Trybal Napisano 2 Luty 2009 Napisano 2 Luty 2009 Witam... Robię sobie taki o modelik dzika ;> Nie mam pojęcia dlaczego pojawiają mi się takie artefakty na nodze i uchu przy użyciu Autosmootha z wartością 75... Przy okazji możecie mi poradzić coś odnośnie optymalizacji siatki :)
Bruneq Napisano 2 Luty 2009 Napisano 2 Luty 2009 przy uchu to popzrez złe rozłorzenie siatki, powinienes to na Loopach zrobic, gdzies na forum ktos chciał dobermana wymodelowac, zerknij tam! pozatym sparwdz czy nei amsz podwojnych vertexow na nodze
Levus Napisano 2 Luty 2009 Napisano 2 Luty 2009 W miejscach gdzie siatka będzie się najbardziej deformować, czyli łączenie nóg z ciałem, jest najgorzej zbudowana. A czworogi pod tym wględem są dość wymagające, żeby je dobrze zanimować. To samo tyczy się zgięć na nogach. I odwrotnie, po co mu tyle loopów na grzbiecie, kopytach i na ogonie?
Ex3 Napisano 2 Luty 2009 Napisano 2 Luty 2009 Nie używaj autosmootha tylko ręcznie ustaw sobie smooth groupy.
Jonasz_Real Napisano 2 Luty 2009 Napisano 2 Luty 2009 (edytowane) Trochę u Ciebie leży anatomia. ;p;p;p. Wiem, ze to instrukcja dla myśliwych. Ale co tam ;) Edytowane 2 Luty 2009 przez Jonasz_Real
Trybal Napisano 3 Luty 2009 Autor Napisano 3 Luty 2009 Te grupy smootha to świetna rzecz :) Thx :) Ale nie mogę sobie poradzić z siatką ucha :/ Może mi ktoś powiedzieć jak ją zmodyfikować?
Temporal Napisano 3 Luty 2009 Napisano 3 Luty 2009 pokaz model z siata bez cieni i innych takich bajerow moze i nawet z self ilumination na 100 albo sam screen z viewportu bo niestety na tych screenach niektorych okolic w ciemnosciach nie widac i trudno cos poradzic zwlascza na ucho jest ciemno wiec nie wiadomo jak tam edge ida
Sebastian Ozga Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 Zaznacz wszystkie poly, a potem "Retriangulate" - powinno pomóc :)
DiO Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 ogolnie jest gitez, troszke glowe bym mu podniosl bo teraz mam wrazenia jak by ktos go skarcil - taki smutny sie wydaje ;) kly troszke powyginac bo za prosto jest. a co do ucha to mi sie wydaje ze vertex zaznaczony na czerwono trzeba poprostu wyciagnac bo cos chyba o duzo za gleboko jest. ewentualnie moze byc jeszcze rozdwojony ten na niebiesko ale raczej nie. pozdrawiam
Temporal Napisano 5 Luty 2009 Napisano 5 Luty 2009 ja dodam jescze ze pieciokaty widze przy uchu co do tego dziwnego cieniowania jesli nie jest wina to siatki to moze poprostu dziwne smooth grupy rozlozyles i dlatego takie dziwne cieniowanie w tym miejscu powstalo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się