Skocz do zawartości

Material editor ''checker'' pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

jak zrobić płytki łazienkowe na ścianę za pomocą ''checker''??

chodzi mi o to że miedzy jedna a drugą kostką żeby była fuga.

czekam na na odpowiedź.

Z góry dziękuje.

Edytowane przez lukasz2q
  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Użyj Tiles jak chcesz fugi i zamiast koloru płytek czyli tam gdzie pisze "Tiles setup" wstaw checker z podwójnym tilowaniem albo zostaw jak jest a zmniejsz Horiz. Count i Vert. Count do 2

Napisano

Umieść w żarówce światło typu omni i wyłącz ścianki żarówki z oddziaływania cieni (ustawienia światła).

Na żarówkę daj materiał z self-illumination. (o ile to scanline).

Napisano

W opcjach światła jest opcja shadows, albo exclude, albo jakoś tak. Nie mam teraz jak sprawdzić. Trzeba tam wejść i zrobić żeby żarówka nie rzucała cienia, inaczej światło omni nie przejdzie przez żarówkę.

 

spróbuj poszukać F1 > exclude from shadow casting

Napisano

Dokładnie tak jak piszesz Ania, opcja exlude w światełku zaznaczasz "shadow casting" lub "both" jeśli nie chcesz by światło świeciło no obiekt. I wrzucasz wybrany obiekt z listy po lewej na prawą:)

 

Jeste jeszcze podobna opcja ale ma inne zastosowanie, mianowicie klikasz prawym na obiekcie, wybierasz properties i odznaczasz "receive shadows", "cast shadows" itp. Przydatne.

Napisano

Zrobiłem jak pisaliście i jest wszystko oki poza jednym nie ma cienia na innych elementach jak to zrobić żeby żarówka się świeciła i był cień??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności