Napisano 8 Kwiecień 200916 l jak zrobić płytki łazienkowe na ścianę za pomocą ''checker''?? chodzi mi o to że miedzy jedna a drugą kostką żeby była fuga. czekam na na odpowiedź. Z góry dziękuje. Edytowane 8 Kwiecień 200916 l przez lukasz2q
Napisano 8 Kwiecień 200916 l Użyj Tiles jak chcesz fugi i zamiast koloru płytek czyli tam gdzie pisze "Tiles setup" wstaw checker z podwójnym tilowaniem albo zostaw jak jest a zmniejsz Horiz. Count i Vert. Count do 2
Napisano 8 Kwiecień 200916 l Autor Mam jeszcze jedno pytanie jak zrobić żeby żarówka była światłem?? Żeby oświetlała pomieszczenie?
Napisano 8 Kwiecień 200916 l Umieść w żarówce światło typu omni i wyłącz ścianki żarówki z oddziaływania cieni (ustawienia światła). Na żarówkę daj materiał z self-illumination. (o ile to scanline).
Napisano 8 Kwiecień 200916 l W opcjach światła jest opcja shadows, albo exclude, albo jakoś tak. Nie mam teraz jak sprawdzić. Trzeba tam wejść i zrobić żeby żarówka nie rzucała cienia, inaczej światło omni nie przejdzie przez żarówkę. spróbuj poszukać F1 > exclude from shadow casting
Napisano 8 Kwiecień 200916 l Dokładnie tak jak piszesz Ania, opcja exlude w światełku zaznaczasz "shadow casting" lub "both" jeśli nie chcesz by światło świeciło no obiekt. I wrzucasz wybrany obiekt z listy po lewej na prawą:) Jeste jeszcze podobna opcja ale ma inne zastosowanie, mianowicie klikasz prawym na obiekcie, wybierasz properties i odznaczasz "receive shadows", "cast shadows" itp. Przydatne.
Napisano 9 Kwiecień 200916 l Autor Zrobiłem jak pisaliście i jest wszystko oki poza jednym nie ma cienia na innych elementach jak to zrobić żeby żarówka się świeciła i był cień??
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto