Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

jak zrobić płytki łazienkowe na ścianę za pomocą ''checker''??

chodzi mi o to że miedzy jedna a drugą kostką żeby była fuga.

czekam na na odpowiedź.

Z góry dziękuje.

Edytowane przez lukasz2q

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witaj na forum.

 

 

Jaki soft?

Najlepiej wymodelować.

Popraw tytuł wątku.

Napisano

Użyj Tiles jak chcesz fugi i zamiast koloru płytek czyli tam gdzie pisze "Tiles setup" wstaw checker z podwójnym tilowaniem albo zostaw jak jest a zmniejsz Horiz. Count i Vert. Count do 2

Napisano
  • Autor

Mam jeszcze jedno pytanie jak zrobić żeby żarówka była światłem?? Żeby oświetlała pomieszczenie?

Napisano

Umieść w żarówce światło typu omni i wyłącz ścianki żarówki z oddziaływania cieni (ustawienia światła).

Na żarówkę daj materiał z self-illumination. (o ile to scanline).

Napisano

W opcjach światła jest opcja shadows, albo exclude, albo jakoś tak. Nie mam teraz jak sprawdzić. Trzeba tam wejść i zrobić żeby żarówka nie rzucała cienia, inaczej światło omni nie przejdzie przez żarówkę.

 

spróbuj poszukać F1 > exclude from shadow casting

Napisano

Dokładnie tak jak piszesz Ania, opcja exlude w światełku zaznaczasz "shadow casting" lub "both" jeśli nie chcesz by światło świeciło no obiekt. I wrzucasz wybrany obiekt z listy po lewej na prawą:)

 

Jeste jeszcze podobna opcja ale ma inne zastosowanie, mianowicie klikasz prawym na obiekcie, wybierasz properties i odznaczasz "receive shadows", "cast shadows" itp. Przydatne.

Napisano
  • Autor

Zrobiłem jak pisaliście i jest wszystko oki poza jednym nie ma cienia na innych elementach jak to zrobić żeby żarówka się świeciła i był cień??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności