Morfeusz Napisano 8 Kwiecień 2009 Napisano 8 Kwiecień 2009 Witam Poniżej zamieszczam dotychczasowy rezultat postaci jakiej tworze. Jest to Hulk Mam dylemat odnośnie modelu, czy nie jest zabardzo napakowany, jest jeszcze coś co mi się nie podoba ale nie potrafię tego stwierdzić, może wy coś wyłapiecie... Z góry dzięki za pomoc
witjah Napisano 8 Kwiecień 2009 Napisano 8 Kwiecień 2009 siema moim zdaniem powinieneś popracować nad mięśniem ramienia i nieco mu główkę zwiększyć, poza tym git, jedziesz dalej z detalem 1
tutomash Napisano 8 Kwiecień 2009 Napisano 8 Kwiecień 2009 niezly ten hulk podzian przy nim to mały pikuś, fajny model
nocny drwal Napisano 8 Kwiecień 2009 Napisano 8 Kwiecień 2009 napisz jaki soft, pokaż bazę. od tyłu by go można jeszcze dopieścić (bez skojarzeń:P ) szczególnie plecy. poza tym mnie się bardzo podoba
Morfeusz Napisano 8 Kwiecień 2009 Autor Napisano 8 Kwiecień 2009 Update Historia tego modelu jest nieco dłuższa, model zacząłem rok temu w ZBrush, miał to być szkic w którym łapie sobie wszystkie proporcje, masę. Potem to co otrzymałem wrzuciłem do maxa w celu retopologi (polyboost) Dopiero 2 dni temu postanowiłem wrócić ponownie do modelu, dokończyłem retopologie i następnie udałem się ponownie do ZBrush. To co teraz zamieszczam pochodzi bezpośrednio z ZBrusha. witjah - dzięki za podpowiedź, powiększenie głowy pomogło nocny drwal - soft to ZBrush + 3ds max(base mesh w załączniku) tutomash - dzięki Ps. zamieściłem też stary sculpt z ZBrush(niema się czym chwalić) Pozdro!!!
Morfeusz Napisano 10 Kwiecień 2009 Autor Napisano 10 Kwiecień 2009 Witam Update rąk Ps. jakieś sugestie jak ulepszyć model? Pozdro!!
prrrszalony Napisano 10 Kwiecień 2009 Napisano 10 Kwiecień 2009 Często w modelach 3d skóra jest jakaś sylikonowa, przez co przywiera niesamowicie ciasno do mięśni, żadnego tłuszczu, żadnych "skrótów" (tak, jakbyś rozciągnął płachtę ponad otwartym kartonem, a ta, zamiast lekko się tylko zagiąć, miałaby jeszcze wypełnić mocno środek, jakby ołowianą nicią była szyta :) ). Do tego, jego mięśnie są mocno uproszczone, szczególnie na nogach, na których raczej by nie pochodził. Na ciele ludzkim jest wiele miejsc, których nie pokrywają mięśnie, zamiast tego jest właściwie tylko kość pokryta skórą (powiedzmy), a on wygląda, jakby jego kości miały mięśnie, które mają mięśnie. I to dosyć serdelkowate :)
psdmag Napisano 10 Kwiecień 2009 Napisano 10 Kwiecień 2009 brakuje tych charakterystycznych spodenek, przyciasnych podartych o 10 nr. za małych jednakże podkreślających, że to to hulk. i jeszcze ta głowa... za mała i jakaś taka nie podobna.
Morfeusz Napisano 10 Kwiecień 2009 Autor Napisano 10 Kwiecień 2009 Update Prace nad twarzą... Wszystkie inne akcesoria, spodnie dodam później jak skończę ciało
Temporal Napisano 10 Kwiecień 2009 Napisano 10 Kwiecień 2009 Modelik naprawde super i zazdroszcze skilla ale jesli to ma byc hulk to narazie malo podobny. Jesli to ma byc jakis wlasny design wyobrazenie hulka to okej ale jesli ma byc taki rozpoznawalny dla mas to wypadaloby zrobic mu bardziej kanciaty leb i szczene. Hulk zawsze mial kanciasta morde przez co wygladal jak przyglup :P.
Morfeusz Napisano 10 Kwiecień 2009 Autor Napisano 10 Kwiecień 2009 Nie wzoruje się w 100% na oryginalnym Hulku Update twarzy
floo Napisano 10 Kwiecień 2009 Napisano 10 Kwiecień 2009 gruby model... :) ma potencjał... pokaż one more time siatkę z kilku ujęć, ciekaw jestem czy model sprawdził by się w animacji... pozdrawiam!
Morfeusz Napisano 10 Kwiecień 2009 Autor Napisano 10 Kwiecień 2009 Heja Już odpowiadam. Siatka została zretopolowan pod kątem animowania. Nie chce wyprzedzać faktów, ale był zamysł zanimowania tej postaci. Pozdro!!
floo Napisano 10 Kwiecień 2009 Napisano 10 Kwiecień 2009 topologia wydaje się być ok. zastanawia mnie część klatki piersiowej, jakby miała się zachowywać w ruchu lub np w klasycznym T-pose... podobnie z kostką... chętnie zobaczyłbym model w akcji... postać przez swój charakter i budowę ciała, daje już power co działa na wyobraźnie... dla animacji na duży plus...
nocny drwal Napisano 11 Kwiecień 2009 Napisano 11 Kwiecień 2009 oj zaczyna wyglądać! świetnie Ci to idzie
Morfeusz Napisano 11 Kwiecień 2009 Autor Napisano 11 Kwiecień 2009 Witam Miło że się podoba... Myślę że już koniec sculptowania ciała, teraz zrobi się spodnie a potem przerzucę się na teksturowanie... Poniżej końcowy rezultat(włosy dodane w ps) Pozdrawiam
Nezumi Napisano 11 Kwiecień 2009 Napisano 11 Kwiecień 2009 Calosc SUPER. Jedyne co mi kompletnie nie lezy to jego "peciny" (jak sie ta czesc ciala nazywa..?), okolice kostki i samo polaczenie stopy z noga - wyszlo jakos tak "grubo", jakby mu wszystkie stawy i sciagna zarosly miesniami ;) Nadgarstki tez ciut nalane. Poza tym gratulacje - widzialem juz milion "hulkow" i jakos wciaz mi sie nie znudzily.
mafida Napisano 11 Kwiecień 2009 Napisano 11 Kwiecień 2009 Dobrze jest ale z klata trochę przesadziłeś-nie wygląda już jak mięśnie ale jakby mu ktoś dwa kawały mięsa zawieśił;)tak jakby mu pod pachy zwisała.Twarz i zwłaszcza stopy mi się podobają.Acha i tak jak Nezumi napisał-pęciny ma za grube:)
Eddy__ Napisano 12 Kwiecień 2009 Napisano 12 Kwiecień 2009 no jedynie klatkę można by poprawić, bo rzeczywiście trochę jak zarzucone mięso wygląda :D
Morfeusz Napisano 13 Kwiecień 2009 Autor Napisano 13 Kwiecień 2009 Witam Zastosowałem się do waszych sugesti... do tego dodalem jescze spodnie... Pozdro!!
mafida Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 Spodnie fajne tylko nad dupą ten pasek nie powinien tak przylegać w zagłębieniu tylko iść prosto.Pęciny dalej grube ale i tak go pewnie od tyłu nie będziesz za dużo pokazywał...Dół klaty mu troche naciągnij-te mięśnie powinny się łączyć z ramieniem a nie tak sobie wiśieć po prostu.Tyle uwag ale jako całość bardzo fajnie wyszedł:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się