lukasz2q Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 (edited) jak zrobić płytki łazienkowe na ścianę za pomocą ''checker''?? chodzi mi o to że miedzy jedna a drugą kostką żeby była fuga. czekam na na odpowiedź. Z góry dziękuje. Edited April 8, 2009 by lukasz2q Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkeruj Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Witaj na forum. Jaki soft? Najlepiej wymodelować. Popraw tytuł wątku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukasz2q Posted April 8, 2009 Author Share Posted April 8, 2009 A nie da się za pomocą tekstury zrobić ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ognisty Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 uzyj materiał tiles zamiast checker pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tores Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Użyj Tiles jak chcesz fugi i zamiast koloru płytek czyli tam gdzie pisze "Tiles setup" wstaw checker z podwójnym tilowaniem albo zostaw jak jest a zmniejsz Horiz. Count i Vert. Count do 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukasz2q Posted April 8, 2009 Author Share Posted April 8, 2009 dzięki wielkie o to mi chodzilo pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukasz2q Posted April 8, 2009 Author Share Posted April 8, 2009 Mam jeszcze jedno pytanie jak zrobić żeby żarówka była światłem?? Żeby oświetlała pomieszczenie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ania Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Umieść w żarówce światło typu omni i wyłącz ścianki żarówki z oddziaływania cieni (ustawienia światła). Na żarówkę daj materiał z self-illumination. (o ile to scanline). Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukasz2q Posted April 8, 2009 Author Share Posted April 8, 2009 a możesz napisać dokładniej jak bo trochę nie rozumiem :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukasz2q Posted April 8, 2009 Author Share Posted April 8, 2009 jak wyłączyć ścianki żarówki z oddziaływania cieni?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ania Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 W opcjach światła jest opcja shadows, albo exclude, albo jakoś tak. Nie mam teraz jak sprawdzić. Trzeba tam wejść i zrobić żeby żarówka nie rzucała cienia, inaczej światło omni nie przejdzie przez żarówkę. spróbuj poszukać F1 > exclude from shadow casting Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levus Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Dokładnie tak jak piszesz Ania, opcja exlude w światełku zaznaczasz "shadow casting" lub "both" jeśli nie chcesz by światło świeciło no obiekt. I wrzucasz wybrany obiekt z listy po lewej na prawą:) Jeste jeszcze podobna opcja ale ma inne zastosowanie, mianowicie klikasz prawym na obiekcie, wybierasz properties i odznaczasz "receive shadows", "cast shadows" itp. Przydatne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukasz2q Posted April 8, 2009 Author Share Posted April 8, 2009 dzięki bardzo Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukasz2q Posted April 9, 2009 Author Share Posted April 9, 2009 Zrobiłem jak pisaliście i jest wszystko oki poza jednym nie ma cienia na innych elementach jak to zrobić żeby żarówka się świeciła i był cień?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kindlar Posted April 10, 2009 Share Posted April 10, 2009 Wejdź w opcje światła General Parameters i załącz shadows na ON. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now