Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wiem o co Ci chodzi - dzięki. Mam to generalnie na uwadze i podoba mi się to. Niestety kilka pracek "zejdzie" zanim się nauczę tym w miarę posługiwać ale to jak ze wszystkim i z rozwagą mam nadzieję co bym się nie zachłysnął i wszędzie na siłę tego nie wciskał.

DaRoz - thx, będę myślał o tym następnym razem.

  • Odpowiedzi 806
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

konrad, thirdeye - =]

 

Mam w głowie koncept łucznika ale szukam dla niego/niej dynamicznej pozy hmm w locie/skoku. Wiem że część może wygląda jak paralityczne baletnice lub potrącony pieszy ale może coś się wam spodoba, może coś wygląda w miarę naturalnie-dynamicznie.

pose_archers.jpg

 

to szybkie szkice i proporcje tu i tam leżą także proszę nie zwracać zbytnio na to uwagi.

Napisano

Żółty po prawej i brązowy na środku wydają mi się najbardziej naturalne, jednak z dynamiką trochę tutaj nie do końca. Jeśli chodzi o bardziej dynamiczną a troszkę mniej naturalna formę to zdecydowanie ten niebieski po lewej na samym dole, rozwiązanie godne rzeźbiarza. :)

Napisano

No spodobał mi się ten niebieski i pociągnąłem dalej linearta. Chciałem w sumie czegoś nowego niż typowe magic&sword i poszedłem w stronę jakby voodoo. W koncepcie chodzi o hmmm... soul arrow =]. Anatomię wybaczcie bo narazie malowałem z głowy.

sour_arrow_lineart.jpg

Napisano

sword and sorcery a nie "magic&sword" ignorancie!! :DD

 

a tak żeby nie oftopować to szukaj dobrej refki i ciś to dalej może bardziej dynamicznie go pochylić trochę do dołu jak by w powietrzu wypuszczał te strzały. coś jak legolas w 2 wieżach jak na tarczy zjeżdżał jak na snowboardzie ( nigdy nie zapomnę tego motywu xD)

Napisano

Poszukaj sobie refek łuczników jak strzelają, mogą być nawet olimpijscy. Sam strzelam trochę z łuku i widać masę niedoróbek w twoich szkicach, ale więcej wyciągniesz z refek niż z komentarzy. Ten łucznik wygląda jak amator, który wziął do ręki łuk i zapozował do zdjęcia nawet nie >celując

Napisano

Łucznicy olimpijscy zdaje się nie strzelają w skoku/biegu=]. Ja też nieco strzelam z łuku (właśnie - muszę strzały dokupić bo się sezon zaczyna=]) Jeżeli chodzi o jego pozę to ja w takiej pozie nawet nie wiem czy bym strzał oddał a co dopiero trafił w cel.

Nie chcę negować tego co napisałeś noiprox bo masz rację ale ja szukam czegoś innego.

Odnośnie konceptu >soul arrow

Napisano

Szczwany pomysł. Sześcian najlepiej wyszedł. Różowy chyba lekko odstaje, jakby miał rozmycie na górnej podstawie. Ćwiczonko ciekawe trzeba przyznać ;)

 

A i chyba cienie powinny lecieć bardziej po skosie w stronę lewego górnego rogu, niż ostro na lewo.

Napisano

portrety są świetne! szczególnie ten dziadek (ps. broda troche za jasna mi sie wydaje) i azjatka, podobają mi się takie dynamiczne maźnięcia:)

Napisano

Em me man, wiecej luzu. Zabardzo spinasz sie przy tych pracach, a ja mam dla ciebie lekarstwo. Wez duza powierzchnie papieru, naturalny wegiel do reki i smaruj, zrob chaos wyszalej sie na papierze, ale tak zebys pow szytskim byl caly umorusany w medium. Zrob tak kilka razu dajs ie poniesc, nast spontaniczna muzyke.

 

Zacytuje Boba Kato: Automatycznie zaczalem robic lepsze rysunku, gdy przestalem sie martwic o to, ze cos mi nie wyjdzie. Co zlego moglo sie stac, najwyzej zmarnowal bym kawalek papieru.

 

Pokaz nam tego wariata ( pozytywnego ), ktory siedzi gdzies w glebi ciebie, pozdrawiam.

Napisano

Pokaz nam tego wariata ( pozytywnego ), ktory siedzi gdzies w glebi ciebie, pozdrawiam.

 

Hehe, no jakiś wariat tam siedzi. Ale o to trzeba by było zapytać moich znajomych. Niestety na razie nie umiem go uwolnić aby poszalał podczas maziania. Nawet jak stawiam szybkie lekkie impasty są one często niepotrzebnie "przemyślane" - broń Boże żeby coś się przypadkowego w moich pracach pojawiło. Tak to wygląda :(. Nie umiem się jakoś przełamać i samo mi to chyba nie przyjdzie, po prostu będę musiał na to poświęcić trochę czasu.

 

Thx Mrożon =]

Napisano

Przejarane powiadasz? Na szczęście mam to na warstwach więc nie problem. Z czteropakiem to problem będzie bo Nuka-Cola mu się znudziła a browar to towar deficytowy jest. Chmiel zmutował i nawiał z pól uprawnych.

Napisano

kurcze nieźle... prócz tego co Ice pisał moe jeszcze tło oddalić/odciąć od postaci i zmiękczyć/rozmazać krawędzie na wieżyczce... no i chamsko widać, że łańcuch to pędzel bo jest płaski itp... pozdro

Napisano

Najbardziej mi się rzuca w oczy zupełnie nieokreślona ziemia, w ogóle się jej nie czyta, to w jaki sposób i na czym on stoi wymaga mocnego przyjrzenia się. Linie na udach nie dają dobrego rezultatu i też odcinają nogi. Te łańcuchy płaskie strasznie. Sama postać i naramiennik szczególnie - miodzio.

Napisano

Ok, czyli tak:

- łańcuchy płaskie, a zdawało mi się że sam brusz będzie tu pasował. Widać się myliłem.

- nieokreślona ziemia. W zasadzie nie chciałem dawać tam detalu żeby wzroku nie przyciągało ale może dam jakąś delikatną teksturę wyschniętego jeziora - czy coś.

- uda. A szczególnie to bardziej oświetlone. Chyba 3 razy do tego podchodziłem. Nie ogarniam bryły jeszcze - mimo że wydaje się prosta. Nad obwódkami też pomyślę

- tło - no cóż wybiło się na przód w ferworze walki =]

- no jeszcze ręka z drzwiami do dokończenia.

Dzięki za pomoc... jak coś jeszcze to śmiało plz.

Napisano

Haaa! I teraz się wkurzyłem. Zanim jeszcze wyszła gierka F3 chodził mi po głowie właśnie koncept przerośniętego koksa z drzwiami od auta jako tarcza i z hydrantem. Ino skill był za mały żeby cokolwiek zaczynać więc leżało i dorastało w głowie. No tak - ale teraz i tak wyjdzie na to że podpatrzyłem. Chociaż w tak bogatym świecie CA riplejki się pewnie często zdarzają.

Napisano

Sorry stary... Takie rzeczy się zdarzaja, niestety :/ Ludzie mogą wpaśc na ten sam pomysł i nic nie poradzisz, kto pierwszy narysuje temu się ten pomysł przypisze. Nie wątpię ani przez chwilę, że tarczę z drzwi wymyśliłeś sam, ale teraz każdy kto ją widział w F3 zaraz sobie przypomni, tak jak ja. Bywa :/

Napisano

Luz, nie upieram się przy przypisywaniu sobie tego konceptu - wyszło jak wyszło. Też się zastanawiałem co by tam dać jako tarczę takiego industrialnego zamiast drzwi. Brałem jeszcze pod uwagę to że jest tam trochę ciemniej i będzie ona pokazana "od środka", no nic mi do głowy jakoś nie przychodziło więc zostały drzwi. Może jeszcze coś na ostatnią chwilę wymyślę...

Napisano

hello :)

 

od jakiegoś czasu zastanawiałem się co mi nie zgrzyta w twoich pracach i już chyba wiem.

Od zrobienia tego portretu tej dziewczynki z kwatem (tej z takiej słabej jakości foty jakieś tam zamówienie wiesz o co chodzi) zrobił sie progress w twoich pracach.

I ostatnie wrzuty ten prosiak wojownik w hełmie i ostatni nosorożec. Są fajnie zrobione technicznie ale jak dla mnie trochę bezpłciowo. Poco mu ta tacza i ta rura jak nie widać ze komuś chce przyp*****lic. Wszystkie te postacie dla mnie są takie bez osobowe. Wyglądają bardziej jak koncepty niż ilustracje.

http://davidrapozaart.deviantart.com/gallery/ wydaje mi się ze masz podobny styl do tego kolesia może cie natchnie ;)

 

ale sie rozpisałem tyle od mnie

pozdro

Napisano

Pana Dave Rapoze znam - fajnie maluje i mozna się nieźle inspirować. Co do podobnego stylu mi się właśnie wydaje że prędzej ICE maluje coś bardziej w deseń Rapozy niż ja - ale to tylko moje spostrzeżenie. To prawda że bardziej się skupiam nad formą niż nad treścią - za bardzo się przejmuję niedociągnięciami warsztatu i przesłanie czy tam historia obrazka gdzieś ulatuje. Zdecydowanie też wydaje mi się za mało eksperymentuje, a to raczej szybko nie zaprowadzi mnie tam gdzie "na razie" chcę dojść. Fajny koment Kojotu - thx=]

Napisano

Zgodnie z haslem less is more, co za duzo to nie zdrowo wywalilbym wiekszosc tych lancuchow zostawil ten na lapie z hydrantem is tanowcza sam namalowal ten na dzrwiach samochodowych, ten pedzel na nich wyglada nad wyraz tandetnie i made in China.

 

No to by bylo na tyle panie kolego :)

Napisano

Mały refresh. Walka ze szrafowaniem. Nieco żniwa mi wychodzą (siano) no ale może w końcu się odblokuję. Jeden ołówek (pierwszy) reszta długopis+gelpen.hulk.jpg

 

animals_1_small.jpg

 

animals_2_small.jpg

 

birds_small.jpg

 

feet_man_anatomy_small.jpg

 

woman.jpg

 

woman_anatomy_small.jpg

 

A tu jakiś bannerek do gry na forum. Koleś w RoM-a gra i poprosił...

plSQUAD_400.jpg

 

A z tego może cośbędzie. Narazie wszystko umowne: kolory, kompozycja itd.

bridge_sketch.jpg

 

Pzdr.

Napisano

Bardzo, bardzo ladna pani eee praca ;]

 

Jedyne co delikatnie knoci odbior, to raczka siegajaca za glowe reszte jest git.

Waszmosc pan zawital na wyzsze sfery.

Napisano
Bardzo, bardzo ladna pani eee praca ;]

 

Jedyne co delikatnie knoci odbior, to raczka siegajaca za glowe reszte jest git.

Waszmosc pan zawital na wyzsze sfery.

 

Jaram się razem z icecoldem :D

 

Jedynie co mi psuje harmonię to przejście bioder w górę... Tam jest ciut za wąsko w porównaniu do ud (chyba, że uda lekko "odchudzisz"), ale co osoba to inny gust :P Tło wyszło zdecydowanie świetnie. O panience, to tylko co wyżej napisałem ;) Jedziesz dalej.

Napisano (edytowane)

Wytłumaczę się - panienka ma celowo "przegiętą" anatomię, nie chciałem zrobić idealnej kobiety plus jeszcze mój fetysz =] szerszych bioder i wyszło jak wyszło=].

Edytowane przez emmilius
Napisano

Niebieska pani ala Avatar wygląda super. Nie tylko stylizacja ale i gradienty na niej są bardzo przyjemne. Jedynie tło wymagałoby troszkę więcej uwagi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności