Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 30
  • Wyświetleń 3,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

uuuu ... ostre! chyba za krótki jestem, żeby mieć się do czego przyczepić :( tak trzymaj stary ... :)

Napisano

scenka i teksturki mocne, ale dof faktycznie siada, czuje sie jak z wadą wzroku :)

Napisano

Pracka wyszła nieźle. bardzo fajno odwzorowałeś detale tego dzikiego zwierza :) Jednak w zestawieniu z kamykiem, który pożera prawie 1/2 kadru wiele z tego uroku ginie... na niekozyść stinga niestety.... bo przecież nie kamień jest tu najwazniejsze tylko robal. A niestety kamień z nim mocno rywalizuje. Ma mocną fakturkę, ma dość duży kontrast plam i jest w centrum ostrości.

Trochę to wysło tak, jakby ten kamień miał stinga zaraz rozpłaszczyć o krawędź kadru... ciasno mu pewno tam jest....

To tyle słów krytyki z mojej strony.

Napisano

owadzik jest COOL! jedyne co mi nie pasuje pomijajac faktycznie dziwna ostrosc to tekstura kamyka nie jest zla tylko przed stopa jest na tej ciemnej plamie laczenie i tam chyba widac ze sie nie zgrala zbytnio. ogolnie jednak spas :D

Napisano

Ile czasu robiłeś tą scene?

 

Wg. mnie trzeba troszke wyostrzyć w miejscach bliżej kamery.

Napisano
  • Autor

Pussik: Ciezko powiedziec ile to robilem. Zaczelem jakos poltora tygodnia temu pracujac od 5min dziennie do kilku godzin. Zaleznie jak mialem czas i checi.:)

 

Blur na glowce to wynik ustawienia targetu kamery bardziej na korpusie co spowodowalo, ze xdof zrobil glebie na glowie. Dlaczego? Liczylem to wczesniej wg sztuki tak jak powinno sie to robic, lecz wynik byl jak dla mnie mniej interesujacy. Zauwazcie,iz grafik zazwyczaj dazy do odwzorowania niedoskonalosci aby uzyskac wiekszy stopien realizmu. Ja tym razem sprubowalem zrobic to zmieniajac ustawienia kamery na bardziej bledne. Wynikiem jest blur w obrebie glowy. Mi osobiscie ta zblurowana wydaje sie bardziej przekonujaca niz ta z dobrymi ustawieniami dlatego zostawilem taka jaka jest.:)

 

Napisano

Kamyczek jest \"nieteges\". Wygląda jak geosfera z noisem. Ale model owada jest jak najbardziej super. Ogolne wrazenia bardzo pozytywne.

Napisano

Dla mnie rewela i wypas:) Po prostu Klekajcie Narody... Więcej nie powiem bo i nie ma co :D

Napisano

Super, extra, exellent, nic dodac nic ujac (moze troche kamyk sztuczny) Jak wy to robicie????

Napisano

super, po prostu super. Czy to powaznie scaneline jest??

Napisano
  • Autor

:) tak to jest scanline. Zawsze uzywam scanlina. Bałwanka kiedys tylko liczyłem vrayem.

Napisano

Swietne ruchy odwloka az mi sie dzieciaki wystraszyly.[lol2] A mnie podoba sie wlasnie taka\"niedoskonala\" opcja ostrosci.

Napisano

Rzeczywiscie kamień wyłazi na pierwszy plany (albowiem tam jest.... :) ) ale robal ginie, nie wspominając o tym ze generalnie zlewa sie z tłem :) ale tak czy siak mi sie podoba, kurde tez kiedys zrobie robala...

Napisano

Ależ Traitorze! Uciete czułki, odwłok i nóżki pszczółki!!! Tak nie robimy! :)

poza tym GO trafia na kamien zamiast na owada, a niepisana zasada makrofotografii jasno mowi ze obiekt musi byc maxymalnie naostrzony!

 

Poza tym ladne bardzo i naturalne - mozna by powiedziec ze to lekko nieudane zdjątko!

pozdrowionka

Marek

 

Napisano
  • Autor

Alez MareG:) Zasady sa po to aby je lamac:) Tak samo robimy gdy tworzymy raye. Niszczymy powierzchnie, koloryzujemy obraz, czy robimy INNE nieokreslone operacje z obrazem. Ja poszedlem tym tokiem i postanowilem zrobic \"amatorska fotke\". Nie lubie idealizacji. :)

Napisano

Odpowiedz w pelni satysfakcjonujaca !

Hehe chcialem sie tylko troche podraznic! ;)

 

Pozdro

 

Napisano

A mnie to wygląda jakbyś nie bardzo wiedział co ma być głównym obiektem sceny... ostry obraz na nóżce i kawałku kamienia sugeruje że właśnie nóżka osy jest głównym obiektem...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności