Napisano 8 Kwiecień 200915 l Witam Poniżej zamieszczam dotychczasowy rezultat postaci jakiej tworze. Jest to Hulk Mam dylemat odnośnie modelu, czy nie jest zabardzo napakowany, jest jeszcze coś co mi się nie podoba ale nie potrafię tego stwierdzić, może wy coś wyłapiecie... Z góry dzięki za pomoc
Napisano 8 Kwiecień 200915 l siema moim zdaniem powinieneś popracować nad mięśniem ramienia i nieco mu główkę zwiększyć, poza tym git, jedziesz dalej z detalem
Napisano 8 Kwiecień 200915 l napisz jaki soft, pokaż bazę. od tyłu by go można jeszcze dopieścić (bez skojarzeń:P ) szczególnie plecy. poza tym mnie się bardzo podoba
Napisano 8 Kwiecień 200915 l Autor Update Historia tego modelu jest nieco dłuższa, model zacząłem rok temu w ZBrush, miał to być szkic w którym łapie sobie wszystkie proporcje, masę. Potem to co otrzymałem wrzuciłem do maxa w celu retopologi (polyboost) Dopiero 2 dni temu postanowiłem wrócić ponownie do modelu, dokończyłem retopologie i następnie udałem się ponownie do ZBrush. To co teraz zamieszczam pochodzi bezpośrednio z ZBrusha. witjah - dzięki za podpowiedź, powiększenie głowy pomogło nocny drwal - soft to ZBrush + 3ds max(base mesh w załączniku) tutomash - dzięki Ps. zamieściłem też stary sculpt z ZBrush(niema się czym chwalić) Pozdro!!!
Napisano 10 Kwiecień 200915 l Autor Witam Update rąk Ps. jakieś sugestie jak ulepszyć model? Pozdro!!
Napisano 10 Kwiecień 200915 l Często w modelach 3d skóra jest jakaś sylikonowa, przez co przywiera niesamowicie ciasno do mięśni, żadnego tłuszczu, żadnych "skrótów" (tak, jakbyś rozciągnął płachtę ponad otwartym kartonem, a ta, zamiast lekko się tylko zagiąć, miałaby jeszcze wypełnić mocno środek, jakby ołowianą nicią była szyta :) ). Do tego, jego mięśnie są mocno uproszczone, szczególnie na nogach, na których raczej by nie pochodził. Na ciele ludzkim jest wiele miejsc, których nie pokrywają mięśnie, zamiast tego jest właściwie tylko kość pokryta skórą (powiedzmy), a on wygląda, jakby jego kości miały mięśnie, które mają mięśnie. I to dosyć serdelkowate :)
Napisano 10 Kwiecień 200915 l brakuje tych charakterystycznych spodenek, przyciasnych podartych o 10 nr. za małych jednakże podkreślających, że to to hulk. i jeszcze ta głowa... za mała i jakaś taka nie podobna.
Napisano 10 Kwiecień 200915 l Autor Update Prace nad twarzą... Wszystkie inne akcesoria, spodnie dodam później jak skończę ciało
Napisano 10 Kwiecień 200915 l Modelik naprawde super i zazdroszcze skilla ale jesli to ma byc hulk to narazie malo podobny. Jesli to ma byc jakis wlasny design wyobrazenie hulka to okej ale jesli ma byc taki rozpoznawalny dla mas to wypadaloby zrobic mu bardziej kanciaty leb i szczene. Hulk zawsze mial kanciasta morde przez co wygladal jak przyglup :P.
Napisano 10 Kwiecień 200915 l gruby model... :) ma potencjał... pokaż one more time siatkę z kilku ujęć, ciekaw jestem czy model sprawdził by się w animacji... pozdrawiam!
Napisano 10 Kwiecień 200915 l Autor Heja Już odpowiadam. Siatka została zretopolowan pod kątem animowania. Nie chce wyprzedzać faktów, ale był zamysł zanimowania tej postaci. Pozdro!!
Napisano 10 Kwiecień 200915 l topologia wydaje się być ok. zastanawia mnie część klatki piersiowej, jakby miała się zachowywać w ruchu lub np w klasycznym T-pose... podobnie z kostką... chętnie zobaczyłbym model w akcji... postać przez swój charakter i budowę ciała, daje już power co działa na wyobraźnie... dla animacji na duży plus...
Napisano 11 Kwiecień 200915 l Autor Witam Miło że się podoba... Myślę że już koniec sculptowania ciała, teraz zrobi się spodnie a potem przerzucę się na teksturowanie... Poniżej końcowy rezultat(włosy dodane w ps) Pozdrawiam
Napisano 11 Kwiecień 200915 l Calosc SUPER. Jedyne co mi kompletnie nie lezy to jego "peciny" (jak sie ta czesc ciala nazywa..?), okolice kostki i samo polaczenie stopy z noga - wyszlo jakos tak "grubo", jakby mu wszystkie stawy i sciagna zarosly miesniami ;) Nadgarstki tez ciut nalane. Poza tym gratulacje - widzialem juz milion "hulkow" i jakos wciaz mi sie nie znudzily.
Napisano 11 Kwiecień 200915 l Dobrze jest ale z klata trochę przesadziłeś-nie wygląda już jak mięśnie ale jakby mu ktoś dwa kawały mięsa zawieśił;)tak jakby mu pod pachy zwisała.Twarz i zwłaszcza stopy mi się podobają.Acha i tak jak Nezumi napisał-pęciny ma za grube:)
Napisano 12 Kwiecień 200915 l no jedynie klatkę można by poprawić, bo rzeczywiście trochę jak zarzucone mięso wygląda :D
Napisano 13 Kwiecień 200915 l Autor Witam Zastosowałem się do waszych sugesti... do tego dodalem jescze spodnie... Pozdro!!
Napisano 14 Kwiecień 200915 l Spodnie fajne tylko nad dupą ten pasek nie powinien tak przylegać w zagłębieniu tylko iść prosto.Pęciny dalej grube ale i tak go pewnie od tyłu nie będziesz za dużo pokazywał...Dół klaty mu troche naciągnij-te mięśnie powinny się łączyć z ramieniem a nie tak sobie wiśieć po prostu.Tyle uwag ale jako całość bardzo fajnie wyszedł:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto