robertrobo Napisano 23 Kwiecień 2009 Share Napisano 23 Kwiecień 2009 Maya. Obiekt low poly do gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rogal Napisano 23 Kwiecień 2009 Share Napisano 23 Kwiecień 2009 Pokaż siatke i tex :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 23 Kwiecień 2009 Share Napisano 23 Kwiecień 2009 Normal mapy nie widać w ogóle:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 23 Kwiecień 2009 Share Napisano 23 Kwiecień 2009 Specular też ledwo widoczny, bardzo jednolity pewnie. Z texem o takim poziomie detalu zmieściłbyś się na 512. Ryski odpryski itp gdzie? Tragedii nie ma, ale mogłoby być zdecydowanie lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PIraT Napisano 24 Kwiecień 2009 Share Napisano 24 Kwiecień 2009 Chyba najbardziej brakuje rys, odprysków, itp, dość jednolity, ale jestem na + Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertrobo Napisano 24 Kwiecień 2009 Autor Share Napisano 24 Kwiecień 2009 tekstura, normal, spekular, siatka. Ryski słabo widać bo to nie render tylko print screen . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eddy__ Napisano 24 Kwiecień 2009 Share Napisano 24 Kwiecień 2009 z tego co pokazałeś na teksturze to powinno to wyglądać świetnie :) zrób ładnego renderka w studiu wtedy będzie można ocenić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pussik Napisano 3 Maj 2009 Share Napisano 3 Maj 2009 2K trisów? Dużo... Co wy z tymi ryskami i odpryskami? Nowy sprzęt też produkują i używają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertrobo Napisano 4 Maj 2009 Autor Share Napisano 4 Maj 2009 2k taki był limit, więc tyle wykorzystałem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PIraT Napisano 5 Maj 2009 Share Napisano 5 Maj 2009 2K jak na broń to chyba rozsądny limit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 5 Maj 2009 Share Napisano 5 Maj 2009 pokaz siatke modelu, a nie na uv...nie wyglada zle, troche wysotrzyc tex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się