Jump to content

Postac 3d: Hulk


Morfeusz

Recommended Posts

Witam

Poniżej zamieszczam dotychczasowy rezultat postaci jakiej tworze.

Jest to Hulk

Mam dylemat odnośnie modelu, czy nie jest zabardzo napakowany, jest jeszcze coś co mi się nie podoba ale nie potrafię tego stwierdzić, może wy coś wyłapiecie...

Z góry dzięki za pomoc

Link to comment
Share on other sites

Update

Historia tego modelu jest nieco dłuższa, model zacząłem rok temu w ZBrush, miał to być szkic w którym łapie sobie wszystkie proporcje, masę.

Potem to co otrzymałem wrzuciłem do maxa w celu retopologi (polyboost)

Dopiero 2 dni temu postanowiłem wrócić ponownie do modelu, dokończyłem retopologie i następnie udałem się ponownie do ZBrush. To co teraz zamieszczam pochodzi bezpośrednio z ZBrusha.

 

witjah - dzięki za podpowiedź, powiększenie głowy pomogło

nocny drwal - soft to ZBrush + 3ds max(base mesh w załączniku)

tutomash - dzięki

 

Ps. zamieściłem też stary sculpt z ZBrush(niema się czym chwalić)

Pozdro!!!

Link to comment
Share on other sites

Często w modelach 3d skóra jest jakaś sylikonowa, przez co przywiera niesamowicie ciasno do mięśni, żadnego tłuszczu, żadnych "skrótów" (tak, jakbyś rozciągnął płachtę ponad otwartym kartonem, a ta, zamiast lekko się tylko zagiąć, miałaby jeszcze wypełnić mocno środek, jakby ołowianą nicią była szyta :) ).

Do tego, jego mięśnie są mocno uproszczone, szczególnie na nogach, na których raczej by nie pochodził. Na ciele ludzkim jest wiele miejsc, których nie pokrywają mięśnie, zamiast tego jest właściwie tylko kość pokryta skórą (powiedzmy), a on wygląda, jakby jego kości miały mięśnie, które mają mięśnie. I to dosyć serdelkowate :)

Link to comment
Share on other sites

Modelik naprawde super i zazdroszcze skilla ale jesli to ma byc hulk to narazie malo podobny. Jesli to ma byc jakis wlasny design wyobrazenie hulka to okej ale jesli ma byc taki rozpoznawalny dla mas to wypadaloby zrobic mu bardziej kanciaty leb i szczene. Hulk zawsze mial kanciasta morde przez co wygladal jak przyglup :P.

Link to comment
Share on other sites

topologia wydaje się być ok.

zastanawia mnie część klatki piersiowej, jakby miała się zachowywać w ruchu lub np w klasycznym T-pose...

podobnie z kostką...

 

chętnie zobaczyłbym model w akcji...

postać przez swój charakter i budowę ciała, daje już power co działa na wyobraźnie...

dla animacji na duży plus...

Link to comment
Share on other sites

Calosc SUPER. Jedyne co mi kompletnie nie lezy to jego "peciny" (jak sie ta czesc ciala nazywa..?), okolice kostki i samo polaczenie stopy z noga - wyszlo jakos tak "grubo", jakby mu wszystkie stawy i sciagna zarosly miesniami ;) Nadgarstki tez ciut nalane. Poza tym gratulacje - widzialem juz milion "hulkow" i jakos wciaz mi sie nie znudzily.

Link to comment
Share on other sites

Dobrze jest ale z klata trochę przesadziłeś-nie wygląda już jak mięśnie ale jakby mu ktoś dwa kawały mięsa zawieśił;)tak jakby mu pod pachy zwisała.Twarz i zwłaszcza stopy mi się podobają.Acha i tak jak Nezumi napisał-pęciny ma za grube:)

Link to comment
Share on other sites

Spodnie fajne tylko nad dupą ten pasek nie powinien tak przylegać w zagłębieniu tylko iść prosto.Pęciny dalej grube ale i tak go pewnie od tyłu nie będziesz za dużo pokazywał...Dół klaty mu troche naciągnij-te mięśnie powinny się łączyć z ramieniem a nie tak sobie wiśieć po prostu.Tyle uwag ale jako całość bardzo fajnie wyszedł:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy