Levus Napisano 23 Kwiecień 2009 Napisano 23 Kwiecień 2009 Specular też ledwo widoczny, bardzo jednolity pewnie. Z texem o takim poziomie detalu zmieściłbyś się na 512. Ryski odpryski itp gdzie? Tragedii nie ma, ale mogłoby być zdecydowanie lepiej.
PIraT Napisano 24 Kwiecień 2009 Napisano 24 Kwiecień 2009 Chyba najbardziej brakuje rys, odprysków, itp, dość jednolity, ale jestem na +
robertrobo Napisano 24 Kwiecień 2009 Autor Napisano 24 Kwiecień 2009 tekstura, normal, spekular, siatka. Ryski słabo widać bo to nie render tylko print screen .
Eddy__ Napisano 24 Kwiecień 2009 Napisano 24 Kwiecień 2009 z tego co pokazałeś na teksturze to powinno to wyglądać świetnie :) zrób ładnego renderka w studiu wtedy będzie można ocenić
Pussik Napisano 3 Maj 2009 Napisano 3 Maj 2009 2K trisów? Dużo... Co wy z tymi ryskami i odpryskami? Nowy sprzęt też produkują i używają...
robertrobo Napisano 4 Maj 2009 Autor Napisano 4 Maj 2009 2k taki był limit, więc tyle wykorzystałem :)
Bruneq Napisano 5 Maj 2009 Napisano 5 Maj 2009 pokaz siatke modelu, a nie na uv...nie wyglada zle, troche wysotrzyc tex
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się