zdeno Napisano 8 Maj 2009 Napisano 8 Maj 2009 http://www.maxwellrender.com/version2/noise_comparison.html
mirach Napisano 9 Maj 2009 Napisano 9 Maj 2009 przyznam ze ich porownania robia wrazenie. Ale ta kuchnia w clayu co sie renderowala 120 min zdecydowanie nie powala. Podobny efekt (zwalszcza jesli chodzi o noise 1,7) uzyska sie w innych rendererach w 5 minut. Dzieki za newsa :)
La R Napisano 9 Maj 2009 Napisano 9 Maj 2009 Mimo wszystko robi wrażenie i ciekaw jestem czy tylko i wyłącznie optymalizacja kodu bądź jakaś nowa metoda liczenia czy jednak coś na miarę ficzerów w innych renderach bazujących głównie na uproszczaniu na przykład coś w stylu imho chyba najszybszego ze wszystkich znanych mi "brute forców", vrayowego silnika....a może jakiś fajny algorytm odszumiający wmontowali.
Neaniver Napisano 13 Maj 2009 Napisano 13 Maj 2009 Może wreszcie będzie można się pokusić o sensowną jakość renderów w rozdzielczości drukarskiej.
zdeno Napisano 13 Maj 2009 Autor Napisano 13 Maj 2009 Paradoksalnie (tak to dobre słowo) paradoksalnie, rendery w drukarskiej rozdzielczości np.300 DPI o wiele lepiej wyglądają niż te malutkie teściki rzędu 800X600 pikseli. Prawdopodobnie jest to spowodowane tym że np. kaustyka nie ma już takiego wpływu na tworzenie szumu bo nie jest składową jednego wielkiego piksela tylko gdzieś tam się pojawia w gąszczu wielu innych
bapi23 Napisano 14 Maj 2009 Napisano 14 Maj 2009 Mirach, powiedz w jakich "innych" renderach uzyskasz podobny efekt w 5 min...jedyny jaki mi przychodzi na myśl to vray, bo mental na pewno odpada (jeżeli mowa o brute force), chyba ze mówimy o renderfarmie...Do tego vray to render biased, a jak wiadwomo rendery biased i unbiased to dwie inne bajki, maxwell kombinuje trochę inaczej, aby uzytkownik kliknął 2 razy i miał gotowy render,natmiast w renderach biased spedziesz kilka chwil na testach oswietlenia...a pozniej na renderze dziennym i nocnym, tutaj masz to wszystko za jednym zamachem i mam nadzieję, że twórcy pokuszą się o więcej w zakładce multilight,a także o jakiś post effect.
zdeno Napisano 4 Lipiec 2009 Autor Napisano 4 Lipiec 2009 trzecia jaskółka właśnie wyszła - podobno ma się polepszyć jakość , szczegóły pod linkiem http://www.maxwellrender.com/version2/quality.html
hcpiter Napisano 4 Lipiec 2009 Napisano 4 Lipiec 2009 uu chyba nadejdzie w końcu taki czas by dać vrayowi 5 na dowiedzenia :]
artzgodka Napisano 7 Lipiec 2009 Napisano 7 Lipiec 2009 kurcze nie siedzę w Maxwell ani w Vray ale renderki takiej jakości jak pokazują to w LW + rodzimy Kray to dosłownie można zrobić niemal w real time
Kris_R Napisano 7 Lipiec 2009 Napisano 7 Lipiec 2009 Tu jest video pokazujące Kraya w akcji: Artzgodka - widać, że nie wiesz co piszesz... real time? wolne żarty :)
artzgodka Napisano 7 Lipiec 2009 Napisano 7 Lipiec 2009 napisałem, że takie obrazki jak pokazano i niemal w real time - wiem co piszę używam Kray co do testu to nie wiem która to ver Kray i jakie CPU - no i ustawienia Kray są b. istotne
zdeno Napisano 24 Lipiec 2009 Autor Napisano 24 Lipiec 2009 nowe jaskółki wypuścili , szczególnie caustics wygniata w porównaniach
Noe Napisano 19 Sierpień 2009 Napisano 19 Sierpień 2009 maxwell bedzie rzadzic, tutaj jest przyszlosc 3D.
Vorek Napisano 20 Sierpień 2009 Napisano 20 Sierpień 2009 maxwell bedzie rzadzic, tutaj jest przyszlosc 3D. hehe, szczerze wątpię. Dużo zależy jak elastyczny będzie i jak się sprawdzi przy animacji. Ale na pewno jest to dobry soft do pewnych bardzo konkretnych zastosowań. "Przyszłość 3d" to chyba jednak za dużo powiedziane :) Pozdrawiam
chudy Napisano 20 Sierpień 2009 Napisano 20 Sierpień 2009 Do wizualizacji, o stille mi tu głównie chodzi, to rzeczywiście może być przyszłość. Przy animacjach jakoś jednak sobie nie wyobrażam żeby każda klatka była liczona w taki sposób :) Oczywiście fajnie by było :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się