewentulanego powazniejszego traktowania twoich wypowiedzi bo poki co uwazam to za lanie po scianie i mącenie ludziom w głowach :o)

 

edit :

Luki Luki wielkie sorki , faktycznie to nie Ty byłeś specjalistą od odcieni skóry także zwracam honor i pozdrawiam:)

Edytowane przez Marioza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

uu ja sie tam nei znam na tych hakierskich rzeczach, taki se zwykły model robie zeby był ladny i polowy rzeczy co napisaliscie to nawet nie rozumiem :D

dzieki za wskazowki, Mario don jednak jeszcze troche posiedzialem nad ta morda, nie dziergalem jeszcze reszty ciala ;/

bvccs5.jpg

 

dzieki Mario ;)

Edytowane przez ledyr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem spoko, ale od frontu dość jajowata..

 

Bardzo długie kąciki ust, powinny trochę płynniej się kończyć.

I czemu ma takie coś jaśniejsze tuż nad górną wargą?

 

I stary, idź do lustra i zobacz coś się dzieje na twarzy jak podnosisz jeden kącić ust w złowieszczym uśmiechu. Zachodzą jakieś reakcje na policzku, wręcz mieśnie przy oku dają o sobie znać. A tutaj bardzo mało się dzieje, to wygięcie rysujące policzek coś tam niby robi, ale tak czy siak mam wrażenie, że działanie tego uśmieszku jest bardzo punktowe.

Możesz spróbować delikatnie zdeformować powiekę, lekko unieść brew, zmrużyć jedno oko, no zrobić coś co spotęguje efekt.

 

pozdro yo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

twarzyczka jak najbardziej spoko, tez mysle ze na pierwszym planie by mi nic nie przeszkadzalo:)

teraz tylko blond wlosy , odstajace uszy i by byl bond,james bond ;)

tak jakos mi sie skojarzylo(chyba wlasnie przez ten usmiech)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

pecnyka bardzo gut, białka oczu za jasne, zdaje sie tam selfa zazuciłes za mocnego lub po prostu są za jasne lub tez calosciowo zbyt kontrastowe,

dla mnie ten grymas na ustach to raczej nie usmiech a włąsnie grymas lub np wada anatomiczna , moj kumpel ma identiko wade a ja sam tez mam ale chyba mniejszą , ale od nosa w dol to jakbym widzial mojego koleszke serdecznego hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności