Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Temat: Martial Arts Training

Regulamin

 

Bardzo szeroki temat ale co przez to rozumiem?

Trening dowolnej sztuki walki, może być karate, oldschoolowe wywijanie szabelką lub komandos bawiący się nożem w środku lasu :)

 

Ograniczenia:

Trenuje tylko jedna osoba

Gołe ręce lub broń biała/ kontaktowa nie mozna używać broni dystansowej jak łuki, kusze, proce a już napewno nie można używać broni palnej ;) to nie modern arts ;)

 

 

Można złamać kredkę z 'karata' :)

 

f_1m_59b04b2.jpg

 

można też betonowy blok jak ktoś preferuje :)

 

f_2m_527817d.jpg

 

albo rozwalić głową murf_2m_8a17010.gif

może to być tening boxerski f_boxingm_65a5383.gif

f_FightingCatm_0e97e25.gif

f_boxm_1a87a92.jpg

 

albo wolniejszy trening ciała i ducha :)

f_SNAG0000m_b7aef1e.jpg

 

można ćwiczyć z patykiem f_aikidom_6c87f39.gif

mieczem

 

f_swordm_f596c38.jpg

 

nunchuckiem albo jakąkolwiek inna bronią

 

f_nunm_bb41a6e.jpg

 

ćwiczenie nie musi być udane ;)

fail.gif

 

i jeszcze animka klik

 

 

myślę, że tyle inspiracji wystaczy żeby załapać o co mi chodzi :)

 

powodzenia speedownicy! ;)

  • Odpowiedzi 39
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mastahcez wszystko jest podane tak szczegółowo jak jeszcze nigdy nie było, zadaj sobie troszkę trudu i przeczytaj :)

 

brumugun no to wrzuć linka do wątku roboczego ze speedem sneak, już po ptakach ale może dostaniesz feedback i pracka nie zginie tak całkiem :)

Napisano

a to jeszcze miasiac, musialem to przeoczyc:) ee to ja ide na dobranocke. zaczalem juz sorybord rysowac, moze niedlugo wrzuce, tylko sie nie przerazcie bo rysuje jak

lewa stopa...

pozdr i gud lak wszystkim!

Napisano

jakby co to przyjmuje zlecenia na sorybordy hehehe... no dobra, nie trzymalem olowka w rece od plastyka, wiec troche wyrozumialosci bo rysowalem to 3x dluzej niz mialem nadzieje to zrobic:) keyposy chyba zlapalem nie? ok, juz nie przynudzam, co sie z nim dzieje i co stanie dalej, dowiecie sie w nastepnym odcinku.... dobranoc:)

 

ainc.jpg

Napisano

sly why not ? im więcej tym weselej ;)

 

mastahcez ale wystrzeliłeś ja się jeszcze nie przeciągnąłem a tu bam! ;) jutro skończyś czy dasz radę jeszcze dzisiaj? :D

a mówiłeś, że nie umiesz rysować :P fajnie wyszło

na trampolinie "skika"? :)

 

btw Władza już wie o regulaminie i za niedługo tam zajrzy poprawi i przyklei, więc jak wątek zostanie przyklejony warto będzie tam zajrzeć i zobaczyć co się jeszcze ostało :D

Napisano

Tak jeszcze odnosnie regulaminu , gupie pytanie "Animacja tylko z perspektywy" , czyli tu chodzi o ustawienie polozenia kamery, czy widoku ortogonalnego i perpective, bo sie gubie , to taka animka jak Destroyera z side'a na postac np, nie przejdzie?

Napisano

moja animka była z kamery perspektywicznej ale ustawiona z boku i takie coś powinno być ok bo z takiego widoku najlepiej było ją widać

z kamery ortogonalnej nie przejdzie

chyba o to chodzi, zresztą nie wiem, kto w ogóle ten regulamin wymyślał !? :D

Napisano

a takie tam thumby, siedzialem 85 godzin:P

a co do kamery to chyba nie trzeba tego ograniczac do nieruchomej perspektywy, bo czasem samo operowanie kamera w animacji moze byc rownie waznym srodkiem wyrazu jak ruch czy wszystko inne.

poniedzialek, 8 rano a ja juz na forum... ide po kawe;)

Napisano

DObra kawa, dobra...

mastahcez - onimęła Cię dyskusja o "regulaminie" speedów.

Podobno pokazać można będzie tylko animkę z viewportu i do tego bez shade... po prostu "wire objects" albo "bounding box'y" skaczące... tylko czarno-biało... i max. 15 klatek na sec. :p

 

(no co..? wcześnie jest.)

pozdrawiam.

Napisano

chodzi mi o to, ze render czy shake kamery to takie upiekszacze, moznaby zaliczyc do efektow, to nie jest jakos strasznie potrzebne do animacji. a ruchoma kamera czy zmiana kadru duzo wnosi wiec nie ma co dyskwalifikowac tego. (tak przypomnialem sobie apropos regulaminu). co do kamery ortogonalnej to troche sie zgodze bo przy takim splaszczaniu do 2d duzo animacji 3d ginie i upraszcza sie do sylwetki. gdyby sie przyjzec takiej postaci z innej perspektywy to nie bylaby prawidlowa. dobra, wracam do roboty.

pozdr.

Napisano

ok, dalej to bedzie tak:

 

cwaj.jpg

 

w sumie chyba sie z tym nie zmieszcze w 14 sekundach. moze zrezygnuje z ktorejs glupiej pozy na rzecz jakiegos ultra-kombosa z polobrotu bo srorybord i tak sie kupy nie trzyma. starczy tego rysowania. biore sie za jakies 3d bo w tym sie duzo lepiej czuje.

pozdr!

Napisano

cos sie topik nie rusza, ktos cos zrobil juz moze? ja powiem szczerze, ze jeszcze nie tknalem mai... troche rozpracowalem to na kartce ale niewiele :) przegladalem te filmiki od sly i stwierdzam ze ci goscie sa szybsi niz moje mozliwosci percepcyjne...

Napisano

taaaak :) etap przygotowania i planowania jest bardzo ważny ;)

na razie się przygotowują zbierając siły (Anticipation) :P

a potem pewnie ze dwa dni przed deadlinem szybko trzasnę na odwal kolejną dupiatą animkę :D

 

btw fajny berecik :P

Napisano

Fajnie... trzyma punkt ciężkości i wogóle... ale możnaby poprawić moment obrotu - nie widać żeby ludek odbił się od prawej nogi (która dziwnie się przemieszcza), bez tega odbicia nie obróciłby się tak gwałtownie...

poza tym dla mnie bomba.

 

pozdrawiam.

Napisano

No Bobi jak dla mnie to jest to najlepsza animka Twojego wykonania. Następnym razem pamiętaj, że przy uderzeniach lewy, prawy (czy to prosty, czy to śierp - doesn't matter) główna siła jest nadawana NAJPIERW z biodra (skręt), potem z barku a na końcu łokieć i pięść która ma zadanie tkz. finiszera.

 

Pozdrawiam.

Napisano

adrian2608 nie no nie wierzę! :) miałem zrobić coś bardzo podobnego nawet tą samą postać chciałem użyć :D w poprzednim speedzie też mieliśmy podobne motywy złodziej, diament na cokole etc. ;) ale teraz to przegięcie, dziwne to ;) ale w mojej wesji miał kilka razy głową uderzać i zęby pogubić :D

 

A co do animki to całkiem spoko, skok za lekki na takiego tłuściocha :) i jakoś za wolno się wybija jakiś lag tam jest niepotrzebny :) i koniec taki wydaje się rozciągany do tych regulaminowych 14s :) ale sama końcówka jak łapie się za brzuszek bardzo fajna haha :D

git malina :)

 

 

i btw jak wrzucacie wersje do oglądanie to dajcie też wersję z "*" to twórca sony którym przypadkowo jestem ja sam :) będzie mogł sobe te kody pokopiować :)

Napisano

Adrian jeżeli chodzi o pomysł to spoko natomiast co do kwestii technicznej to na pierwsze 2 razy rzuciło mi sie w oko:

- brak slow in/out przy skoku

- walk to praktycznie tylko 2 stride'y (brak breakdownow - góra, dół np. ... biodra nie pracują).

- nie ma antycypacji przy uderzeniu w belke ...

- no i to co najgorsze to źle dobrany timing bo wolno nie znaczy ciężko.

 

Pozdrawiam.

Napisano

:) coś mało uczestników.

mastahcez zaszczycisz nas swoja animacja czy tylko na storyboard się skończyło:>?

 

Co do uwag i komentarzy do mojej animacji to bardzo dziękuje za pochwale i krytykę;)

 

Pozdrawiam

Napisano
Adrian jeżeli chodzi o pomysł to spoko natomiast co do kwestii technicznej to na pierwsze 2 razy rzuciło mi sie w oko:

- brak slow in/out przy skoku

- walk to praktycznie tylko 2 stride'y (brak breakdownow - góra, dół np. ... biodra nie pracują).

- nie ma antycypacji przy uderzeniu w belke ...

- no i to co najgorsze to źle dobrany timing bo wolno nie znaczy ciężko.

 

Pozdrawiam.

Dzięki ,konkretne uwagi tego mi brakowało ,niby wiem o tym wszystkim a jednak. Też trochę napaskudziłem w kluczach i nie bardzo mi się chciało potem to odkręcać, trzeba się bardziej przyłożyć następnym razem, pozdrawiam.

 

Destroyer- A no rozciągany ,bo już sam nie wiedziałem co mam z tym zrobić ;)

hehe właśnie obiło mi się o uszy, że tłuścioch do mayki został prze-konwertowany:D

A tam dziwne, po prostu mam dar przepowiadania przyszłości, to sobie

przepowiedziałem na speeda, a że leń jestem to podebrałem Ci pomysł (już 2 raz) :D

 

P.S

Aha i wersja z "*"

 

 

[*URL=http://vimeo.com/4303403][*B][*SIZE=4]adrian2608[/size][/b] [/url]

 

[*URL=http://vimeo.com/4303403][*IMG]http://www.vpx.pl/up/20090424/speed_1.png [/img][/url]

speed_1.png

Napisano

Hmm.. Jeśli uczyłeś się wykonywać Kata kiedyś, to powinieneś wiedzieć jak się wykańcza ruch/cios/blok... tutaj brakuje akcentów/wykończenia... tempo/timing jakby niezdecydowane.. myślę że dałoby się to poprawić na węzłach... - wydłużyć dojście i skrócić wykończenie... wiesz, takie szarpnięcie...

 

pozdrawiam.

Napisano

A tam dziwne, po prostu mam dar przepowiadania przyszłości, to sobie

przepowiedziałem na speeda, a że leń jestem to podebrałem Ci pomysł (już 2 raz) :D

 

Masz szczęście, że regulamin tego nie zabrania :D

 

i dzięki za wersję do sondy :)

 

 

I od razu informacja do wszystkich żeby umieścili kod z gwiazdami "*" do sondy zaraz pod wersją do oglądania to nie zaginie w gąszczu postow

 

I kolejna sprawa: najprawdopodobniej nie będe w stanie założyć sondy w terminie więc jeśli np do 16:00 sonda się nie pojawi to niech ktoś to zrobi za mnie :)

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności