Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, początki zawsze trudne.

 

Pobrałem sobie model kibelka ze strony producenta, Koło.

 

beztytuuoee.jpg

 

Model wygląda tak, każdy z ich strony. I teraz jak go wygładzić? Próbowalem TurboSmooth, powiększa siatke ale nie wygładza :/

 

42574328.jpg

 

Ktoś pomoże?

 

I jeszcze jedno, po imporcie tego obiektu, jest on wieeelki, gdzie można jakieś ustawienia importu zmienić, żeby obiekty nie były wielgaśne?

 

P.S. Sory za błąd w temacie, zamiast objekty powinno być obiekty ;)

Edytowane przez aduko
  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

tak jak styczeń pisze,

 

1) powelduj odpowiednie wertexy (np zaznacz wszystkie ustaw jakąś małą tolerancję welda i zwelduj je)

2) ustaw odpowiednio Smoothing Groups na poligonach (jesli sąsiednie poligony należą do tej samej grupy w Smoothing Group - przejscie między nimi bęzie "gładkie" jeśli nie należą do wspólnej grupy - przejscie będzie "ostre" - poligony mogą należeć do kilku / kilkunastu grup równocześnie.

3) TurboSmooth też ma opcję kozystania ze smoothing groups, ułatwia kontrolę nad wygładzaniem, radze poczytac pod F1

 

a jak nie wyjdzie, zawsze mozna samemu sobie wymodelowac taki kibel, to nie jest jakis mega trudny obiekt architektoniczny.

 

Co do skali, nie pamietam czy w 3ds jest ta opcja (tzn importując plik .3ds) ale importując plik .dwg mozesz sobie zaznaczyc jakie jednostki ma przyjąć importowany plik - więc wiedząc np ze w cadzie ktos to rysował w mm ustawiasz sobie mm i importuje ci się w odpowiedniej skali.

Napisano

Jak mam je połączyć? Szukam i nie mogę sobie poradzić :/

 

W edycji postu pierwszego nie mam możliwości zmiany tematu :)

 

 

edit

 

Pierwsze nie ważne bo w czasie pisania nadeszła odsiecz :P

Napisano

pokaż to w lepszej jakości bo za przeproszeniem gówno widać no i pokaz normalną siatke a nie same vertexy, po mojemu to źle weldowałes i jakies n-gony Ci sie porobiły

Napisano

To co Ci napisalismy to akurat początek pracy, samo weldowanie nie wystarczy, z automatu raczej na pewno nie bedzie dzialac (tzn model nie wyjdzie Ci od razu idealnie zajebisty - trzeba troche sie wysilic i niektore z tych vertexów weldować ręcznie, niektóre usunąć a i pewnie kilka dodać. Gdyby to było łatwe i proste - ludzie by za to nie płacili tylko sami sobie robili. Bez wysiłku nie będzie efektu poprostu.

Napisano

Ustaw weld treshold na minimum np 0,01,poza tym wyglada że niektóre polygony mają odwrócone normalne(zaznacz te czarne w wievporcie i funkcja flip)

pozdr:)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności