Skocz do zawartości

Toporo-młotek


Rezo

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Oto mój pierwszy "kompletny" model, który zrobiłem, wymapowałem, wyrenderowałem i wrzuciłem tutaj. Jak widać, jestem mocno początkującym. Wrzucam do WiP, ponieważ jeszcze go planuję obrobić, aby wyglądał lepiej niż trójwymiarowa odmiana twórczości Picassa na antybiotykach.

Konfiguracja, modelowanie, nauczenie się mapowania i zrobienie "UFałVałki" zajęło mi tak gdzieś z dwie godziny. Render w Mental Rayu.

 

ca5ac5593cce125amed.jpg

Fullsize: http://images45.fotosik.pl/116/ca5ac5593cce125a.jpg

 

6f7f20754e14a69emed.jpg

Fullsize: http://images47.fotosik.pl/117/6f7f20754e14a69e.jpg

 

Siateczka: http://images50.fotosik.pl/116/f7bca95f1d333a32.jpg

Edytowane przez Rezo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

teksturki do poprawy... i dziwnie wygląda ta rękojeść, która się wtapia w główkę... dawaj następny model! ;) i pokaż siateczkę + teksturkę (masz jakąś bump mapę?)

 

indian - byłeś szybszy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Update! :D

 

Siatki nie ruszałem na razie, bo nie mam najmniejszego pojęcia, jak to poprawić, żeby nie sknocić mapowania. Jakaś rada?

Poprawiłem tekstury i zrobiłem przymiarkę do rękojeści z prawdziwego zdarzenia. Póki co cienko i nie po mojej myśli, ale jak już znajdę odpowiednią teksturę do rękojeści, to wszystkie znaki na niebie i na ziemi wskazują na "wypas" :)

 

20e7d85b94730f85med.jpg

Fullsize: http://images39.fotosik.pl/113/20e7d85b94730f85.jpg

 

a8610b4657b11250med.jpg

Fullsize:http://images40.fotosik.pl/112/a8610b4657b11250.jpg

 

Póki co brak bump'a, a tekstury są wybitnie mało imponujące - nałożyłem wszystko na siebie tak, żeby uzyskać symetrię z każdej strony, więc mam tu tylko z 9 oddzielnych elementów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny update :)