Morfeusz Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Witam Poniżej zamieszczam dotychczasowy rezultat postaci jakiej tworze. Jest to Hulk Mam dylemat odnośnie modelu, czy nie jest zabardzo napakowany, jest jeszcze coś co mi się nie podoba ale nie potrafię tego stwierdzić, może wy coś wyłapiecie... Z góry dzięki za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
witjah Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 siema moim zdaniem powinieneś popracować nad mięśniem ramienia i nieco mu główkę zwiększyć, poza tym git, jedziesz dalej z detalem 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tutomash Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 niezly ten hulk podzian przy nim to mały pikuś, fajny model Link to comment Share on other sites More sharing options...
nocny drwal Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 napisz jaki soft, pokaż bazę. od tyłu by go można jeszcze dopieścić (bez skojarzeń:P ) szczególnie plecy. poza tym mnie się bardzo podoba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morfeusz Posted April 8, 2009 Author Share Posted April 8, 2009 Update Historia tego modelu jest nieco dłuższa, model zacząłem rok temu w ZBrush, miał to być szkic w którym łapie sobie wszystkie proporcje, masę. Potem to co otrzymałem wrzuciłem do maxa w celu retopologi (polyboost) Dopiero 2 dni temu postanowiłem wrócić ponownie do modelu, dokończyłem retopologie i następnie udałem się ponownie do ZBrush. To co teraz zamieszczam pochodzi bezpośrednio z ZBrusha. witjah - dzięki za podpowiedź, powiększenie głowy pomogło nocny drwal - soft to ZBrush + 3ds max(base mesh w załączniku) tutomash - dzięki Ps. zamieściłem też stary sculpt z ZBrush(niema się czym chwalić) Pozdro!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morfeusz Posted April 10, 2009 Author Share Posted April 10, 2009 Witam Update rąk Ps. jakieś sugestie jak ulepszyć model? Pozdro!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
prrrszalony Posted April 10, 2009 Share Posted April 10, 2009 Często w modelach 3d skóra jest jakaś sylikonowa, przez co przywiera niesamowicie ciasno do mięśni, żadnego tłuszczu, żadnych "skrótów" (tak, jakbyś rozciągnął płachtę ponad otwartym kartonem, a ta, zamiast lekko się tylko zagiąć, miałaby jeszcze wypełnić mocno środek, jakby ołowianą nicią była szyta :) ). Do tego, jego mięśnie są mocno uproszczone, szczególnie na nogach, na których raczej by nie pochodził. Na ciele ludzkim jest wiele miejsc, których nie pokrywają mięśnie, zamiast tego jest właściwie tylko kość pokryta skórą (powiedzmy), a on wygląda, jakby jego kości miały mięśnie, które mają mięśnie. I to dosyć serdelkowate :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
psdmag Posted April 10, 2009 Share Posted April 10, 2009 brakuje tych charakterystycznych spodenek, przyciasnych podartych o 10 nr. za małych jednakże podkreślających, że to to hulk. i jeszcze ta głowa... za mała i jakaś taka nie podobna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morfeusz Posted April 10, 2009 Author Share Posted April 10, 2009 Update Prace nad twarzą... Wszystkie inne akcesoria, spodnie dodam później jak skończę ciało Link to comment Share on other sites More sharing options...
Temporal Posted April 10, 2009 Share Posted April 10, 2009 Modelik naprawde super i zazdroszcze skilla ale jesli to ma byc hulk to narazie malo podobny. Jesli to ma byc jakis wlasny design wyobrazenie hulka to okej ale jesli ma byc taki rozpoznawalny dla mas to wypadaloby zrobic mu bardziej kanciaty leb i szczene. Hulk zawsze mial kanciasta morde przez co wygladal jak przyglup :P. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morfeusz Posted April 10, 2009 Author Share Posted April 10, 2009 Nie wzoruje się w 100% na oryginalnym Hulku Update twarzy Link to comment Share on other sites More sharing options...
floo Posted April 10, 2009 Share Posted April 10, 2009 gruby model... :) ma potencjał... pokaż one more time siatkę z kilku ujęć, ciekaw jestem czy model sprawdził by się w animacji... pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morfeusz Posted April 10, 2009 Author Share Posted April 10, 2009 Heja Już odpowiadam. Siatka została zretopolowan pod kątem animowania. Nie chce wyprzedzać faktów, ale był zamysł zanimowania tej postaci. Pozdro!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
floo Posted April 10, 2009 Share Posted April 10, 2009 topologia wydaje się być ok. zastanawia mnie część klatki piersiowej, jakby miała się zachowywać w ruchu lub np w klasycznym T-pose... podobnie z kostką... chętnie zobaczyłbym model w akcji... postać przez swój charakter i budowę ciała, daje już power co działa na wyobraźnie... dla animacji na duży plus... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nocny drwal Posted April 11, 2009 Share Posted April 11, 2009 oj zaczyna wyglądać! świetnie Ci to idzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morfeusz Posted April 11, 2009 Author Share Posted April 11, 2009 Witam Miło że się podoba... Myślę że już koniec sculptowania ciała, teraz zrobi się spodnie a potem przerzucę się na teksturowanie... Poniżej końcowy rezultat(włosy dodane w ps) Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted April 11, 2009 Share Posted April 11, 2009 Calosc SUPER. Jedyne co mi kompletnie nie lezy to jego "peciny" (jak sie ta czesc ciala nazywa..?), okolice kostki i samo polaczenie stopy z noga - wyszlo jakos tak "grubo", jakby mu wszystkie stawy i sciagna zarosly miesniami ;) Nadgarstki tez ciut nalane. Poza tym gratulacje - widzialem juz milion "hulkow" i jakos wciaz mi sie nie znudzily. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafida Posted April 11, 2009 Share Posted April 11, 2009 Dobrze jest ale z klata trochę przesadziłeś-nie wygląda już jak mięśnie ale jakby mu ktoś dwa kawały mięsa zawieśił;)tak jakby mu pod pachy zwisała.Twarz i zwłaszcza stopy mi się podobają.Acha i tak jak Nezumi napisał-pęciny ma za grube:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy__ Posted April 12, 2009 Share Posted April 12, 2009 no jedynie klatkę można by poprawić, bo rzeczywiście trochę jak zarzucone mięso wygląda :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morfeusz Posted April 13, 2009 Author Share Posted April 13, 2009 Witam Zastosowałem się do waszych sugesti... do tego dodalem jescze spodnie... Pozdro!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafida Posted April 14, 2009 Share Posted April 14, 2009 Spodnie fajne tylko nad dupą ten pasek nie powinien tak przylegać w zagłębieniu tylko iść prosto.Pęciny dalej grube ale i tak go pewnie od tyłu nie będziesz za dużo pokazywał...Dół klaty mu troche naciągnij-te mięśnie powinny się łączyć z ramieniem a nie tak sobie wiśieć po prostu.Tyle uwag ale jako całość bardzo fajnie wyszedł:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now