Napisano 6 Maj 201014 l Autor Wiem o co Ci chodzi - dzięki. Mam to generalnie na uwadze i podoba mi się to. Niestety kilka pracek "zejdzie" zanim się nauczę tym w miarę posługiwać ale to jak ze wszystkim i z rozwagą mam nadzieję co bym się nie zachłysnął i wszędzie na siłę tego nie wciskał. DaRoz - thx, będę myślał o tym następnym razem.
Napisano 6 Maj 201014 l Kurde świniak trzyma poziom, choć anatomię dość swobodnie potraktowałeś. W każdym razie praca robi wrażenie;)
Napisano 10 Maj 201014 l Autor konrad, thirdeye - =] Mam w głowie koncept łucznika ale szukam dla niego/niej dynamicznej pozy hmm w locie/skoku. Wiem że część może wygląda jak paralityczne baletnice lub potrącony pieszy ale może coś się wam spodoba, może coś wygląda w miarę naturalnie-dynamicznie. to szybkie szkice i proporcje tu i tam leżą także proszę nie zwracać zbytnio na to uwagi.
Napisano 10 Maj 201014 l Żółty po prawej i brązowy na środku wydają mi się najbardziej naturalne, jednak z dynamiką trochę tutaj nie do końca. Jeśli chodzi o bardziej dynamiczną a troszkę mniej naturalna formę to zdecydowanie ten niebieski po lewej na samym dole, rozwiązanie godne rzeźbiarza. :)
Napisano 10 Maj 201014 l Autor Ta, mi ten niebieski też najbardziej się widzi. Drugie miejsce - zielony środek i czerwona po lewej.
Napisano 13 Maj 201014 l Autor No spodobał mi się ten niebieski i pociągnąłem dalej linearta. Chciałem w sumie czegoś nowego niż typowe magic&sword i poszedłem w stronę jakby voodoo. W koncepcie chodzi o hmmm... soul arrow =]. Anatomię wybaczcie bo narazie malowałem z głowy.
Napisano 13 Maj 201014 l Poswiec troszke wiecej uwagi na facjate, i na lysine lenina nie rysujemy lotek jak dzieci w przedszkolu ;)
Napisano 13 Maj 201014 l sword and sorcery a nie "magic&sword" ignorancie!! :DD a tak żeby nie oftopować to szukaj dobrej refki i ciś to dalej może bardziej dynamicznie go pochylić trochę do dołu jak by w powietrzu wypuszczał te strzały. coś jak legolas w 2 wieżach jak na tarczy zjeżdżał jak na snowboardzie ( nigdy nie zapomnę tego motywu xD)
Napisano 14 Maj 201014 l Poszukaj sobie refek łuczników jak strzelają, mogą być nawet olimpijscy. Sam strzelam trochę z łuku i widać masę niedoróbek w twoich szkicach, ale więcej wyciągniesz z refek niż z komentarzy. Ten łucznik wygląda jak amator, który wziął do ręki łuk i zapozował do zdjęcia nawet nie >celując
Napisano 14 Maj 201014 l Autor Łucznicy olimpijscy zdaje się nie strzelają w skoku/biegu=]. Ja też nieco strzelam z łuku (właśnie - muszę strzały dokupić bo się sezon zaczyna=]) Jeżeli chodzi o jego pozę to ja w takiej pozie nawet nie wiem czy bym strzał oddał a co dopiero trafił w cel. Nie chcę negować tego co napisałeś noiprox bo masz rację ale ja szukam czegoś innego. Odnośnie konceptu >soul arrow
Napisano 15 Maj 201014 l świetny pomysł z tymi łucznikami bardzo mi się podoba ;) a wazon mistrzostwo :D
Napisano 22 Maj 201014 l Szczwany pomysł. Sześcian najlepiej wyszedł. Różowy chyba lekko odstaje, jakby miał rozmycie na górnej podstawie. Ćwiczonko ciekawe trzeba przyznać ;) A i chyba cienie powinny lecieć bardziej po skosie w stronę lewego górnego rogu, niż ostro na lewo.
Napisano 31 Maj 201014 l Autor A też mnie jakoś na portrety wzięło... ...no i jeszcze art na TSP#91 Edytowane 31 Maj 201014 l przez emmilius
Napisano 31 Maj 201014 l portrety są świetne! szczególnie ten dziadek (ps. broda troche za jasna mi sie wydaje) i azjatka, podobają mi się takie dynamiczne maźnięcia:)
Napisano 31 Maj 201014 l Autor Broda możliwe że trochę za jasna http://fc02.deviantart.net/fs31/i/2008/219/a/1/this_old_man____by_salemwitch.jpg uciekło mi to chyba przy wyostrzaniu. No dynamicznych maźnięć to sie dopiero uczę, bo zawsze z zazdrością patrzę jak chopaki na forum lekko machają. Źle wygląda jak pracka jest zamęczona i nie ma w niej luzu.
Napisano 31 Maj 201014 l azjatka przyjemna bardzo, taka delikatna:) wydaje mi się że anatomia nie leży w ostatnim, głowa zbyt daleko w lewo ucieka i za duża
Napisano 1 Czerwiec 201014 l Autor No cóż czasu brakło który i tak przekroczyłem więc uciekło to i owo. Może jeszcze coś skrobnę...
Napisano 1 Czerwiec 201014 l piszę jedno a myślę drugie:/ zdecydowanie więcej snu trzeba mi. Głowa raczej za mała, przepraszam za sianie chaosu
Napisano 1 Czerwiec 201014 l Em me man, wiecej luzu. Zabardzo spinasz sie przy tych pracach, a ja mam dla ciebie lekarstwo. Wez duza powierzchnie papieru, naturalny wegiel do reki i smaruj, zrob chaos wyszalej sie na papierze, ale tak zebys pow szytskim byl caly umorusany w medium. Zrob tak kilka razu dajs ie poniesc, nast spontaniczna muzyke. Zacytuje Boba Kato: Automatycznie zaczalem robic lepsze rysunku, gdy przestalem sie martwic o to, ze cos mi nie wyjdzie. Co zlego moglo sie stac, najwyzej zmarnowal bym kawalek papieru. Pokaz nam tego wariata ( pozytywnego ), ktory siedzi gdzies w glebi ciebie, pozdrawiam.
Napisano 1 Czerwiec 201014 l Autor Pokaz nam tego wariata ( pozytywnego ), ktory siedzi gdzies w glebi ciebie, pozdrawiam. Hehe, no jakiś wariat tam siedzi. Ale o to trzeba by było zapytać moich znajomych. Niestety na razie nie umiem go uwolnić aby poszalał podczas maziania. Nawet jak stawiam szybkie lekkie impasty są one często niepotrzebnie "przemyślane" - broń Boże żeby coś się przypadkowego w moich pracach pojawiło. Tak to wygląda :(. Nie umiem się jakoś przełamać i samo mi to chyba nie przyjdzie, po prostu będę musiał na to poświęcić trochę czasu. Thx Mrożon =]
Napisano 1 Czerwiec 201014 l Troche to wszystko przeswietlone moim zdaniem, a zamiast tego hydrantu? lepiej wstaw czteropak ^^'
Napisano 1 Czerwiec 201014 l Autor Przejarane powiadasz? Na szczęście mam to na warstwach więc nie problem. Z czteropakiem to problem będzie bo Nuka-Cola mu się znudziła a browar to towar deficytowy jest. Chmiel zmutował i nawiał z pól uprawnych.
Napisano 1 Czerwiec 201014 l kurcze nieźle... prócz tego co Ice pisał moe jeszcze tło oddalić/odciąć od postaci i zmiękczyć/rozmazać krawędzie na wieżyczce... no i chamsko widać, że łańcuch to pędzel bo jest płaski itp... pozdro
Napisano 1 Czerwiec 201014 l Najbardziej mi się rzuca w oczy zupełnie nieokreślona ziemia, w ogóle się jej nie czyta, to w jaki sposób i na czym on stoi wymaga mocnego przyjrzenia się. Linie na udach nie dają dobrego rezultatu i też odcinają nogi. Te łańcuchy płaskie strasznie. Sama postać i naramiennik szczególnie - miodzio.
Napisano 2 Czerwiec 201014 l Autor Ok, czyli tak: - łańcuchy płaskie, a zdawało mi się że sam brusz będzie tu pasował. Widać się myliłem. - nieokreślona ziemia. W zasadzie nie chciałem dawać tam detalu żeby wzroku nie przyciągało ale może dam jakąś delikatną teksturę wyschniętego jeziora - czy coś. - uda. A szczególnie to bardziej oświetlone. Chyba 3 razy do tego podchodziłem. Nie ogarniam bryły jeszcze - mimo że wydaje się prosta. Nad obwódkami też pomyślę - tło - no cóż wybiło się na przód w ferworze walki =] - no jeszcze ręka z drzwiami do dokończenia. Dzięki za pomoc... jak coś jeszcze to śmiało plz.
Napisano 2 Czerwiec 201014 l Co do tych drzwi to taka tarcza była w fallout 3 na tym przeogromnym mutancie, więc może daj mu jakąś inną żeby Ci jakiś pedantyczny gracz nie lamentował kiedyś?
Napisano 2 Czerwiec 201014 l Autor Haaa! I teraz się wkurzyłem. Zanim jeszcze wyszła gierka F3 chodził mi po głowie właśnie koncept przerośniętego koksa z drzwiami od auta jako tarcza i z hydrantem. Ino skill był za mały żeby cokolwiek zaczynać więc leżało i dorastało w głowie. No tak - ale teraz i tak wyjdzie na to że podpatrzyłem. Chociaż w tak bogatym świecie CA riplejki się pewnie często zdarzają.
Napisano 2 Czerwiec 201014 l Sorry stary... Takie rzeczy się zdarzaja, niestety :/ Ludzie mogą wpaśc na ten sam pomysł i nic nie poradzisz, kto pierwszy narysuje temu się ten pomysł przypisze. Nie wątpię ani przez chwilę, że tarczę z drzwi wymyśliłeś sam, ale teraz każdy kto ją widział w F3 zaraz sobie przypomni, tak jak ja. Bywa :/
Napisano 2 Czerwiec 201014 l Autor Luz, nie upieram się przy przypisywaniu sobie tego konceptu - wyszło jak wyszło. Też się zastanawiałem co by tam dać jako tarczę takiego industrialnego zamiast drzwi. Brałem jeszcze pod uwagę to że jest tam trochę ciemniej i będzie ona pokazana "od środka", no nic mi do głowy jakoś nie przychodziło więc zostały drzwi. Może jeszcze coś na ostatnią chwilę wymyślę...
Napisano 3 Czerwiec 201014 l hello :) od jakiegoś czasu zastanawiałem się co mi nie zgrzyta w twoich pracach i już chyba wiem. Od zrobienia tego portretu tej dziewczynki z kwatem (tej z takiej słabej jakości foty jakieś tam zamówienie wiesz o co chodzi) zrobił sie progress w twoich pracach. I ostatnie wrzuty ten prosiak wojownik w hełmie i ostatni nosorożec. Są fajnie zrobione technicznie ale jak dla mnie trochę bezpłciowo. Poco mu ta tacza i ta rura jak nie widać ze komuś chce przyp*****lic. Wszystkie te postacie dla mnie są takie bez osobowe. Wyglądają bardziej jak koncepty niż ilustracje. http://davidrapozaart.deviantart.com/gallery/ wydaje mi się ze masz podobny styl do tego kolesia może cie natchnie ;) ale sie rozpisałem tyle od mnie pozdro
Napisano 3 Czerwiec 201014 l Autor Pana Dave Rapoze znam - fajnie maluje i mozna się nieźle inspirować. Co do podobnego stylu mi się właśnie wydaje że prędzej ICE maluje coś bardziej w deseń Rapozy niż ja - ale to tylko moje spostrzeżenie. To prawda że bardziej się skupiam nad formą niż nad treścią - za bardzo się przejmuję niedociągnięciami warsztatu i przesłanie czy tam historia obrazka gdzieś ulatuje. Zdecydowanie też wydaje mi się za mało eksperymentuje, a to raczej szybko nie zaprowadzi mnie tam gdzie "na razie" chcę dojść. Fajny koment Kojotu - thx=]
Napisano 5 Czerwiec 201014 l Autor Kuniec. W mniejszym lub większym stopniu naniosłem poprawki o których mówiliście. W sumie niewiele się zmieniło.
Napisano 5 Czerwiec 201014 l Zgodnie z haslem less is more, co za duzo to nie zdrowo wywalilbym wiekszosc tych lancuchow zostawil ten na lapie z hydrantem is tanowcza sam namalowal ten na dzrwiach samochodowych, ten pedzel na nich wyglada nad wyraz tandetnie i made in China. No to by bylo na tyle panie kolego :)
Napisano 5 Czerwiec 201014 l Autor Ta, za dużo, ale już za późno - obrazek oddany. Będę pamiętał na przyszłość.
Napisano 20 Czerwiec 201014 l Autor Mały refresh. Walka ze szrafowaniem. Nieco żniwa mi wychodzą (siano) no ale może w końcu się odblokuję. Jeden ołówek (pierwszy) reszta długopis+gelpen. A tu jakiś bannerek do gry na forum. Koleś w RoM-a gra i poprosił... A z tego może cośbędzie. Narazie wszystko umowne: kolory, kompozycja itd. Pzdr.
Napisano 20 Czerwiec 201014 l mi się pstryczek przełączył w głowie z brakiem sianka jak wskoczyłem na duży format :)
Napisano 10 Lipiec 201014 l Bardzo, bardzo ladna pani eee praca ;] Jedyne co delikatnie knoci odbior, to raczka siegajaca za glowe reszte jest git. Waszmosc pan zawital na wyzsze sfery.
Napisano 10 Lipiec 201014 l Autor Thx Ice - próbuję łączyć refy z tym co mam w głowie. A jeszcze dziad pustynny - gradientem próbowałem.
Napisano 11 Lipiec 201014 l Bardzo, bardzo ladna pani eee praca ;] Jedyne co delikatnie knoci odbior, to raczka siegajaca za glowe reszte jest git. Waszmosc pan zawital na wyzsze sfery. Jaram się razem z icecoldem :D Jedynie co mi psuje harmonię to przejście bioder w górę... Tam jest ciut za wąsko w porównaniu do ud (chyba, że uda lekko "odchudzisz"), ale co osoba to inny gust :P Tło wyszło zdecydowanie świetnie. O panience, to tylko co wyżej napisałem ;) Jedziesz dalej.
Napisano 11 Lipiec 201014 l Autor Wytłumaczę się - panienka ma celowo "przegiętą" anatomię, nie chciałem zrobić idealnej kobiety plus jeszcze mój fetysz =] szerszych bioder i wyszło jak wyszło=]. Edytowane 13 Lipiec 201014 l przez emmilius
Napisano 11 Lipiec 201014 l Porównując proporcje to oprócz bioder głowa jest za duża. Ostatni super wydzióbany- fakturka mi się skojarzyła z rzeźbą w drewnie. :) Edit: Ee w międzyczasie się wytłumaczyłeś. :P
Napisano 11 Lipiec 201014 l Niebieska pani ala Avatar wygląda super. Nie tylko stylizacja ale i gradienty na niej są bardzo przyjemne. Jedynie tło wymagałoby troszkę więcej uwagi.
Napisano 11 Lipiec 201014 l Autor Envirek z głowy inspirowany nie ukrywam speedem DaroZa na Styks TSP94.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto