Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam...

Robię sobie taki o modelik dzika ;>

 

f314d0887559907e.jpg

e109a8be031e2bac.jpg

4bef494fa74e7d61.jpg

3e61c6b24b03e49c.jpg

459b61446a29b5da.jpg

e653ba773399ea0d.jpg

 

Nie mam pojęcia dlaczego pojawiają mi się takie artefakty na nodze i uchu przy użyciu Autosmootha z wartością 75...

 

Przy okazji możecie mi poradzić coś odnośnie optymalizacji siatki :)

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

przy uchu to popzrez złe rozłorzenie siatki, powinienes to na Loopach zrobic, gdzies na forum ktos chciał dobermana wymodelowac, zerknij tam! pozatym sparwdz czy nei amsz podwojnych vertexow na nodze

Napisano

W miejscach gdzie siatka będzie się najbardziej deformować, czyli łączenie nóg z ciałem, jest najgorzej zbudowana. A czworogi pod tym wględem są dość wymagające, żeby je dobrze zanimować.

To samo tyczy się zgięć na nogach.

 

I odwrotnie, po co mu tyle loopów na grzbiecie, kopytach i na ogonie?

Napisano

Te grupy smootha to świetna rzecz :) Thx :)

 

Ale nie mogę sobie poradzić z siatką ucha :/ Może mi ktoś powiedzieć jak ją zmodyfikować?

 

d5a8424752c71621.jpg

2dffe9c41ecbf621.jpg

Napisano

pokaz model z siata bez cieni i innych takich bajerow moze i nawet z self ilumination na 100 albo sam screen z viewportu bo niestety na tych screenach niektorych okolic w ciemnosciach nie widac i trudno cos poradzic zwlascza na ucho jest ciemno wiec nie wiadomo jak tam edge ida

Napisano

ogolnie jest gitez, troszke glowe bym mu podniosl bo teraz mam wrazenia jak by ktos go skarcil - taki smutny sie wydaje ;) kly troszke powyginac bo za prosto jest.

a co do ucha to mi sie wydaje ze vertex zaznaczony na czerwono trzeba poprostu wyciagnac bo cos chyba o duzo za gleboko jest. ewentualnie moze byc jeszcze rozdwojony ten na niebiesko ale raczej nie.

dzikrb8.jpg

pozdrawiam

Napisano

ja dodam jescze ze pieciokaty widze przy uchu

 

co do tego dziwnego cieniowania jesli nie jest wina to siatki to moze poprostu dziwne smooth grupy rozlozyles i dlatego takie dziwne cieniowanie w tym miejscu powstalo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności