Napisano 19 Czerwiec 200915 l Sciągnąłem wczoraj, w zasadzie dzisiaj o 3 w nocy:] śmiga powiem tyle , choć wprowadzili kilka rzeczy które troche wkurzają, najważniejsze jest , że naprawili bugi związane z symetrią, coś więcej napisze jak dotrę do domu i zacznę zabawę w porównywanie szybkości:)
Napisano 19 Czerwiec 200915 l Nie wiem czy dziala, moja siec w tym momencie wyciaga szalencze 16kB/s wiec pewnie szybko sie nie dowiem. Ale to winny byc oficjalne linki do instalek, polecam torrenta bo ponoc server luxology przeciazony jest. Nawet jesli instalka nie ruszy w trybie demo, to zawsze mozna sie pojarac contentem i tutkami ;) http://content3.luxology.com/download/product/modo/401/modo401_Content_win.zip http://content3.luxology.com/download/product/modo/401/modo401_Content_osx.zip http://content4.luxology.com/download/product/modo/401/modo401_win32.exe http://content4.luxology.com/download/product/modo/401/modo401_win64.exe http://content3.luxology.com/download/product/modo/401/Modo401_osx.dmg official torrent: http://content3.luxology.com/download/product/modo/401/modo401_Content_win.zip.torrent
Napisano 21 Czerwiec 200915 l świetne, ale przez to jego mlaskanie nie moge tego do konca obejrzec :P
Napisano 21 Czerwiec 200915 l No i to jest kawał dobrego softu, gdyby nie te wyskakujące okienka było by niesamowicie, a tak jest genialnie :)
Napisano 21 Czerwiec 200915 l Ukłony w strone modo.. Chyba czas się za niego wziąć. Imo wspaniale to wygląda.
Napisano 22 Czerwiec 200915 l Kawał dobrego softu.. nie ma co. Nie jestem na razie przekonany co do tych animacyjnych możliwości modo, ale zobaczymy w którą stronę to się rozwinie. W przypadku mechaniki daje świetnie radę (szczególnie w rękach tego riggera z Pixara, który zrobił setup dla czołgu). Ale przy organice, skinowaniu, deformacjach mięśni i klastrach na razie modo zostaje bardzo mocno w tyle. Moim zdaniem nawet gdyby modo pozbawić narzędzi animacyjnych, nadal były wart każdego grosza. Trzymajmy kciuki za Luxology... póki jeszcze nie został pożarty przez Autodesk'a :p
Napisano 22 Czerwiec 200915 l Nie no, nikt nie udaje, ze modo jest softem do animacji, szczegolnie postaci. To chyba tylko bajery, ktore pozwalaja zrobic najprostrze rzeczy w jednym pakiecie. Przeloty, turnable, kola samochodu... teraz mozna to robic w modo. Ja nie jestem fanem tych narzedzi, bo i tak nie bede nigdy ich uzywal, ale wyobrazam sobie, ze komus moga sie przydac:) Modo 401 czeka juz na mnie w domku i dzisiaj bede sie zabawial nowymi mozliwosciami:)
Napisano 22 Czerwiec 200915 l tak czytam i wydaje mi się że każdy ma chyba inną wersję modo. u nas w firmie jest od wersji 202 i nikt nie ma zamiaru uaktualniać do 401. uciekamy do cinemy. modelarze sobie go chwalą za bezkonkurencyjne narzędzia ale co się obluzgają to inna sprawa. jak ktoś chce robić włochate kulki i butelki od szamponów to ok. polecam poczytać forum luxology.
Napisano 22 Czerwiec 200915 l oj .. każdy soft ma tylu zwolenników jak i przeciwników. Jedni mówią, że Maya jest super.. inni, że bez kija nie podchodź. Z maxem jest podobnie. I pewno w przypadku Modo też nie inaczej. I to, że ktoś tam sobie psioczy na forum to jedna sprawa, a zupełnie inna jak się w danym sofcie pracuje. Ja zdaję sobie sprawę, że modo nie jest doskonałe. Żaden soft nie jest. Każdy jeden ma coś za uszami. Ale miło popatrzeć jak się modo dynamicznie rozwija. Oby tak dalej.
Napisano 22 Czerwiec 200915 l @Remanent, jak to, to już nie będziesz nic wrzucal na luxo? Dobre to wizki byly...
Napisano 22 Czerwiec 200915 l mpta - Jak czytam, ze komus w tutorialach / prezentacjach przeszkadza mlaskanie, popijanie wody, akcent, plec, rasa, wyznanie i cholera wie co jeszcze u prezentujacego to zawsze sie zastanawiam czy w ogole obchodzi ich co ten ktos mowi czy skupiaja sie na pierdolach... Kris_R - Modo jest wcale niezly do modelowania organiki, choc nie jest to Zbrush ;) Co do skinowania czy deformacji miesni oraz innych "character animation" opcji, to Modo ma ich mniej wiecej tyle samo co MS Word ;) Ale 501 juz cos chyba pokaze - nie moga w nieskonczonosc rozwijac modelowania a za kazda wersja jest cos wiecej do animacji.
Napisano 22 Czerwiec 200915 l Uzumakishadow, reanimator: pewnie się tak szybko nie wypiszemy z luxology. Modelerzy dalej będą pracować w 302 bo im się dobrze modeluje i dopóki nie przetestujemy tryouta to szef grozi, że nie da pebblerowi złamanego centa. Przejście na cinemę było spowodowane wdrazaniem unbiasowego renderera. Teraz jak widzę będzie można i z modo eksportować. Osobiście zgadzam się z Nezumi ze dobrze, że program nabywa nowe ciekawe funkcje, jednak starzy wyjadacze mówią, żeby dopracowac to co jest zamiast szukać nowych zabawek. Edytowane 22 Czerwiec 200915 l przez remanent
Napisano 22 Czerwiec 200915 l Uzumakishadow, reanimator: pewnie się tak szybko nie wypiszemy z luxology. Modelerzy dalej będą pracować w 302 bo im się dobrze modeluje i dopóki nie przetestujemy tryouta to szef grozi, że nie da pebblerowi złamanego centa. Przejście na cinemę było spowodowane wdrazaniem unbiasowego renderera. Teraz jak widzę będzie można i z modo eksportować. Cool:) No maxwell zapowiedziany i ponoć o fry-u też jakaś pogłoska była. Modelarze troche pobluzgają jeszcze pewnie bo takie np fillquads ach i och... działa.. nieee, nie działa jak należy... :/ Ale trochę pododawali usprawnień (które działają) do narzędzi ( button uniform przy loop slice niezależnie od trybu w jakim jest narzędzie, świetne), i tak dalej i tak dalej. Replikatory i nowy preview naprawdę koszą :) Fur trochę rozczarowuje... Reszta w sumie tak jak przedstawiali. Niestety, na moim wysłużonym już mbp z core duo cały program po jakimś czasie zwalnia niemiłosiernie we viewportach... No i się tak zaczęło trochę tłoczno robić w gui. Ale ogólnie bardzo miły update.
Napisano 25 Lipiec 200915 l Autor Luxology wydalo Service Packa 1 do modo 401: http://www.luxology.com/support/modo401_SP1_details.aspx Mam nadzieje, ze zmienili troche polityke i beda teraz czesciej wydawac bugfixy. Czekanie pol roku czy nawet wiecej, jak mialo miejsce dotychczas na nowa wersje, ktora owszem wprowadzala (za darmo) sporo nowosci, jak i likwidowala znalezione bledy bylo mowiac delikatnie irytujace. To chyba zreszta odziedziczyli po NewTeku... Niech wydaja co pol roku nowa wersje z danej serii np. 401 -> 402 -> 403, ale niech tez wydaja czesciej poprawki bledow. Idealem jest tutaj Houdini i jego daily-builds.
Napisano 7 Październik 200915 l No i jest juz nastepny SP. Szczegoly : http://www.luxology.com/support/modo401_SP2_details.aspx
Napisano 27 Styczeń 201015 l Autor Service Pack 3 już dostępny: http://www.luxology.com/support/modo401_SP3_details.aspx
Napisano 16 Luty 201015 l Witam, czy ktoś mógłby mi pomoc - zaczynam dopiero pracowac w Modo 401 i nie wychodzi mi funkcja "boolean". Byłabym wdzięczna jakby ktoś napisał krok po kroku co zrobic zeby w zbudowanej scianie wyciac okno lub drzwi,czyli jak z jednego elementu wyciac drugi zeby byla otwór??
Napisano 18 Marzec 201014 l Ale Nezumi przywalił. Porównuje dwa zupełnie inne programy. Newtek ma przede wszystkim zasadę żeby niczego nie udziwniać i nie zepsuć bo żyje z ludzi którzy w branży siedzą po 20 lat. Dlatego guziczki są ciągle takie same (lub podobne) i dlatego nie ma ikonek. Nadal na tym sofcie robi się naprawdę świetne FXy do filmów. Gdyby ten program miał słabe możliwości to by już dawno wyleciał z rynku. Ja w każdym razie wolałbym LW niż Maxa czy C4D. Modo jest super dla nowych grafików którzy jeszcze nie mają przyzwyczajeń które jest bardzo trudno zmienić.
Napisano 18 Marzec 201014 l A tam.. nawyki sriki gacie Świętej Weroniki. Soft to soft.. dajesz sobie trochę czasu na rozruch i wdrożenie i potem lecisz.
Napisano 18 Marzec 201014 l dac77 - nie wiem o czym mowisz. Raz ze watek ten jest stary jak swiat i posty nagle zostaly przeklejone do watku o SP4... Dwa ze porownywalem jakosc materialow reklamowych i samej kampanii a nie programow. Co do twojej teorii dotyczacej NewTeka to jesnak stara sie z tym CORE zmienic i to sporo...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto