Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich

 

wrzucam ostatnie wizualizacje wygenerowane dla producenta podłóg postarzanych

 

Tym razem technologia LWF

Jak zwykle z góry dzięki za C&C

 

antique_1.jpg

 

antique_2.jpg

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no i teraz jak nie sprobowac LWF`a :) Jak sie oglada takie renderki to motywacja jest b duza :) A jak to zrobiles ?;) Podloga i scena genialna chociaz scena starsza ? ;)

Pozdrawiam

Napisano

Szczena opada... gratulacje. Jedynie bump wydaje mi sie za gleboki ale to raczej kwestia gustu, czy tez produktu ;)

P.S.

Producent nie oferuje listw wykonczeniowych?;)

Napisano (edytowane)

witam jeszcze raz

dzięki za komentarze

 

pionix

tak podchodząc do tematu samokrytycznie - podłoga w pierwszym renderze nie za bardzo mi się podoba szczególnie odbicie od okna - tam cos jest dziwnie woskowego (jekieś braki w shaderze) Nie mogłem lepiej nad tym zapanować :)

Świecenie z kolei w drugim renderze moźe trochę duże ale to chyba juz kwestia gustu

 

DOF tym razem post

 

Korbol

trochę zażartuje ale w reklamie wszystko musi byc wypastowane :D

 

hcpiter

:)

Nie wiem jak to zrobiłem ... wziąłem starą scenę (jak zauważyłeś) też z LWF-em, zmieniłem podłogę i parę rzeczy i flipnałem ją horizontalnie,

kasztany wrzuciłem do smaku, pogrzebałem troche w szopie i tak wyszło

 

Tak na powaznie: deski i kasztany to prace modelera. Wiadomo w zbliżeniu trzeba było trochę podciągnąć.

Dużo tutaj jak zwykle szopowej kompozycji.

 

wuj

tak wczesniej pisalem juz o podlodze.

co do listew to wiesz że mamy kryzys !?

Trzeba oszczędzać ! :)

 

Pozdrawiam

Edytowane przez wamhouse
Napisano

Podłoga cudna, ale scenka jakaś kiepska. Nijak ma się ta ściana z dekorami czy co tam do tej starej ramy i dziwnej kanapy. No ale pewnie nie o to chodziło.

Deski i tak nadają ton całości.

Napisano

Witam i dzięki za komentarze

 

ktoś na priv zadał pytanie odnośnie LWF-a, o 'żyletowatośc' w sensie ostrości

wszystkie pytania wrzucam na forum - po to ono jest :)

 

Pierwsze co mi przychodzi do głowy to problem z jasnością/kontrastem w LWF-ie może powodować dublowanie gammy 2.2

Wtedy na gammę 2.2 jest nakładana kolejna gamma 2.2 i powoduje to znaczne rozjaśnienie obrazka.

Wyrównianie kolorów (nie textur) oczywiście uzyskuje się nakładając 'color corect'

 

Jeśli to nie jest przyczyyną to pozostaje jeszcze kwestia postprodukcji

Graniczną "żyletowatość" i tak uzyskuję w PS-ie

 

Mam nadzieję że pomogłem

Pozdr

Napisano (edytowane)

kolorystycznie fajnie (tzn zakładam że te podłogi mają takie kolory), zdjęcia desek dostarczone przez producenta?

 

1 obrazek fajny i w 2-3 minuty nie rzuca się nic w oczy co by mnie raziło - no może poza szerokimi szparami między lamelami podłogi - nawet rustykalna podłoga chyba ściślej powinna przylegać do siebie.

 

 

2 obrazek co od razu rzuca się w oczy - skala leży i kwiczy niestety (kasztany vs książki vs deski podłogi - sęki itp. Dodatkowo DOF'em to podkreśliłeś, IMO 2 obrazek nie udany kompozycyjnie.

Edytowane przez Loki



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności