Napisano 23 Kwiecień 200915 l Specular też ledwo widoczny, bardzo jednolity pewnie. Z texem o takim poziomie detalu zmieściłbyś się na 512. Ryski odpryski itp gdzie? Tragedii nie ma, ale mogłoby być zdecydowanie lepiej.
Napisano 24 Kwiecień 200915 l Chyba najbardziej brakuje rys, odprysków, itp, dość jednolity, ale jestem na +
Napisano 24 Kwiecień 200915 l Autor tekstura, normal, spekular, siatka. Ryski słabo widać bo to nie render tylko print screen .
Napisano 24 Kwiecień 200915 l z tego co pokazałeś na teksturze to powinno to wyglądać świetnie :) zrób ładnego renderka w studiu wtedy będzie można ocenić
Napisano 3 Maj 200915 l 2K trisów? Dużo... Co wy z tymi ryskami i odpryskami? Nowy sprzęt też produkują i używają...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto