Trybal Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Witam... Robię sobie taki o modelik dzika ;> Nie mam pojęcia dlaczego pojawiają mi się takie artefakty na nodze i uchu przy użyciu Autosmootha z wartością 75... Przy okazji możecie mi poradzić coś odnośnie optymalizacji siatki :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruneq Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 przy uchu to popzrez złe rozłorzenie siatki, powinienes to na Loopach zrobic, gdzies na forum ktos chciał dobermana wymodelowac, zerknij tam! pozatym sparwdz czy nei amsz podwojnych vertexow na nodze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levus Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 W miejscach gdzie siatka będzie się najbardziej deformować, czyli łączenie nóg z ciałem, jest najgorzej zbudowana. A czworogi pod tym wględem są dość wymagające, żeby je dobrze zanimować. To samo tyczy się zgięć na nogach. I odwrotnie, po co mu tyle loopów na grzbiecie, kopytach i na ogonie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ex3 Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Nie używaj autosmootha tylko ręcznie ustaw sobie smooth groupy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonasz_Real Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 (edited) Trochę u Ciebie leży anatomia. ;p;p;p. Wiem, ze to instrukcja dla myśliwych. Ale co tam ;) Edited February 2, 2009 by Jonasz_Real Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trybal Posted February 3, 2009 Author Share Posted February 3, 2009 Te grupy smootha to świetna rzecz :) Thx :) Ale nie mogę sobie poradzić z siatką ucha :/ Może mi ktoś powiedzieć jak ją zmodyfikować? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Temporal Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 pokaz model z siata bez cieni i innych takich bajerow moze i nawet z self ilumination na 100 albo sam screen z viewportu bo niestety na tych screenach niektorych okolic w ciemnosciach nie widac i trudno cos poradzic zwlascza na ucho jest ciemno wiec nie wiadomo jak tam edge ida Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trybal Posted February 4, 2009 Author Share Posted February 4, 2009 Prosz ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastian Ozga Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 Zaznacz wszystkie poly, a potem "Retriangulate" - powinno pomóc :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
DiO Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 ogolnie jest gitez, troszke glowe bym mu podniosl bo teraz mam wrazenia jak by ktos go skarcil - taki smutny sie wydaje ;) kly troszke powyginac bo za prosto jest. a co do ucha to mi sie wydaje ze vertex zaznaczony na czerwono trzeba poprostu wyciagnac bo cos chyba o duzo za gleboko jest. ewentualnie moze byc jeszcze rozdwojony ten na niebiesko ale raczej nie. pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Temporal Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 ja dodam jescze ze pieciokaty widze przy uchu co do tego dziwnego cieniowania jesli nie jest wina to siatki to moze poprostu dziwne smooth grupy rozlozyles i dlatego takie dziwne cieniowanie w tym miejscu powstalo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now