Posted April 8, 200915 yr jak zrobić płytki łazienkowe na ścianę za pomocą ''checker''?? chodzi mi o to że miedzy jedna a drugą kostką żeby była fuga. czekam na na odpowiedź. Z góry dziękuje. Edited April 8, 200915 yr by lukasz2q
April 8, 200915 yr Użyj Tiles jak chcesz fugi i zamiast koloru płytek czyli tam gdzie pisze "Tiles setup" wstaw checker z podwójnym tilowaniem albo zostaw jak jest a zmniejsz Horiz. Count i Vert. Count do 2
April 8, 200915 yr Author Mam jeszcze jedno pytanie jak zrobić żeby żarówka była światłem?? Żeby oświetlała pomieszczenie?
April 8, 200915 yr Umieść w żarówce światło typu omni i wyłącz ścianki żarówki z oddziaływania cieni (ustawienia światła). Na żarówkę daj materiał z self-illumination. (o ile to scanline).
April 8, 200915 yr W opcjach światła jest opcja shadows, albo exclude, albo jakoś tak. Nie mam teraz jak sprawdzić. Trzeba tam wejść i zrobić żeby żarówka nie rzucała cienia, inaczej światło omni nie przejdzie przez żarówkę. spróbuj poszukać F1 > exclude from shadow casting
April 8, 200915 yr Dokładnie tak jak piszesz Ania, opcja exlude w światełku zaznaczasz "shadow casting" lub "both" jeśli nie chcesz by światło świeciło no obiekt. I wrzucasz wybrany obiekt z listy po lewej na prawą:) Jeste jeszcze podobna opcja ale ma inne zastosowanie, mianowicie klikasz prawym na obiekcie, wybierasz properties i odznaczasz "receive shadows", "cast shadows" itp. Przydatne.
April 9, 200915 yr Author Zrobiłem jak pisaliście i jest wszystko oki poza jednym nie ma cienia na innych elementach jak to zrobić żeby żarówka się świeciła i był cień??
Create an account or sign in to comment