Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

przyznam ze ich porownania robia wrazenie. Ale ta kuchnia w clayu co sie renderowala 120 min zdecydowanie nie powala. Podobny efekt (zwalszcza jesli chodzi o noise 1,7) uzyska sie w innych rendererach w 5 minut.

Dzieki za newsa :)

Napisano

Mimo wszystko robi wrażenie i ciekaw jestem czy tylko i wyłącznie optymalizacja kodu bądź jakaś nowa metoda liczenia czy jednak coś na miarę ficzerów w innych renderach bazujących głównie na uproszczaniu na przykład coś w stylu imho chyba najszybszego ze wszystkich znanych mi "brute forców", vrayowego silnika....a może jakiś fajny algorytm odszumiający wmontowali.

Napisano

Paradoksalnie (tak to dobre słowo) paradoksalnie, rendery w drukarskiej rozdzielczości np.300 DPI o wiele lepiej wyglądają niż te malutkie teściki rzędu 800X600 pikseli. Prawdopodobnie jest to spowodowane tym że np. kaustyka nie ma już takiego wpływu na tworzenie szumu bo nie jest składową jednego wielkiego piksela tylko gdzieś tam się pojawia w gąszczu wielu innych

Napisano

Mirach, powiedz w jakich "innych" renderach uzyskasz podobny efekt w 5 min...jedyny jaki mi przychodzi na myśl to vray, bo mental na pewno odpada (jeżeli mowa o brute force), chyba ze mówimy o renderfarmie...Do tego vray to render biased, a jak wiadwomo rendery biased i unbiased to dwie inne bajki, maxwell kombinuje trochę inaczej, aby uzytkownik kliknął 2 razy i miał gotowy render,natmiast w renderach biased spedziesz kilka chwil na testach oswietlenia...a pozniej na renderze dziennym i nocnym, tutaj masz to wszystko za jednym zamachem i mam nadzieję, że twórcy pokuszą się o więcej w zakładce multilight,a także o jakiś post effect.

Napisano

napisałem, że takie obrazki jak pokazano i niemal w real time - wiem co piszę używam Kray

co do testu to nie wiem która to ver Kray i jakie CPU - no i ustawienia Kray są b. istotne

Napisano
maxwell bedzie rzadzic, tutaj jest przyszlosc 3D.

 

hehe, szczerze wątpię. Dużo zależy jak elastyczny będzie i jak się sprawdzi przy animacji. Ale na pewno jest to dobry soft do pewnych bardzo konkretnych zastosowań. "Przyszłość 3d" to chyba jednak za dużo powiedziane :)

 

Pozdrawiam

Napisano

Do wizualizacji, o stille mi tu głównie chodzi, to rzeczywiście może być przyszłość. Przy animacjach jakoś jednak sobie nie wyobrażam żeby każda klatka była liczona w taki sposób :) Oczywiście fajnie by było :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności