Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Materiał posadzki to pro materials - stone polished z tekstrurką + custom bump. W pro, ceramika, kamień, stal nierdzewna - fajnie wychodzą. Jak to drewno ustawić np. w standardowym - masz jakiś sposób ?

  • Odpowiedzi 72
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wiesz co. ja zawsze wychodze ze standardowego presetu i zmieniam go aż uzyskam zadowalający efekt. Takie drewno jak masz teraz wygląda w sumie jak preset Satin Varnished Wood, no oczywiście z innym diffusem. Co na pewno będziesz musiał zrobić to wyłączyć bump, bo ten standardowy akurat wychodzi raczej brzydko. No a co do odbić to jednak trzeba pare testów jednak zrobić :). Aha na pewno sampling będziesz musiał w materiale podkręcić bo wyjdzie Ci szum.

Napisano

Teraz materiał szkła na szafkach zdecydowanie lepiej, bo tamtan nie był fajny. Tylko taka mała rada, gdybyś wstawił cokolwiek za te szybki, ot, parę talerzy, kubków, butelek.., to fajnie pokazałoby półprzezroczystość, bo tak to za nimi jest tylko pusta szafka i tego nie widać.

 

:]

Napisano
Co do kolorystyki kuchni - nie robię jej dla siebie, albo dla fajnej wizki, jest ona zlepkiem zachcianek klientów, którzy remontują dom - szczerze - są zachwyceni :-) Tak właśnie chcieli - a o to chodziło.

Lepiej nie podchodzic do tego w ten sposob bo zawsze bedziesz musial robic takie kuchnie ;) No chyba ze chcesz ;> Ludzie chcacy takie kuchnie napewno widzieli podobna u sasiada,wujka stacha lub w nowym wydaniu pani domu, wiec nieraz lepiej przekonac ich do czegos innego poprostu i powoli odcinac sie od tej calej spuścizny pseudo szlacheckich dworków ;)

 

Pozdrawiam :)

Napisano

hcpiter chyba lekko przesadzasz z tym wujkiem stachem i sąsiadem - mówisz o tej kuchni jakby była gniotem designerskim a tu się nie zgodzę. Kuchnia jest nowoczesna - a nie każdy klient lubi kuchnie maxymalnie bialuśkie [tak jak designerzy- często próbowałem] - wręcz odwrotnie - wolą takie pośrednie kolory by się dobrze czyściło. Ściany są w lekkim beżu, w takim jak salon - http://img261.imageshack.us/img261/2600/35978949.jpg - zerknij powiedz że tu mamy komune to przyczynisz się do mojego seppuku. Szafki są sino-szare a szyba bordo która pasuje do drewna - przecież podobny ton... Piec kaflowy istnieje obecnie i chcą go zostawić - co mnie też się bardzo nie podoba bo ni w pipe ni w oko taki pecyk w takiej kuchni.

Napisano (edytowane)

FG wysoki, ale nadal ciemne plamy przy wieszanym suficiku - dziwne...

A przy scianie i suficie coś nie teges. Materiał klosza podwieszanych lampek też nie...

Edytowane przez Camel
Napisano

jahred6 chyba zle zrozumiales moja wypowiedz, akurat ona dotyczyla klientow a sam napisales ze to wlasnie klientci tak wymyslili wiec, w zaden sposob moja wypowiedz nie odnosila sie do twojego projektu, tylko pomyslu innych ludzi :)

Napisano (edytowane)

Dunablaster... coś się tak uczepił tego shadingu? Plamki? No to pójdzie na warsztat w PS i się wymaże. Shading to nie jest to co się liczy w wiz. Liczy się ogólny odbiór wnętrza. No a skoro patrzysz na wnętrze przez pryzmat shadingu to powodzenia. Od dłuższego czasu czytam twoje komentarze i powiem jedno: zamiast siać głupoty i wszędzie krytykować prace i "doradzać" zajmij się czymś konstruktywnym.

 

Ja tutaj widzę całkiem ciekawą kuchnię w miłym kolorze. Ładne światełko, dobre materiały (piecyk w ścianie ma pierwszorzędny metal). Czego więcej chcieć? Może tylko akceptacji od klienta i szybkiego przelewu na konto.

 

jahred: plamy mogą być teoretycznie od GI. FG masz solidnie wyśrubowany więc jedyne sensowne wyjście to duże radiusy GI.

Edytowane przez tweety
  • Like 1
Napisano
Dunablaster... coś się tak uczepił tego shadingu? Plamki? No to pójdzie na warsztat w PS i się wymaże. Shading to nie jest to co się liczy w wiz. Liczy się ogólny odbiór wnętrza. No a skoro patrzysz na wnętrze przez pryzmat shadingu to powodzenia. Od dłuższego czasu czytam twoje komentarze i powiem jedno: zamiast siać głupoty i wszędzie krytykować prace i "doradzać" zajmij się czymś konstruktywnym.

 

Święte słowa. Cenię Cię tweety. Brak mi słów. Dzięki tobie na pewno sie zmienię.

Dziękuję jeszcze raz. Przykro mi, zasługuję na współczucie że tyle bzdur piszę. :(

Napisano

plug to jest przemyślana sprawa :-) Da się sięgnąć do tej półki - dlatego ze względu na niekorzystny punkt - wrzuciłem tubowaty odciąg, a ta półeczką dopełnia geometrie blatu, tam wyżej mogą być jakieś pierdółki niżej przyprawy itd.

tweety dzięki za miłe słowo, szumy w ps - neat image - i po sprawie, muszę tutaj tylko zrobić inny materiał drewna - bo ten bardzo mi pochłania czas renderingu, oraz własnie coś z GI - popróbuje.

hcpiter źle się zrozumieliśmy :) Pozdro :)!

dunablaster jest młodziutki i chce zaistnieć na forum, tylko że jego rady zauważyłem głucho się powtarzają - są to cytaty z tutoriali których nie pojął - gdyby pojął wrzucałby nam tutaj jakieś fajne pracki... a tak nie jest. Ja omijam jak spam.

Napisano (edytowane)

jahred6 od czasu do czasu zaglądałem do wątku i śledziłem postępy.. Materiał cytryn woła o pomste do nieba :P Ale nie będe gadać o cytrynach bo chodzi o całokształt i wnętrze... hehe. Not my style ale widać postęp. Dla mnie troche za 'szare' to wyszło.. Ale jakby w psie podkrecic jasnosc etc to chyba było by ok :) Fajnie Ci ten mental idzie ja do niego nigdy nie mialem szczęścia.. Jakoś vryj łatwiejszy hehe No ale idzie w good way.

 

pozdro ;) powodzenia! i masz to ładnie ukończyc!

Edytowane przez tweety
Napisano

Wyczyściłem ten wątek odrobinę. Myślę, że nie ma co wracać do tematu Dunablaster'a i jego postów. Wracamy do tematu panie i panowie.

 

Pozdrawiam

Napisano

Ja pozwolę sobie wrócić do tematu shadingu, żeby rozwiać bzdury na temat słabego samplowania FG lub GI w tejże scenie. Słaby shading FG lub GI najczęściej objawia się plamami na dużych płaskich powierzchniach, tam gdzie można to najłatwiej zauwazyć. Te "plamki" to ewidentnie sprawa "słabego" samplowania cieni, więc podbij je jeżeli ci na tym zależy, a nie powinno to dużo wydłużyć czasu renderingu.

ps. Pracka bardzo mi się podoba.

Napisano

bapi: nie. tutaj ewidentnie plamy to wina shadingu. Zobacz na podwieszany sufit. są jaśniejsze i ciemniejsze plamy niż cała reszta. Cienie mogłyby co najwyżej zaszumić powierzchnię ale działoby się to w sposób jednorodny, po prostu szum. Przerabiałem coś takiego w mentalu przy kilku projektach. Zawsze wychodziły za niskie sample FG lub ostatecznie coś naknocone w GI.

Napisano

Dzięki za pielęgnowanie tematu :) !!! modeluje teraz hol... Powiedzcie mi przyjaciele jak mam zrobić światła halogenowe w Mentalu - bo coś mi za bardzo nie wychodzi.... ;/ photometrycznymi próbuje i kiepsko...

Napisano

ale co jest kiepskie? światło, cienie? Polecam stronkę ERCO skąd można zassać duuużo fotometryków, jest też taki program jak IES gen czy generator, jakoś tak...

Napisano

dużo osób zmienia cienie w fotometrykach, żeby uzyskać bardziej miękkie (fotometryki dają strasznie ostre), możesz zawsze zmienić emit light from np sphere i ustawic radius jaki cię zadowala.

Napisano

Nie chcę psuć nastroju, ale koło tej dużej szafy z piekarnikiem na ścianie mam wrażenie, że są jakieś żółte paski.. Są tam czy tylko mi się wydaje? Jeśli są to może mi ktoś powiedzieć skąd one mogły się wziąć? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności